Duits% 100 permanente woordopslag, het onthouden van honderden Duitse woorden

> Forums > Actief leren en Duitse methoden voor het onthouden van woorden > Duits% 100 permanente woordopslag, het onthouden van honderden Duitse woorden

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    strongmist is
    deelnemer

    Hallo vrienden
    Ik wilde kort de methode delen die ik zelf bedacht en toepaste en 100% succes behaalde.
    Ze zeggen dat de taal is vergeten, maar om de een of andere reden vragen mensen niet waarom de moedertaal niet wordt vergeten.:)
    Er zijn twee soorten geheugen bij mensen: continu maar continu, kortetermijn- en langetermijn-, langetermijngeheugen gaat weer over.
    Ik ben iemand die voor het eerst het A1-examen heeft afgelegd en van plan was om een ​​leven in Duitsland te beginnen met een familiereünie, ik ben een voedingsingenieur, ik heb 15 dagen geleden 89 punten behaald, maar het vorige examen was 54 vanwege mijn gebrek aan woordenschat.
    Hoe dan ook, de essentie van het werk is om elke dag 14 woorden te vinden (bijvoorbeeld uit respectievelijk A1 A2 B1-boeken) en ze regelmatig op één kant van ons notitieboekje te schrijven en ze op de achterkant van het notitieboekje te schrijven, waar het woord dat wel doet geen betekenis hebben, en elke dag dezelfde woorden herhalen zonder naar de betekenis te kijken. Er zal een woordenschat van woorden worden gecreëerd.
    Nu heb ik meer dan 1000 woordenschat en ik denk niet eens na over de betekenis van de woorden die ik herhaal, het komt tot leven en wordt heel gemakkelijk herhaald ... En dit komt natuurlijk tot uiting in spreken met minder dan de halve grammatica, zelfs luisteren en schrijven ..
    Geloof me, binnen 2 jaar, met een half uur per dag, zal een container van 10000 woorden vele deuren voor je openen in taal en andere gebieden van je leven. Denk er niet aan om elke dag 10000 woorden te herhalen.
    Ik ga nog steeds door, ik hoop dat ik een idee kan geven.
    Succes met

    slvia
    deelnemer

    Als Duitse taalleerder denk ik dat je heel goed deelt, ik zal het nu elke dag 14 woorden doen, bedankt voor het delen (:

    Saalesk
    deelnemer

    Het is het proberen waard

    Rodolfo
    deelnemer

    Het leren van een taal kan meer permanent zijn bij bepaald technisch werk, zoals u zei. Oh, als we het maar volledig konden toepassen :) Bedankt voor het delen.

    grijpen
    deelnemer

    yuppi:) yuppi:) yuppi:) yuppi:) bedankt

    Gülseren
    deelnemer

    Bedankt, ik zal het proberen :)

    reyyan naar
    deelnemer

    Heb je een linkje of zo? Waarom kan ik het niet zien? ???

    shamata
    deelnemer

    Heb je een linkje of zo? Waarom kan ik het niet zien? ???

    De essentie van het werk is om elke dag 14 woorden te vinden (bijvoorbeeld uit respectievelijk A1 A2 B1-boeken) en ze regelmatig op één kant van ons notitieboekje te schrijven en ze op de achterkant van het notitieboekje te schrijven, waar het woord geen betekenis heeft. , en om elke dag dezelfde woorden te herhalen

    grijpen
    deelnemer

    tickoff:) tickoff:) tickoff:) yuppi:) yuppi:) klap:) klap:) klap:) klap:) klap:)

Er worden 8 antwoorden weergegeven - 1 tot 8 (8 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.