Duitse Zaal Introductie

> Forums > Vragen en antwoorden over Duitse lessen > Duitse Zaal Introductie

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    darkinoglu_
    deelnemer

    Vrienden Ik heb huiswerk in het Duits We zullen eerst een kamer introduceren We zullen een foto volgens hem kiezen We zullen de kamer introduceren Voorbeeld: zinnen worden gemaakt alsof ik een nachtkastje naast mijn bed heb Help alstublieft vrienden

    Afbeelding:

    0NnLqR.jpg

    specifiek.
    deelnemer

    Hallo
    Het spijt me te horen dat je hier bent. Ich hab ein large Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß and hat auch ein Bettkasten… Ich cann mansche unbenutzte Sachen here das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Ber meinem Bett, gibt es auf der Wand een schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf otherr Wand…. Op de rechten van de nachtmode, gibt es computertisch… Ik kan een boek schrijven als schrijver….Ich hab een stuhl in der farbe gelb….noch een kommode met 5 bladen en 2 grote leiders met spiegel hab ich ja auch…. De voorkant van het meubilair is blauw en het korpus is in de kleurbuche… Het deel van mijn Zimmers is een schöner teppich in blauw of niet in beige…. Ook wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    Ik probeerde zo behulpzaam mogelijk te zijn, mijn vriend. Ik hoop dat het voor jou werkt.

    yenicerixnumx
    deelnemer

    Mijn bescheiden mening. Als we deze promotie maken, zal het je geen goed doen. Ik denk dat je introduceert, hier schrijft, wat je weet, we vinden en verhelpen de tekortkomingen, dit zal meer nuttig voor je zijn.
    Degelijk

    Vrienden Ik heb huiswerk in het Duits We zullen eerst een kamer introduceren We zullen een foto volgens hem kiezen We zullen de kamer introduceren Voorbeeld: zinnen worden gemaakt alsof ik een nachtkastje naast mijn bed heb Help alstublieft vrienden

    Afbeelding:

    0NnLqR.jpg

    darkinoglu_
    deelnemer

    Ja, je hebt gelijk, maar ik begrijp niets van dat Duits :D

    darkinoglu_
    deelnemer

    Deze Arda

    Hallo
    Het spijt me te horen dat je hier bent. Ich hab ein large Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß and hat auch ein Bettkasten… Ich cann mansche unbenutzte Sachen here das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Ber meinem Bett, gibt es auf der Wand een schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf otherr Wand…. Op de rechten van de nachtmode, gibt es computertisch… Ik kan een boek schrijven als schrijver….Ich hab een stuhl in der farbe gelb….noch een kommode met 5 bladen en 2 grote leiders met spiegel hab ich ja auch…. De voorkant van het meubilair is blauw en het korpus is in de kleurbuche… Het deel van mijn Zimmers is een schöner teppich in blauw of niet in beige…. Ook wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    Mijn vriend die dit heeft gepost Weet u zeker dat ze het hebben geschreven? Het is lekker lang maar

    kaanxnumx
    deelnemer

    Alle items op de afbeelding komen overeen met de Duitse taal die door uw vriend wordt verteld, kortom, ze zijn allemaal correct. :)

    e is
    deelnemer

    Bedankt…..

Er worden 6 antwoorden weergegeven - 1 tot 6 (6 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.