Medicijn voor degenen die zeggen dat ik depressief ben. "De mens leeft wat er in de hersenen gebeurt"

> Forums > Cafe almancax > Medicijn voor degenen die zeggen dat ik depressief ben. "De mens leeft wat er in de hersenen gebeurt"

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    gece
    bezoeker
    281068.jpg
    De hersenen zijn zo'n kracht.

    Ik geloof dat elke gedachte die door je hoofd gaat een eis is... Als je goede dingen wilt en aan leuke dingen denkt, zal het antwoord precies zo komen, maar als je altijd met angst en twijfel leeft, zul je die oproepen dezelfde dingen.

    Mensen die bang zijn voor verkeersongelukken, krijgen altijd ongelukken. Als je met angst op pad gaat en je dit voortdurend in je hersenen voorstelt en negatieve energie verspreidt, zul je er zeker voor zorgen dat de bestuurder een ongeluk krijgt, maar als je autorijdt en zulke angsten hebt, rijd dan niet...

    Er gebeurt altijd wel iets met de kinderen van overbezorgde ouders, dus ook als iemand een steen gooit, komt het.
    Je kind raakt in de war en dan denk je: "Als ik hem niet bescherm, zullen er altijd negatieve dingen met hem gebeuren."

    Ik vraag me af waarom ?

    Klinkt dit niet als (mijn ei komt uit een kip of een kip)?

    We zijn zo'n ongelukkige samenleving geworden dat we elkaar geen goedemorgen kunnen zeggen, we praten altijd over negatieve gebeurtenissen als we samenkomen, we zijn bang om te zeggen dat het goed gaat als iemand zegt hoe gaat het, ongeacht hoe ze zeg, we klagen meteen en zeggen dat alles erger en erger wordt, we hebben het over onze ziekten en sterfgevallen.De schoonheid en het plezier van chatten met vrienden is verdwenen.

    We klagen altijd dat er geen geld is, alsof iemand die erom vraagt ​​ons om geld zal vragen.
    Ga maar door, wat je ook NEE zegt, blijf het vernietigen, door constant te klagen en negatief en zielig te kijken, alles is weg.
    mis zijn zegen, en je zult beseffen dat je je vrienden hebt gemist na al dit gezeur.

    Mensen die altijd zeggen dat ze geen geld hebben, missen de zegening van hun geld zo erg dat ze op een dag komen kijken dat hun geld echt op is, maar dat kan zijn in verplichte uitgaven die niet op de rekening staan, of er kunnen bedragen zijn die aan gezondheid besteed moeten worden.

    Mensen die altijd zeggen dat ze ziek zijn, zullen zeker ziek zijn.Laat de hersenen conditionering ondergaan, welke ziekte je ook vreest en uitnodigt, het zal je brengen.

    Na een tijdje begint de Schepper deze zegeningen te ontvangen van Zijn dienstknechten die niet weten hoe ze dankbaar moeten zijn voor de gegeven zegeningen.
    Kijk om je heen en je zult veel voorbeelden zien.

    Kom naar degenen die zeggen hoe gaat het vanaf nu met je
    Begin met te zeggen dat ik ZEER GOED ben. :)

    We zijn zo’n samenleving geworden dat we geen tijd kunnen vinden om van de ander te houden, omdat we hem of haar beoordelen. Oh :)

    We hebben echter op elke leeftijd liefde nodig.

    Als liefde niet wordt aangeboden, is het geen liefde.

    Waar je ook van houdt, maar intense gevoelens van liefde in je hebt.

    Wanneer je je liefde tegen iemand zegt en dit versterkt met gebaren, stuur je hem zo'n mooie energie dat je geluk in de vorm van energie bij je terugkomt.
    Je zult het positieve dat je krijgt in niets anders vinden.

    Als een moeder met een nieuwe baby problemen heeft of een negatieve persoonlijkheid heeft, houd haar baby dan in haar armen en raak haar blote huid aan wanneer ze het meest positief is.
    Als je wilt dat je baby's vredig en gezond zijn, probeer ze dan op te voeden in een rustige, vredige en positieve omgeving.  
    Probeer hem niet in je armen te houden als hij boos is en toon hem je grenzeloze liefde.
    Kus, ruik en weet dat deze dagen snel voorbij zullen gaan
    Weet dat ze heel snel groeien.

    Hoewel sommige ouders heel veel van hun kinderen houden, kunnen ze dit niet uiten en laten zien.

    Waarvan ?

    Wanneer ga je laten zien?
    Is het geen zegen en een bedankje om liefde te tonen voor dit geschenk dat God op de best mogelijke manier heeft gegeven?

    De hersenen zijn zo'n kracht dat

    Een persoon kan zichzelf verlammen, zichzelf doden of kanker verslaan door zijn hersenkracht te gebruiken.
    Zolang je je hersenen maar kunt conditioneren.
    Bijna 13 miljard zenuwcellen in onze hersenen
    heeft. Elke cel geeft ongeveer 7.3 kilovolt energie vrij.
    In de praktijk is het niet mogelijk, maar laten we er in theorie van uitgaan dat alle zenuwcellen in de hersenen tegelijkertijd hun energie afgeven, dan komt er een energie vrij van zo'n 350 miljoen kilovolt, wat neerkomt op alle elektriciteitsbehoefte van een grote metropool.
    heeft de macht om het te betalen.
    Ik wil je vertellen over een gebeurtenis die in de medische boeken is opgenomen,

    “Een koeltrein die vlees vervoerde, stopt bij een station om te worden schoongemaakt.
    De arbeiders beginnen de wagens schoon te maken, terwijl de ene arbeider een wagen schoonmaakt, denkt de andere arbeider dat die wagen leeg is en doet de deur van buitenaf op slot.
    Even later vertrekt de trein en een halte later stopt hij op een station om vlees te kopen.
    Wanneer de wagendeur van de arbeider die gesloten blijft wordt geopend, wordt de deur van de arbeider geopend
    Het lijkt alsof hij doodgevroren is.
    Maar ze zien dat de temperatuur van de wagen op normale temperatuur is, dat wil zeggen dat hij niet naar de vriezer is overgebracht.
    Maar omdat de arbeider die gesloten bleef dit niet wist en dacht dat hij dood zou vriezen, bereidden de hersenen de voorwaarden voor bevriezing voor,
    Hij past zijn lichaam hierop aan door alle tekenen van bevriezing te vertonen.”...

    Dus richt je brein op positieve dingen.
    Er zijn mensen, als ik langer leef, als ze de hele tijd praten
    Ik praat over hoe ik nog 1-2 jaar kan leven en dit vaak kan doen.
    ze herhalen en stellen een tijd van overlijden voor zichzelf vast.
    Ik ben erg bang voor dit woord, als ze het met geloof zeggen, zullen ze hun hersenen zo conditioneren dat ze zullen sterven als ze het echt zeggen.
    Daarom, hoe oud je ook bent, heb altijd een doel en dromen zodat je lang kunt leven.
    De mens leeft zolang hij droomt.
    Wat een waar gezegde is het niet?

    Het is gisteren voorbij. Er is geen herhaling van gisteren, net als dromen.
    Morgen, we weten nooit, kan het goed of slecht zijn.

    Maar ik ken mijn moment, mijn been is gebroken, ik schrijf dit artikel, maar mijn vrouw is bij me, mijn kinderen leven en daarom ben ik de gelukkigste persoon ter wereld en omdat ik mijn toekomst niet ken, kan ik gebruik dit moment op de beste, meest aangename en positieve manier.
    ik evalueer.

    Ik kan dit moment niet bederven door te denken aan een toekomst die ik niet ken.

    Doe hetzelfde en deel je leven door 3, op voorwaarde dat je het niet door elkaar haalt.

    Gisteren vandaag morgen...

    We houden van plotselinge spanningen.

    Omdat bij plotselinge stress Adrenocorticotroop hormoon (ACTH) in het lichaam toeneemt en geheugen, waarneming en energie super worden.

    Met andere woorden, dit hormoon is de verzekering van het lichaam tegen stress.

    Maar als je deze stress in een vicieuze cirkel verandert, dat wil zeggen, als je het constant in je hoofd zet, als je er altijd aan denkt, dan zullen alle positieve dingen die komen terug gaan.

    Met andere woorden, vergeetachtigheid, energieverlies, tegenzin, migraine, maagdarmklachten, slapeloosheid, hersentumoren, bloeddrukschommelingen, gevoelloosheid in verschillende delen van het lichaam, ongelukkig zijn, zelfs depressie, hartgerelateerde
    Je legt de basis voor klachten en kanker.

    Waarom zou je deze zelf zien?

    Het is genoeg om slim, gecontroleerd en positief te zijn.

    Als je veel stress hebt, zoek dan hobby's, dus maak je hoofd leeg.

    Kanaliseer het naar andere banen zodat het effect van de stressfactor minder is of doe dingen waar je van houdt en waar je blij van wordt.

    Als je deze niet kunt doen, bid dan, het mystieke effect van gebeden op mensen maakt ze positief.

    Ik wens altijd goedheid en bid voor goedheid, zelfs thuis en op straat... :angel:

    Bedankt Yildiz Batirbaygil

    ATAAN2
    deelnemer

    Ben IK BEN HEEL GOED Laat ik beginnen met te zeggen: Dan, beste avond, bedankt, bedankt, geweldig gedeeld applaus:) applaus:) applaus:)

    nacht2
    deelnemer

    alkis :) alkis :) alkis :)

    zeytin
    deelnemer

    Ben IK BEN HEEL GOED

    …mysterie…
    deelnemer

    Ik heb zo'n boek gelezen en het werkte een tijdje, maar daarna verloor het zijn effect toen ik het niet toepaste, ik zal het opnieuw proberen, ik zal het proberen niet opgeven... proost :) zuster, dat ben je geweldig, bedankt voor dit mooie delen... :-*

    LOVE-40
    deelnemer

    okey :) okey :)

    …mysterie…
    deelnemer

    Dit is alleen voor jou, mijn liefste... applaus :) (wees voor altijd gezond... :-*)

    mis niet
    deelnemer

    Moge God u zegenen dat u ons op een positieve manier heeft laten denken. Dank u voor uw inspanningen. Ik ben erg blij. Dank u Heer. Het gaat heel goed met mij.

    nacht2
    deelnemer

    okey :) okey :) okey :)

    nacht2
    deelnemer

    Ben IK BEN HEEL GOED Laat ik beginnen met te zeggen: Dan, beste avond, bedankt, bedankt, geweldig gedeeld applaus:) applaus:) applaus:)

    Morgen begin ik de dag ook zo ;)
    Ik denk dat ik dit artikel af en toe moet lezen, oké :)

    nacht2
    deelnemer

    Ik heb mijn woord gehouden, ;)
    Ben Het gaat heel goed met mij Ik begon de dag met: proost :)

    …mysterie…
    deelnemer

    alkis :) alkis :)

    nacht2
    deelnemer
    Het is gisteren voorbij. Er is geen herhaling van gisteren, net als dromen.
    Morgen, we weten nooit, kan het goed of slecht zijn.

    Maar ik ken mijn moment, mijn been is gebroken, ik schrijf dit artikel, maar mijn vrouw is bij me, mijn kinderen leven en daarom ben ik de gelukkigste persoon ter wereld en omdat ik mijn toekomst niet ken, kan ik gebruik dit moment op de beste, meest aangename en positieve manier.
    ik evalueer.

    alkis :) alkis :) alkis :)

    …mysterie…
    deelnemer

    alkis :) alkis :)

    nacht2
    deelnemer
    Kom naar degenen die zeggen hoe gaat het vanaf nu met je
    Begin met te zeggen dat ik ZEER GOED ben.

    alkis :) alkis :) alkis :)

    …mysterie…
    deelnemer

    Als ik niet zei dat ik HEEL GOED ben... :haha: Zou "I'm Super" niet volstaan? wisselkoers;) ;D

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (19 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.