geïmporteerde bruidegom en bruid genomineerden Altin tavsiyeler

> Forums > Algemene afdeling over Duitsland en andere Europese landen > geïmporteerde bruidegom en bruid genomineerden Altin tavsiyeler

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.

    Hallo;
    Vrienden, ik heb een beetje naar jullie forum gekeken en ik zag veel mensen (vooral de bruidegoms en bruiden) naar Duitsland komen.
    Ze hebben een groot verlangen en verlangen. Begrijp het niet verkeerd, maar ik wil je waarschuwen dat dit niet de hemel is in je fantasieën.
    Zelfs afhankelijk van de persoon om te trouwen en het gezin, kan deze plek erger worden dan de hel, vergeet dat niet
    De eerste mensen die vanuit hun dorpen naar Duitsland komen, kunnen uitzonderingen zijn.
    Ik heb een paar snelle adviezen voor je;
    1-Als uw specifieke bedrijf in Turkije; Dus als je jezelf 's nachts kent, kom dan zeker niet naar Duitsland (als hij er van houdt, laat hem dan naar Turkije komen :) )
    2-Ik ben op zoek naar avontuur, als je zegt dat ik heel veel van mijn vrouw houd (bid, laat je vrouw en familie goed zijn) 
      a-) Heb de eerste 3 jaar geen kinderen.
      b-) Betreed de werkloosheidspsychologie niet zodra je komt, kom niet in de stemming om te doen wat het is.
      c-) Je moet naar de taalcursus. Je hebt nu 6 + 3 maanden (900 uur) cursus (geef b1 examen)
      d-) Volg een stage-opleiding in overeenstemming met uw beroep in Turkije (val niet in het werkloosheidssyndroom, onthoud dat de beste investering de investering in mensen is)
    Eigenlijk is er nog veel meer te schrijven, maar het is te laat...
    Moge Allah je redden.
    Yours.

    KAZENIS
    deelnemer

    saoL maar ik hou niet van dit woord van import !!

    jentzsch2
    deelnemer

    De meeste vrienden hier proberen niet naar Duitsland te komen, maar om hun partner te ontmoeten, de persoon van wie ze houden, dus lijden ze aan zoveel stress en deze moeilijkheid.

    Toch bedankt voor je advies .. :)

    mertylor
    deelnemer

    Beste Stuttgarter, bedankt voor je advies!! Maar ik begrijp nog steeds niet wat je doel is? Het lijkt erop dat je Turks erg goed is. Ik denk dat jij een van degenen bent die hun dorp verlieten en naar Duitsland gingen!! Misschien wel verveel je je daar, maar vergeet niet dat je nog steeds de kans hebt om terug te keren naar Turkije. We voeren een psychologische oorlog. De kwestie gaat verder dan fysieke dimensies. Nu! We riskeren alles.. Het kan de hemel of de hel zijn, weet je Wat, het maakt mij niet eens uit! Zolang we maar samenkomen met onze partner, dat is ons doel!! Ik verzoek u om uw WAARSCHUWING en opmerkingen voor uzelf te houden!! Ook bedankt voor uw gebeden! Moge God uw pad leiden......

    furdom
    deelnemer

    Ik vond deze term ook niet leuk, ik vond het woord geïmporteerd niet leuk, maar bedankt voor je advies. Ik zag ook dat je gelijk hebt over de taal, zelfs de Turken die met Duitsers getrouwd zijn, spreken heel verkeerd Duits, en ze blijven nul in grammatica.

    Welkom terug;
    Allereerst ben ik blij dat vrienden hun positieve of negatieve meningen hebben geschreven.
    Als ik een vraagteken in je hoofd kan achterlaten, wat ben ik dan blij. Mijn doel is om u te waarschuwen.
    Zorg ervoor dat je een plan B hebt,

    mineraalwasser
    deelnemer

    Welkom terug;
    Allereerst ben ik blij dat vrienden hun positieve of negatieve meningen hebben geschreven.
    Als ik een vraagteken in je hoofd kan achterlaten, wat ben ik dan blij. Mijn doel is om u te waarschuwen.
    Zorg ervoor dat je een plan B hebt,

    Ik denk dat wat je zei heel logisch is. Ik ben het met je eens, ik heb er zoveel spijt van dat ik hier ben gekomen. Toekomstige vrienden zullen het begrijpen als ze hier komen…….

    mineraalwasser
    deelnemer

    Het is erg moeilijk om hier een baan te vinden... Je partner moet een goede baan hebben, het leven is erg duur...

    furdom
    deelnemer

    Ik denk dat wat je zei heel logisch is. Ik ben het met je eens, ik heb er zoveel spijt van dat ik hier ben gekomen. Toekomstige vrienden zullen het begrijpen als ze hier komen…….

    Als je spijt hebt van je komst, waarom kom je dan niet terug, mijn vriend, ik heb een baan gevonden zodra ik kwam, hoe is deze baan? Wie wil werken kan overal ter wereld een baan vinden, dus praat niet zonder het te weten, niemand is geïnteresseerd in Duitsland of enig ander land. Natuurlijk heeft niemand ooit een mooi land als Turkije, ik kan de locatie van Turkije niet veranderen, maar de omstandigheden leiden mensen altijd naar een ander feest. 

    KAZENIS
    deelnemer

    Dus wat moet ik doen, dan geef ik alles op?

    mineraalwasser
    deelnemer

    Als je spijt hebt van je komst, waarom kom je dan niet terug, mijn vriend, ik heb een baan gevonden zodra ik kwam, hoe is deze baan? Wie wil werken kan overal ter wereld een baan vinden, dus praat niet zonder het te weten, niemand is geïnteresseerd in Duitsland of enig ander land. Natuurlijk heeft niemand ooit een mooi land als Turkije, ik kan de locatie van Turkije niet veranderen, maar de omstandigheden leiden mensen altijd naar een ander feest.  

    Als het aan mij ligt, ben ik zo terug! Maar mijn vrouw doet ausbildung, dus we moeten blijven .. Als het aankomt op het vinden van een baan, hangt het af van waar je woont.

    mineraalwasser
    deelnemer

    Dus wat moet ik doen, dan geef ik alles op?

    Als je tevreden bent met je leven, waarom zou je het dan opgeven?

    furdom
    deelnemer

    Als het aan mij ligt, ben ik zo terug! Maar mijn vrouw doet ausbildung, dus we moeten blijven .. Als het aankomt op het vinden van een baan, hangt het af van waar je woont.

    Niet relevant, ik woon in Oost-Duitsland. De buitenlandse bevolking is hier erg laag vergeleken met West-Duitsland. Er zijn minder kansen op werk dan in West-Duitsland, en er is meer buitenlandse vijandigheid hier. Kun je me vertellen hoe het komt? Ik heb hier veel Turken gezien en ik geef de Duitse staat het recht voor degenen die niet werken. Mijn vriend, als je geen baan kunt vinden, ga dan werken voor 2,5 euro, ga daar werken, als ze je werk leuk vinden, halen ze je op vollzeit

    SIMURG
    deelnemer

    Als je spijt hebt van je komst, waarom kom je dan niet terug, mijn vriend, ik heb een baan gevonden zodra ik kwam, hoe is deze baan? Wie wil werken kan overal ter wereld een baan vinden, dus praat niet zonder het te weten, niemand is geïnteresseerd in Duitsland of enig ander land. Natuurlijk heeft niemand ooit een mooi land als Turkije, ik kan de locatie van Turkije niet veranderen, maar de omstandigheden leiden mensen altijd naar een ander feest.  

    FUCHS-vriend, ik ben het tot het einde met je eens. Mijn advies aan de IMPORT-vriend die ons gouden advies geeft is dit: Als je je huwelijk begint met plan B, zul je er al spijt van krijgen.
    Ik ben hier verpleegster, ik verdien heel goed in de huidige omstandigheden. Het is prima in mijn omstandigheden, maar niets kan me ervan weerhouden mijn vrouw af te houden. Ik ben hier zeker gekomen dat het niet de hemel is.
    Maar mijn vrouw is heel dierbaar en ik ga overal heen met haar geblinddoekt.De meeste van mijn vrienden hier zijn zo, niemand is een liefhebber van Duitsland.
    Maar het is zeker dat het een land is waar degenen die met verschillende plannen meegaan, ongelukkig kunnen zijn.

    KAZENIS
    deelnemer

    Als je tevreden bent met je leven, waarom zou je het dan opgeven?

    Volgens het artikel van de vriend moeten we hem opgeven .. !! Duitsland geen slechte baan, geen leven, geen water, geen water .. Bedankt voor je advies, maar wat goed bij je komt, is slecht voor mij.
    Dientengevolge heb ik liefgehad en wil ik bij degene zijn van wie ik hou .. Iedereen wil in zijn vaderland wonen, maar wat ga je doen als er geen mogelijkheid is?

    verheven
    deelnemer

    hoi stutgartli,

    Je hebt een heel mooi onderwerp aangeraakt. Hier zijn natuurlijk enkele uitzonderingen.
    Maar je observatie klopt... Ik ben het met je eens.
    (Of ben je geïmporteerd zoals ik? ;D)
    De een die naar Duitsland kwam had er spijt van, de ander die niet kon...

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (108 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.