Hoe lang is de vertrekdatum van de velden naar Duitsland?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Cemcakar
    deelnemer

    Vrienden, ik verliet Istanbul op 17 oktober, maar mijn papieren zijn nog steeds niet in Duitsland, mijn vrouw vroeg het buitenlandse bijkantoor en zei dat het nog niet is gekomen, maar ze zei dat het op een post leek, hoe lang duurt het om deze papieren in Duitsland te laten aankomen, is er een plaats waar we kunnen achterhalen of ze naar Duitsland zijn gestuurd of niet?

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Er is een consulaat waar u kunt achterhalen of u naar Duitsland wordt gestuurd of niet, ze zullen vertrekken nadat ze 3 4 uur hebben geprobeerd te bellen. We hebben u de documenten gestuurd die ze u zullen sturen, we wachten op een antwoord, ze zullen terugkomen, geen andere zorg.

    kadir76
    deelnemer

    Voor zover ik weet gaat het op zijn vroegst binnen 2 weken weg, en of het langer gaat duren is geheel afhankelijk van het toeval. Voor zover ik het forum volg, heb ik mensen gezien die voor 4 dagen gingen. Ik stel voor je wacht 2 maanden en denkt aan de rest...  :)

    Cemcakar
    deelnemer

    VRIENDEN KOMEN VANDAAG IN NOUN-BRIEF AAN MIJN VROUW Nou, wat gebeurt er daarna?Toen mijn vrouw elkaar eerder ontmoette, zei het buitenlands filiaal dat er geen loonstrook nodig was, ze zei dat ze de documenten hadden, zelfs als ze wilden tot vorige week zijn er echter documenten, nu komt mijn visum naar mij als ze het goedkeuren, paspoort

    Alles_für_ediz
    deelnemer

    Ik ben blij voor je, ik hoop dat alles goed gaat en dat je zo snel mogelijk over dit moeilijke proces heen komt... Maar ik ben verdrietig voor mezelf, we hebben een dag na elkaar een aanvraag ingediend bij het consulaat in Istanbul, maar er is geen vooruitgang met betrekking tot mijn documenten nog, welke staat is van jou...

    Alles_für_ediz
    deelnemer

    tussen haakjes, wat willen ze in de brief die ze hebben gestuurd?Ik heb een persoonlijke ontmoeting zoals hier, of ze werden gevraagd om deze documenten opnieuw per post te sturen, als laatste, welke documenten wilden ze?

    roye
    deelnemer

    Mijn documenten waren binnen 3 weken verdwenen... Wat het visum betreft, deze werd afgegeven zodra mijn vrouw de documenten had ingenomen en ik ontving het binnen 3 dagen...

    Alles_für_ediz Ik denk dat ze soms bellen en soms niet... Mijn vrouw nam de documenten mee naar de officier en zei dat je ze kunt achterlaten en gaan... Mijn visum arriveerde zonder enig interview...

    Cemcakar
    deelnemer

    Mijn vrouw woont in Mönchengladbach, de brief is vandaag binnengekomen. Mijn vrouw gaat naar de vreemdelingenafdeling. Toen mijn vrouw vorige week naar de documenten vroeg, zeiden ze dat er geen documenten nodig waren, ze zeiden dat ze dat waren. Eens kijken als ze morgen iets willen, ik weet wat er in de brief staat, als mijn vrouw aan het werk is, zal ik je morgen vertellen, ik zal je vertellen over de ontmoeting van mijn vrouw met de buitenlanderstak.

    roye
    deelnemer

    Wanneer de brief arriveert, staan ​​de documenten die je moet meenemen al in de brief... Die van ons was zo, dat wil zeggen, mijn vrouw ontving een brief, ze maakte de documenten klaar en nam ze mee...

    Alles_für_ediz
    deelnemer

    Ik denk dat er een drukke staat is in onze staat, of er was de afgelopen weken kruidentferien, dus ik zeg dat de regeringskantoren op vakantie waren, misschien daarom.

    adaizm is
    deelnemer

    Er is een consulaat waar u kunt achterhalen of u naar Duitsland wordt gestuurd of niet, ze zullen vertrekken nadat ze 3 4 uur hebben geprobeerd te bellen. We hebben u de documenten gestuurd die ze u zullen sturen, we wachten op een antwoord, ze zullen terugkomen, geen andere zorg.

    Moet de vrouw van je vriend normaal geen druk uitoefenen op Rathaus?

    fuk_xnumx
    deelnemer

    de documenten waren al aangekomen, hij had de procedures kunnen verlengen, zelfs als hij een afdruk had gemaakt, want het waren kleien mensen, die van het vreemdelingenbureau hadden negatief kunnen reageren, maar uiteindelijk kwamen de documenten.

    Alles_für_ediz
    deelnemer

    het is vandaag 35 dagen geleden maar er komt nog steeds geen geluid uit mijn documenten

    de documenten waren al aangekomen, hij had de procedures kunnen verlengen, zelfs als hij een afdruk had gemaakt, want het waren kleien mensen, die van het vreemdelingenbureau hadden negatief kunnen reageren, maar uiteindelijk kwamen de documenten.

    We maken ons ook zorgen of we op de deuren van het vreemdelingenbureau moeten gaan kloppen of dat dit een averechts effect zal hebben! Als ik vanaf hier het consulaat bel, zullen ze zeggen dat we de documenten hebben gestuurd... Welke manier zou u aanbevelen? Behalve wachten!

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Als je er tot nu toe nog nooit bent geweest, begin dan voortaan het buitenlanderskantoor, ik zeg, laat ze het visum goedkeuren voordat je op vakantie gaat of het zal volgend jaar zijn.

    sleepboot9289
    deelnemer

    Ik was op 27 november in Ankara voor het interview. :( Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de documenten worden ontvangen???

    Cemcakar
    deelnemer

    uiterlijk 1 maand, ik solliciteerde op de 17e, het kwam op de 13e

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (20 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.