Duits interview

> Forums > Duitse spraakpatronen > Duits interview

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    wiccantrxnumx
    deelnemer

    Vrienden, mijn Duitse huiswerk. Ik moet iemand interviewen. Maar ik vind het moeilijk om Duitse vragen te stellen: het is anderhalf jaar geleden dat ik Duits begon te leren. Ik heb niet veel woordenschat als ik naar het woordenboek kijk en ik weet niet welke ik moet gebruiken. Kun je me helpen?

    3,14
    deelnemer

    –> Wat is het onderwerp van het interview? Tussen wie zal het plaatsvinden? Nieuws of show? Als je het nog steeds nodig hebt, vertel me dit dan, ik zal je een leuk interview schrijven, als God het wil.

    de türkkız
    deelnemer

    Hallo daar . Ik ben net lid geworden van de site. :) Ik wilde naar de chatsectie schrijven, maar ik verloor de pagina omdat ik zei dat ik hier moest schrijven. Ik hoop dat iemand zal antwoorden als ze het zien :)

    3,14
    deelnemer

    -> Hallo, welkom op de site. Deze onderwerptitel We praten in het Duits. Deze onderwerptitel We chatten ook in het Turks. Ik stel mijn eerste vraag, om de vraag te zien en te beantwoorden hier Klik. :)

    wiskundemazhel
    deelnemer

    Ik heb ook huiswerk voor een sollicitatiegesprek. Ik kan het niet. Kun je me helpen? :( Mijn interview zal plaatsvinden met een leraar, ik bedoel de leraar, ik zal vragen stellen en hij zal antwoorden. Kun je het alsjeblieft voor mij doen? Het interview is op donderdag, dus ik moet het uiterlijk morgen doen. Help alsjeblieft : engel: oke:) koffie:)

    3,14
    deelnemer

    -> Broeder, maak het in het Turks klaar, ik vertaal het binnen een uur naar het Duits. Vandaag heb ik geen tijd, maar morgen is het klaar. Stuur het mij persoonlijk of per e-mail. Of schrijf hier. Het maakt niet uit, zolang het maar zichtbaar is voor jou. ;)

    de türkkız
    deelnemer

    Ik kan jou ook helpen ;)  klap :) klap :) dans:)

    3,14
    deelnemer

    –> Deze behulpzaamheid kent geen einde! applaus :) Gefeliciteerd, Willkommen im Club! applaus:)

    de türkkız
    deelnemer

    bedankt :haha: :haha:

    3,14
    deelnemer

    –> Het is niet eenvoudig om een ​​3,14 op een site te laten verschijnen. applaus:)

    de türkkız
    deelnemer

    Turks meisje ook :zopa: :haha: :haha: :haha:

    3,14
    deelnemer

    –> Ja!! Wie zei de naam van het Turkse meisje? :zopa:

    de türkkız
    deelnemer

    taaaaaaaaaaaaa zelfiiiiiiiii installeren ;) is er iets gebeurd :zopa:

    3,14
    deelnemer

    –> Nou, ik wilde ze vragen hoe, meneer::) : Haha:

    3,14
    deelnemer

    -> Laat mij het oog van angst liefhebben. :haha:

    de türkkız
    deelnemer

    hahahahah :haha: :haha: Dat klopt, ik denk dat ik ook bang ben, naaaaaaa ik zal het doen, nanana offoff :) :haha: :haha:

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (62 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.