Wat levert mijn beroep daar op?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Break4Love
    deelnemer

    Ik ben bakker, ik heb hier op beroemde plekken gewerkt, na mijn astma ben ik een tijdje gestopt, daarna pc. Ik heb me beziggehouden met zaken als reparatie en dergelijke. Welk beroep ik ook uitoefen, het winstaandeel is hoog.

    Als ik in de oven werk, verdien ik 2500 netto inkomen in Türkiye.

    Ik heb niet veel verwachtingen van de pc, zoals 1800, er zijn vergoedingen voor deze banen

    Hoeveel inkomsten zijn er in deze beroepen in Duitsland en welke is winstgevend?

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Als je geen diploma hebt, heb je geen inkomen. Voor 1300 euro kun je werken. 80 procent van de mensen die uit Turkije komen, 90 procent, doen hun eigen werk toch niet, denk er niet aan ze al, je zult misschien teleurgesteld zijn omdat het geweldige gedachten zijn, je zult zelf zien wanneer het beste weg is

    Break4Love
    deelnemer

    Mijnheer, normaal gesproken ben ik een bakker, maar ik heb een ondergeschikte, maar ik heb de status om het te doen wanneer hij wil, dus er is geen probleem en ik zit in de technische dienst van depPC, u kunt een certificaat krijgen voor dergelijke werken.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Denk er nu niet aan, ga eerst naar Duitsland, dan vind je een baan volgens jezelf, je kunt toch geen baan vinden, zoals je zegt, ga niet want je doet je werk, maar je kunt werk in de huidige banen die bij je passen, dan zijn de kosten 8 9 euro per uur.

    lwntiggt
    deelnemer

    Of je kunt een baan vinden in Turkse bakkerijen, patisserieën en duizend werkplaatsen zonder dat je een diploma nodig hebt, ik ben kok, ik heb een diploma enz. Ik ben nog niet gegaan, maar ik denk erover na.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    je denkt na voordat je gaat, maar wat ik in het begin zei, kom niet met grote dromen, zelfs Turkse bakkers of zelfs Turkse kappers nemen geen Turken mee, ze hebben Duitsers in dienst, het voelt beter qua discipline denk ik de Duitsers zijn beter qua discipline, ik mag de Duitsers niet, wees niet beledigd door mij, wees niet beledigd door het nieuws over het land waar je naartoe gaat zonder het ooit gezien te hebben

    Of je kunt een baan vinden in Turkse bakkerijen, patisserieën en duizend werkplaatsen zonder dat je een diploma nodig hebt, ik ben kok, ik heb een diploma enz. Ik ben nog niet gegaan, maar ik denk erover na.

    EL-TURCO
    deelnemer

    Het vinden van een baan is een beetje gerelateerd aan de regio waarin je woont. Salaris verandert natuurlijk automatisch. Aangezien de Turkse bakker meestal leert volgens de Turkse smaak, kan hij geen baan vinden in een Duitse patisserie. Er is een verschil tussen de baan in het oosten en het ontvangen geld in het zuiden en in het centrum van de stad. Er wordt 's nachts gewerkt. Het is niet zo gemakkelijk om een ​​baan te vinden. Het is nuttig om te luisteren naar wat mijn broer Ufuk zegt.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Ik weet niet hoe het zit met west of zuid, maar ze willen absoluut een diploma voor je om in een bakkerij in Oost-Duitsland te werken. Er is hier geen baan voor degenen die geen beroepsopleiding hebben gevolgd en het diploma van hun opleiding niet hebben.

    Horizon heeft gelijk, maak geen plannen voordat je komt, je zult later verdrietig zijn. je kunt dan toch 1 jaar niet werken als je komt, omdat je een taalcursus moet volgen. Dit betekent dat degenen die de cursus volgen maar een halve dag kunnen werken. Allereerst maak je je plannen op basis van je bruidsituatie.

    lwntiggt
    deelnemer

    je denkt na voordat je gaat, maar wat ik in het begin zei, kom niet met grote dromen, zelfs Turkse bakkers of zelfs Turkse kappers nemen geen Turken mee, ze hebben Duitsers in dienst, het voelt beter qua discipline denk ik de Duitsers zijn beter qua discipline, ik mag de Duitsers niet, wees niet beledigd door mij, wees niet beledigd door het nieuws over het land waar je naartoe gaat zonder het ooit gezien te hebben

    Het is niet van horen zeggen, ik ben eerder in Duitsland gebleven, hoewel niet voor een tijdje, ik zag ter plekke dat Turken overal Turken zijn. Je zegt discipline, maar als je naar een normale Duitse straat kijkt en dan naar een Turkse straat gaat, dan snap je het verschil al, als je daar woont, weet je al dat Turken overal Turks zijn.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Ik begreep het, terwijl ik aan het schrijven was, sprak ik in het algemeen zodat je niet beledigd zou zijn, trouwens, ik weet niet hoe lang je bent gebleven. Ik moet lang blijven om mijn 10 jaar te leren kennen , 15 jaar of 5 jaar, en de vacatures zijn al ontstaan

    Het is niet van horen zeggen, ik ben eerder in Duitsland gebleven, hoewel niet voor een tijdje, maar ik zag ter plekke dat Turken overal Turken zijn. Je zegt discipline, maar als je naar een normale Duitse straat kijkt en dan naar een Turkse straat gaat, dan snap je het verschil al, als je daar woont, weet je al dat Turken overal Turks zijn.

    Break4Love
    deelnemer

    Wat als ik geen baan kan vinden?

    fuk_xnumx
    deelnemer

    als je naar de cursus gaat, als je partner niet werkt, ben je met zwangerschapsverlof, ben je met zwangerschapsverlof, ga je naar de cursus, de staat zal je helpen, na de cursus sturen ze je Als je een brief van het ene huis naar het andere stuurt, en je stuurt een cv naar de banen die ze hebben gestuurd, zal de staat voor je zorgen totdat je een baan vindt.

    Break4Love
    deelnemer

    De staat heeft al een huis voor mijn vrouw gevonden, ze zal het over 3 weken aan mijn vrouw geven. Ik vraag me af hoeveel ze mij en mijn vrouw zullen geven. Ik zal een bouwvakker zien.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    je zult altijd een baan vinden arbeitsamt stuurt je vacatures totdat je een vaste baan hebt gevonden. Advertenties komen naar je toe op basis van de banen die je kunt doen en je moet ze je CV sturen.We zullen zo rijden totdat we een baan vinden.

    EL-TURCO
    deelnemer

    De staat heeft al een huis voor mijn vrouw gevonden, ze zal het over 3 weken aan mijn vrouw geven. Ik vraag me af hoeveel ze mij en mijn vrouw zullen geven. Ik zal een bouwvakker zien.

    Je kunt natuurlijk weglopen en werken, geen probleem. Als je met het eerste vliegtuig terug wilt naar Turkije, krijg je in ieder geval je vliegticket gratis. Doe het niet, maak je geen zorgen over het missen van ronden voor je vriend arriveert. Denk aan je dame die op je wacht om hier te komen voor je harde werk.

    Break4Love
    deelnemer

    Je kunt natuurlijk weglopen en werken, geen probleem. Als je met het eerste vliegtuig terug wilt naar Turkije, krijg je in ieder geval je vliegticket gratis. Doe het niet, maak je geen zorgen over het missen van ronden voor je vriend arriveert. Denk aan je dame die op je wacht om hier te komen voor je harde werk.

    Eywallah doğru diyorsunda devlet ne kadar verecekti yetermiki hocam

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (19 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.