Duitse Turkse flasch lessen Germanxta les 4

> Forums > Actief leren en Duitse methoden voor het onthouden van woorden > Duitse Turkse flasch lessen Germanxta les 4

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Alibaba
    deelnemer

    vaders gezondheid

    barlin
    deelnemer

    Das ist die Lehrerin. Het zou leuk zijn om deze vrouwelijke leraar te bellen, verder denk ik dat je woorduitspraak redelijk goed is.

    Respecteert,

    spoor37
    deelnemer

    teşekkürler

    kapitein42
    deelnemer

    Hallo vrienden, ik ben ingeschreven op 4 maart en ik heb 81 punten behaald. De eerste keer dat ik de examenomgeving binnenkom is niet zo saai en koud. Niets anders is strikt verboden, maar overschat een beetje aandacht niet en kijk eens naar deze site . Succes; https://www.unalozdal.com/;

    hosibab naar
    deelnemer

    Hallo vrienden, ik ben ingeschreven op 4 maart en ik heb 81 punten gewonnen. De eerste keer dat vrienden die de examenomgeving binnenkomen niet zo saai en koud zijn, niemand helpt iemand, de docenten vertellen ons eerst wat we moeten doen (in het Turks) daarna , niemand kan iemand iets vragen, kan niet aan tafel praten met een identiteitsbewijs en een balpen Niets anders is strikt verboden, maar maak je geen zorgen, een beetje aandacht en kijk eens naar deze site, je zult het zien. https://www.unalozdal.com/;

    Bedankt voor de informatie, broeder, maar ik zou tevreden zijn als je uitlegt wat je zei onder het juiste onderwerp.
    Let op waar en wat we schrijven

    berlin
    deelnemer

    We zouden het leuk vinden als er voorbeelden zijn voor gezondheid en dagelijkse behoeften voor uw werk.

    hosibab naar
    deelnemer

    We zouden het leuk vinden als er voorbeelden zijn voor gezondheid en dagelijkse behoeften voor uw werk.

    Ons werk voor dagelijkse behoeften gaat door, ik zal hier binnenkort met u delen.

    acacia
    bezoeker

    bedankt

    turgutxnumx
    deelnemer

    Dank je

Er worden 9 antwoorden weergegeven - 1 tot 9 (9 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.