alsjeblieft iemand stel mij een vraag

> Forums > Vragen en antwoorden over Duitse lessen > alsjeblieft iemand stel mij een vraag

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    mbilalxnumxt is
    deelnemer

    Ik verveel me zo, tickoff :)

    reyyan naar
    deelnemer

    Waarom ben je verveeld? dit is bijvoorbeeld een vraag  :)

    YAMANEF naar
    deelnemer

    Wat gebeurt er aan het einde van het Vredesverdrag van Lausanne in 2023? En er wordt gezegd dat er geheime clausules in de overeenkomst staan. Wat zijn deze clausules?  :)

    mbilalxnumxt is
    deelnemer

    Ik bedoelde een vraag over Duits

    hydra258
    deelnemer

    Onderwerp: dagelijkse routine
    -10e leerjaar
    -Er zullen minstens 15 zinnen in de alinea staan

    Ik zal mijn weg vinden als je dat doet, broeder :D

    Mijn naam is: ik ga vanmorgen om dit uur naar school, ik kom terug naar dit uur. Ik eet, studeer, ik ga voetballen. :D

    reyyan naar
    deelnemer

    oke mache ich.

    Mein name ist ….. schrijf je naam….. Ich bin ….. schrijf je leeftijd…. jare alt.
    Ich stehe immer um 7 Uhr auf.
    Ich gehe um 7.30 Uhr in die Schule. Die Schule ist von 8 Uhr bis 15 Uhr.
    Ich komme um 15.30 nach Hause dan esse ich zu Mittag. Nach dem Essen mache ich Hausaufgaben. Danach gehecht aan een stapel en een spel met voetbal.

    reyyan naar
    deelnemer

    Je gaat je gang of schrijft je eigen zinnen op, het maakt niet uit of het goed of fout is. Ik zal de verkeerde plaatsen voor je controleren en repareren. Dit zijn de eenvoudigste Duitse zinnen. Als u de woorden die u niet begrijpt in het Turks in een notitieboekje schrijft en ze de hele dag herhaalt, blijft het in uw gedachten. Ik antwoordde een beetje laat, maar ik kan je helpen met problemen waarmee je vastloopt.

    De betekenissen van sommige woorden in de zin zijn bijvoorbeeld:

    Ich stehe immer um 7 Uhr auf. AUFSTEHEN: OPSTIJGEN.
    Nach dem Essen mache ich Hausaufgaben. NACH DEM ESSEN: NA MAALTIJD
    dann esse ich zu Mittag. MİTTAGESSEN: LUNCH .. DANN: LATER
    DANACH: LATER.
    DRAUSSEN: UIT   

    beetttxnumx
    deelnemer

    Als we zwei stuhle zeggen, hebben we dan een voorvoegsel zoals ein of die? Moeten we zwei stuhle rechtstreeks schrijven?

    reyyan naar
    deelnemer

    Als we zwei stuhle zeggen, hebben we dan een voorvoegsel zoals ein of die? Moeten we zwei stuhle rechtstreeks schrijven?

    Je schrijft met zwei Stühle.
    Der Stuhl: De stoel Die Stühle: De stoelen. Twee stoelen zouden zwei Stühle zijn. ein en die zijn lidwoorden, en het lidwoord ein is een enkelvoudig en onbepaald lidwoord. 

    beetttxnumx
    deelnemer

    Hoe kunnen we schrijven dat hij graag boeken leest en naar muziek luistert?

    shamata
    deelnemer

    Hoe kunnen we schrijven dat hij graag boeken leest en naar muziek luistert?

    Er liest gern Buch en hört gern Music.

    beetttxnumx
    deelnemer

    Wat als we zeggen dat zijn hobby's boeken lezen en naar muziek luisteren zijn? 

    beetttxnumx
    deelnemer

    Wat als we zeggen dat zijn hobby's boeken lezen en naar muziek luisteren zijn?

    beetttxnumx
    deelnemer

    Wat betekent het om puzzels in het Duits op te lossen?

    beetttxnumx
    deelnemer

    We wonen in een appartementencomplex op de 10e verdieping. Wij zijn op de 3e verdieping. Kun je de zin vertalen

    shamata
    deelnemer

    Wat als we zeggen dat zijn hobby's boeken lezen en naar muziek luisteren zijn?

    Sein Hobbys sind Buch lesen und Music hören.

    Wat betekent het om puzzels in het Duits op te lossen?

    Kreuzworträtsel leukemie

    We wonen in een appartementencomplex op de 10e verdieping. Wij zijn op de 3e verdieping. Kun je de zin vertalen

    Wir Wohnen in Zehnter Stöckigen Wohnung. Met mijn voorraad.

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (22 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.