Duitse Yds-cursus

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    ze efeg
    deelnemer

    vrienden, ik moet een yds-cursus Duits volgen, het is beter voor mij om online te zijn. Kan ik iedereen aanbevelen die eerder een online cursus Duits yds heeft gevolgd?

    berkaycelik
    deelnemer

    Ik zocht vorig semester naar een Duitse yds-cursus, ik vond een online yds-centrum, maar ik kon om familieredenen niet deelnemen. Ik raad je aan om een ​​onderzoek te doen.

    senemonaal
    deelnemer

    Ik ga dit semester het examen afleggen, ik werk met het online yds-centrum dat je vriend noemde. De lessen zijn begonnen, het systeem is prima, de docent is goed, ik raad het ook aan

    ilaydaozerdem
    deelnemer

    Afgelopen semester heb ik me voorbereid op Duitse yds in het online yds-centrum en ik kreeg een hogere score dan ik wilde.

    cengizyanikk
    deelnemer

    Ik heb lys 5e voorbereid. Ik ben online met yds center, de problemen zijn al hetzelfde met yds lys5. yds is natuurlijk moeilijker, maar het is gemakkelijker om eraan te wennen en het examen gemakkelijker af te leggen en ik denk dat het nuttiger is. je hebt tenminste yds ervaring.

Er worden 4 antwoorden weergegeven - 1 tot 4 (4 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.