Kan ik naar België verhuizen met een verblijfsvergunning uit Duitsland?

> Forums > Algemene afdeling over Duitsland en andere Europese landen > Kan ik naar België verhuizen met een verblijfsvergunning uit Duitsland?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Opper-Franken
    deelnemer

    Hallo,

    Mijn vrouw is Duits staatsburger en ik ben als Turks staatsburger naar Duitsland gekomen. Ik wacht momenteel op de vrijgave van de sessie. Als God het wil, zal ik deze binnen twee weken hebben. Mijn vrouw werkt hier momenteel niet. Dus, Ik kan ook niet werken, ik kom op mijn vraag.

    We hebben een huis en een baan in België. Kunnen mijn vrouw en ik naar België verhuizen en daar wonen met de verblijfsvergunning die ik hier krijg? Omdat mijn vrouw de status van EU-burger heeft, weet ik dat ze het recht heeft om te verhuizen als ze mij het huis laat zien waarin ze gaat wonen. Het zal dus hetzelfde zijn als verhuizen van het ene deel van Duitsland naar het andere. Ik vraag me af of ze mij een aantal voorwaarden zullen vragen? Wat zijn de details? Ik zal blij zijn als iemand met wat informatie kan helpen.

    Jesse7
    deelnemer

    Er staat een prullenbak aan de rechterkant van de stoel, er is een bed op de rugleuning van de stoel, er is een kast aan de rechterkant van het raam, er zijn boeken in de kast, er is een kledingkast naast de kast, er is een ornament in de garderobekast.

Er wordt 1 antwoord weergegeven (1 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.