De minibus spugen (uitgang)

> Forums > Cafe almancax > De minibus spugen (uitgang)

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    …mysterie…
    deelnemer

    Wat voor vreemde mensen zijn daar? Wat ga je doen door uit de minibus te spugen? Wat voor nut heeft het??..::)

    Een incident dat plaatsvond op Barbaros Boulevard...

    We liepen met onze vrienden op Barbaros Boulevard. Plots passeerde een minibus ons op volle snelheid. Voordat we konden zeggen 'De remmen barsten' of iets dergelijks, botste de minibus halsoverkop tegen een lantaarnpaal.
    We renden meteen te hulp.

    Toen we de minibus bereikten, was het uitzicht als volgt: sommige passagiers hadden gezwollen spieren, sommigen hadden gebarsten lippen... Met andere woorden, ze waren verspreid.

    Maar er is een bijzonderheid. Want ondanks hun toestand lachen ze met tranen in hun ogen.

    We waren in de war over wat te doen.

    'Wat is er gebeurd?' 'vroegen wij. Een of twee van hen antwoordden moeizaam.
    'chauffeur, chauffeur...'

    maar ze beginnen weer te lachen. Het duurde 2-3 minuten om de oorsprong van deze schokkende scène te achterhalen.

    Het bleek dat de chauffeur tijdens het spugen uit de minibus viel.Weet je, er is een beweging eigen aan onze chauffeurs, de deur openen en uitspugen bij het weggaan.

    De chauffeur kon zijn evenwicht niet bewaren en viel met een plof samen met het spuug naar beneden. Het minibusje raakte uit de hand en raakte de paal.'

    (Citation)

    dielosch
    deelnemer

    :haha: Ik ben verdwaald, je hebt geen beiträge nodig, maar ik geef het toch +1 beiträge :angel:

    …mysterie…
    deelnemer

    :haha: ja, het lijkt alsof het niet bestaat, maar dat is oké... schaam je :) Ik denk eigenlijk aan de mensen in de bus, aan niets, wat jammer voor die jongens.. :- Krijg een ongeluk en krijg een lachbui..::) maar ik kan niets vinden om tegen de chauffeur te zeggen, eigenlijk is het belachelijk om een ​​keer op de grond te spugen, waarom open je de deur en spuug, dat is een andere zaak.. ;D

    dielosch
    deelnemer

    Ik bedoel, wat gebeurt er als je spuugt, ik heb persoonlijk zoiets niet nodig, slik, dus wat een walgelijke visuele vervuiling allereerst :-

    (LALEZAR)
    deelnemer

    Die verhalen komen me heel bekend voor :)

    Ik vraag me af wat er met de chauffeur is gebeurd? Heeft u enige informatie over zijn gezondheidstoestand?:)

    ondertussen zien we dat er niets te verdedigen valt, waar men ook naar kijkt.

    Als de persoon die spuugt ziek is, is het onvermijdelijk dat het via wind en ademhaling van de grond op andere mensen overgaat.

    Trouwens, aan het einde van die scènes die je ziet terwijl je over de weg loopt, weet ik zeker dat veel mensen zoals ik buikpijn hebben.

    Zoals hierboven uitgelegd, was het echter mogelijk om de rechten van veel onschuldige mensen in te voeren.

    maar helaas is het onvermijdelijk om slecht gedrag verder te zien gaan in de Turkse samenleving :(

    Als we willen dat er iets verandert, moeten we eerst bij onszelf beginnen.

    Moge God je zegenen, wat kunnen we zeggen? :)

    …mysterie…
    deelnemer

    Ik ben het met je eens, Lalezar, maar ik denk dat er geen nieuws is over wat er met de man is gebeurd...::)

    Ik denk dat spugen een persoonlijkheidsstoornis is... Ik voel me niet schoon en gezond, deze plekken mogen niet schoon blijven, ze worden vies en... :- (Ik vraag me af over welke onzin ik het heb gehad. Nogmaals, dit zijn niet mijn gedachten. Neem de gedachten van de ander in mij niet serieus. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet schizofreen... ;D Ik maakte maar een grapje, maar serieus, het zijn niet mijn gedachten, ik schreef het gewoon.. ;D )

    (LALEZAR)
    deelnemer

    :)))))))

    Trouwens, het is onmogelijk om het oneens te zijn met je mening, hoeveel grap je ook beweert :)

    De meest voorkomende kwalen van de hedendaagse mens zijn persoonlijkheidsstoornissen, psychologische trauma's... Naarmate de technologie vordert, wordt de evolutie steeds ouder, wordt vlees van dieren geïnjecteerd met medicijnen, worden dieren kankerverwekkende injecties gegeven om hun ontwikkeling te versnellen, de groenten en het fruit dat we kopen Omdat de markt allemaal hormonaal is, zal het niet mogelijk zijn om iets biologisch te vinden en te eten. Na een tijdje... werd voor alles een oplossing gevonden, maar naarmate de problemen als een lawine toenemen, wordt het moeilijk om het gat te dichten. Terwijl we "Als we denken dat we vooruitgang boeken, zijn we ons er niet eens van bewust dat we achteruitgaan. Vraagt ​​u zich wel eens af waarom denkt u dat de menselijke levensduur met de jaren korter wordt? Heeft u ooit van de ouderlingen in uw familie gehoord dat uw grootouders aan een psychologische depressie leden?"

    Gelukkig heb ik er nog nooit van gehoord... Trouwens, waar heb ik dit onderwerp vandaan gehaald, nou, dat is alles wat ik nodig heb. :)))))))::) beschaamd voor :)

    Trouwens, de gedachte is van jou of niet, laat het zijn wat een ander denkt, zou je je vrijheid beperken voor anderen, mijn vriend?:)
    kom op hallo..

    lengte
    deelnemer

    Een soort ongeval veroorzaakt door de bestuurder, een klassieke oplichter, die gelukkig niet tot ernstig letsel of de dood heeft geleid.

    Helaas zijn we een zeer geavanceerd land op het gebied van zwendel. Bijna elke dag komen we situaties tegen zoals onze zaak. Soms komt er een enorme spuug voor ons uit, en soms denken we dat de vloeistof die op ons hoofd valt terwijl we voor ons passeren een gebouw bij zonnig weer is geen zegen uit de lucht.  ;D We realiseren ons met walging dat het het speeksel is van een clown op het balkon van het gebouw.

    Dus, wat is het magandaïsme dat over het algemeen wordt aangeduid als degenen die willekeurig met wapens schieten op bruiloften? Op sommige woordenboeksites: "In de tussentijd: onbeleefde man met een "laag neuron" die zijn evolutie nog niet heeft voltooid (naar mijn mening kent magisme echter geen geslacht   :) ) verscheidenheid” en in sommige ‘Het onontwikkelde deel van het veld, dat wil zeggen: mannen houden van ossen.’Nogmaals, volgens deze sites;

    Maganda's waren verdeeld in 4;

    1. Trouwbril= Het zijn de maganda's die het in de lucht spuiten voor het plezier op bruiloften.

    2e stad Maganda's= Het zijn de maganda's die de lucht spuiten bij amusement en festiviteiten.

    3. Schoolmaganda's= Dit zijn de variëteiten die de school terroriseren,

    4. Les Maganda's= Dit zijn de klootzakken die tijdens de les alles in hun handen gooien.

    We moeten hier het speeksel maganda aan toevoegen. :)

    …mysterie…
    deelnemer

    Lalezar en lengur, ik ben het volledig met jullie beiden eens…

    Helaas, als we denken dat we vooruitgaan, raken we achterop. We zijn opgeleid, maar zij kunnen de persoon in een persoon niet onderwijzen. Ik heb een gezegde gehoord...

    “Onderwijs neemt onwetendheid weg, maar arrogantie blijft”

    Ik denk dat dit woord de situatie van die mensen goed omschrijft, mijn woord is niet voor deze vrachtwagenchauffeur, misschien heeft hij geen goede opleiding genoten, maar er zijn mensen die wel een goede opleiding krijgen en dit doen.. :- 

    de purju
    deelnemer

    Wat een schande voor de mensen in de bus... :( Waarom spugen mensen? Het is belachelijk... />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” />

    …mysterie…
    deelnemer

    Ik vind het heel belachelijk... />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” />

    dielosch
    deelnemer

    Wat een schande voor de mensen in de bus... :( Waarom spugen mensen? Het is belachelijk... />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” /> Dat is het probleem als je het ze vertelt Of moet ik zeggen begrip :-

    adsa
    deelnemer

    Wie zei dat er geen evolutie is; de samenleving evolueert dag na dag op tirannie.

    dielosch
    deelnemer

    Wie zei dat er geen evolutie is; de samenleving evolueert dag na dag op tirannie.

    zeker oké :) ze hebben een goede nodig :zopa: maar kom op :haha:

    …mysterie…
    deelnemer

    dat is het probleem om ze te vertellen :- Of moet ik zeggen begrip :-

    Bij die moeilijke klus eindigt al het werk in de hersenen... ;D

    de purju
    deelnemer

    dat is het probleem om ze te vertellen :- Of moet ik zeggen begrip :-

    ja zeker... oké :)

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (15 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.