Ervaringen van het Duitse A1 Family Reunion-examen

> Forums > Delen over Duits A1-examen, A2, B1, Duits KPDS, KPSS en andere Duitse examens > Ervaringen van het Duitse A1 Family Reunion-examen

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    blauwe nacht
    deelnemer

    hallo vrienden

    Ik geef les aan studenten die in het weekend het A1-examen voor gezinshereniging moeten afleggen. en ik vroeg me af voor het A1-examen
    Komt iemand binnen en onthoudt deze de vragen of onderwerpen? Ik wil mijn studenten meer helpen ..
    Alvast heel erg bedankt…
    vrienden hier, laten we onze ervaringen delen na het examen en het examen.

    de lucht
    deelnemer

    Hallo, blauwe nacht, ik bereid studenten voor op dit examen, ik ben op zoek naar dezelfde vraag, en de vragen die ik tot nu toe heb geleerd, worden gesteld uit het boek met de naam start 1, hören (richtig oder falsch), sprechen en kaarten worden uitgedeeld aan groepen van 3-4 personen en wordt gevraagd erover te praten. Als ik meer informatie heb of als u dat bent, laten we het dan delen, kom makkelijk

    blauwe nacht
    deelnemer

    Bedankt, ik heb banden en vragen over het onderwerp haat, als je wilt, kan ik je zowel de cassette als het boekje sturen. Er is natuurlijk iets dat je heel goed weet, dat de examentijden in bepaalde periodes worden gewijzigd. maar toch kunnen dit boekje en tape je begeleiden bij de leraar. U kunt studenten voorbereiden door verschillende vragen op dezelfde manier te stellen.

    mel _-_ maand
    deelnemer

    Hallo, ik heb het examen afgelegd op 31 oktober en ik ben geslaagd. Je stelt een vraag over hem en hij stuurt je een vraag, dan wordt je gevraagd naar een andere kaart, ik cvp volgens hem, dan is er weer winst. Status

    blauwe nacht
    deelnemer

    Hallo Mel_ay, heel erg bedankt voor het delen. Ik hoop dat je geslaagd bent voor het examen, en je hebt gelijk, het is helaas een heel moeilijke situatie.
    Nogmaals bedankt voor het delen…

    ik mis
    deelnemer

    slm Ik kon dit start a1 boek niet vinden, waar kan ik het krijgen, ik ben me aan het voorbereiden op dit examen en ik bevind me in een zeer moeilijke situatie.

    erdem_xnumx
    deelnemer

    vrienden, ik ben mezelf aan het voorbereiden, maar ik moet zo hard werken als we kunnen, laten we niet te veel in paniek raken en we moeten het de hele tijd doen. laat het maar komen

    ((^ SeMa ^))
    deelnemer

    vrienden, ik doe morgen het examen :(:(:(:(

    seilossstill
    deelnemer

    vrienden, ik doe morgen het examen :(:(:(:(

    mijn vriend 1. waarom heb je tot nu toe niet gevraagd wat er morgen hier overblijft
                  2. wat wil je leren over het examen
    laten we je helpen te vragen wat het voorbeeld is dat je wilt

    ((^ SeMa ^))
    deelnemer

    Eigenlijk weet ik wat me te wachten staat bij het examen, maar ik heb gehoord dat de docenten die ik wil leren helpen bij het examen of de reden dat ik dit heb gevraagd is omdat ze alleen de goethe-studenten helpen, daarom :(

    seilossstill
    deelnemer

    Eigenlijk weet ik wat me te wachten staat bij het examen, maar ik heb gehoord dat de docenten die ik wil leren helpen bij het examen of de reden dat ik dit heb gevraagd is omdat ze alleen de goethe-studenten helpen, daarom :(

    mijn vriend, ik zag niet dat ze iemand hielpen, het eerste deel van het examen, dat wil zeggen, haen lesen schreiben, ik had nog veel tijd over voor in totaal 65 minuten. Ze leggen het onderwerp van de brief niet uit in het Turks, laat me het ook vertellen.

    cetin03
    deelnemer

    Ik ben net met de cursus begonnen, ik ben net met de cursus begonnen, de vragen zijn bepaalde vakken, de docenten geven les volgens een van hen. Als we dezelfde plekken studeren, hoef je nergens bang voor te zijn.

    barmeno
    deelnemer

    Hallo, ik ben Mbarmeno uit Hatay. Ik ben al 2 maanden bezig met de voorbereiding en de cursus loopt bijna af. Ik heb problemen met het verkrijgen van de examendatum. Bel ze na 7 januari. Ook vroeg een vriend me wat de inhoud van het examen was is. Het is hetzelfde examenvoorbeeld als dat van Goethe. Het adres dat ik zal geven is precies hetzelfde, de vragen zijn natuurlijk anders. Periodiek, maar het examensysteem en de vraagvormen zijn allemaal hetzelfde. Goethe kan niet verder gaan. Wees gerust kan dit examenvoorbeeld uw leidraad zijn. Klik op het gedeelte over het gezinsreünie-examen op www.almanyagocyasasi.com of ( http://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm.  ) Schrijf dit rechtstreeks en je ontvangt een examenvoorbeeld. Ik hoop dat dit adres al mijn vrienden zal helpen die het nodig hebben. Oh, en voordat ik het vergeet, je kunt daar Goethe's A1-boek kopen, er is een Duitse boekwinkel op slechts 20 meter afstand van het instituut. Vraag het aan de ambtenaar van de informatieafdeling van het instituut, hij zal het morgen meteen beschrijven, het is heel dichtbij. .veel succes iedereen. Als iemand nieuwe informatie heeft, deel het dan alsjeblieft...!!!

    barmeno
    deelnemer

    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm  Wanneer deze pagina wordt geopend, klikt u op Modelsatz, het exacte voorbeeld van alle 4 de onderdelen van het examen vindt u door…

    zager06
    deelnemer

    Vrienden, ik heb vandaag het Start 1-examen afgelegd. Ik ben geslaagd met 98 punten... Het is geen examen om bang voor te zijn. Zoek gewoon de documenten en studeer voor de noodzakelijke dingen. Veel succes voor iedereen...

    seilossstill
    deelnemer

    Vrienden, ik heb vandaag het Start 1-examen afgelegd. Ik ben geslaagd met 98 punten... Het is geen examen om bang voor te zijn. Zoek gewoon de documenten en studeer voor de noodzakelijke dingen. Veel succes voor iedereen...

    Gefeliciteerd vriend, bravooo, je hebt een geweldige score, maar ik begrijp niet hoe je vandaag het examen hebt gehaald en het resultaat meteen hebt vernomen, want Goethe geeft het niet op dezelfde dag.

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (3,074 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.