wat doet een universitair afgestudeerde in Duitsland

> Forums > Zakelijk en beroepsleven in Duitsland > wat doet een universitair afgestudeerde in Duitsland

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.

    Hallo vrienden, als mijn vrouw 2 maanden zwanger is, gaan we na 3 maanden naar Duitsland en vragen we een visum aan via het kind. Zullen recruiters mij inhuren als universitair afgestudeerde? Of zou het voor mij nuttig zijn om een ​​beroep te doen in banen die dicht bij mijn beroep liggen, dwz kantoorfinanciering, boekhouding, personeelszaken, enz., In deze beroepsopleidingen.

    yenicerixnumx
    deelnemer

    Hallo vrienden, als mijn vrouw 2 maanden zwanger is, gaan we na 3 maanden naar Duitsland en vragen we een visum aan via het kind. Zullen recruiters mij inhuren als universitair afgestudeerde? Of zou het voor mij nuttig zijn om een ​​beroep te doen in banen die dicht bij mijn beroep liggen, dwz kantoorfinanciering, boekhouding, personeelszaken, enz., In deze beroepsopleidingen.

    groeten

    Een diploma is handig, maar controleer eerst of uw beroep hier relevant is. Dat betekent anerkenung in het Duits. Hoewel ik het niet precies zeker weet, denk ik dat Duitsland de school en afdeling waar je studeert niet zal accepteren. Hiervoor moet u over een anerkennung beschikken. Maar doe wat onderzoek, misschien is anerkenung niet nodig. hier ga je site https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/
    Er is ondersteuning voor de Turkse taal. Vanaf hier kunt u zien of er een beroep is of niet, en contact opnemen met de bevoegde autoriteiten om ervoor te zorgen dat uw school en afdeling geldig zijn in Duitsland.

    Om echter een baan in uw hoofdvak te vinden, moet u het Duits en zelfs zakelijk Duits goed beheersen, met name de monetaire afkortingen. Omdat het een verbale sectie is, kijkt de job direct naar je Duits leren op dit punt. Tot die tijd maakt het niet uit waar ik werkte, denk maar dat ik kan werken, dit is een moeilijk proces. We hebben allemaal last van deze moeilijkheden, behalve degenen die bereid zijn om in Duitsland te werken. Je kunt natuurlijk de beroepen uitoefenen die je hier noemde, maar de duur van het beroep is 2 jaar, het laagste is 3 jaar.

    degelijk

Er wordt 1 antwoord weergegeven (1 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.