Ik ga van Duitsland naar Nederland

> Forums > Algemene afdeling over Duitsland en andere Europese landen > Ik ga van Duitsland naar Nederland

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.

    Hallo Almanx Forum
    Mijn vrienden…

    Laat allereerst het werk van iedereen overkomen ..
    Ik ben trots op mijn Heer ..
    Maak je geen zorgen over verdriet ...
    Ik wil een paar woorden tegen je zeggen.
    Dank je ..

    Ik ben in 2010 naar Duitsland gekomen door te trouwen.
    Mijn toestand was niet slecht of goed, en ik werd geroosterd in mijn eigen olie.
    Kortom
    Mijn huwelijk ontwikkelde zich snel ...
    Ik begon met de cursus zodra ik aankwam. Ik had een beetje achtergrondkennis. Mijn verplichte vreemde taal op school was Duits. Dans:)
    Ik was niet iemand die de lessen heel vaak bijwoonde ...

    wat een wijsheid ben ik naar Duitsland gekomen ..

    Ik liet in maart 9 jaar achter met een zoete smaak. Ik was 3 jaar getrouwd. Er was geen kind, ik had geluk op die school. Ik zag hoe moeilijk mijn vrienden om me heen worstelden. Het is heel belangrijk om een zoon.
    Ik heb mijn stille sessie ...
    Ik heb geen strafblad, godzijdank. Ik heb het tot nu toe overleefd. De echte film begint nu :cryla: halayy:) halayy :)
    Mijn neef opende een restaurant in Nederland, in eerste instantie was het een klein restaurant ... meer precies, de familie runt met zijn vrouw en neven.
    Ze hebben de winkel uitgebreid naar de wensen van de klanten.
    En mijn bedienend personeel, wat ik met plezier heb gedaan, is niet hetzelfde als mezelf prijzen, maar ik doe mijn werk schoon ...
    Als het nu gebeurt aan het einde van dit ritueel, ga ik over van Duitsland naar Nederland ..
    Mijn Heer weet het mooiste van allemaal ...
    Wat Mawam ook doet, is een goede daad.

    Ik heb 6 jaar gewerkt met een volledige verzekering Een van de toonaangevende bedrijven in Duitsland ..
    Ik bedoel pensioenfonds of zoiets ..

    Ik wilde dit gewoon delen ..
    Er komen vrienden uit Duitsland naar Nederland, ik zou graag willen weten over hun ervaringen ..
    Met liefde..
    Bedankt ..
    (Als er iets is dat ik moet weten, vraag ik het aan mijn vrienden die ervaring hebben op dit gebied. Vergeet dit niet te doen, negeer het niet. Ik vraag u om de onderwerpen te delen waarvan zij weten dat ze belangrijk zijn.)
    Oh mijn God, byby :)

    de almanyafatih
    deelnemer

    Dit is niet relevant, maar was uw echtgenoot Turks of Duits?

Er wordt 1 antwoord weergegeven (1 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.