Over verzending van Duitsland naar Turkije.

> Forums > Algemene afdeling over Duitsland en andere Europese landen > Over verzending van Duitsland naar Turkije.

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Kılıçarslan
    deelnemer

    Hallo vrienden,

    Vanwege het overlijden van mijn grootmoeder moest ik na de aanvraag van de verblijfskaart naar Turkije komen. Ik heb mijn echtgenoot een volmacht gegeven om de verblijfskaart in ontvangst te nemen en hij stuurde deze mij op 18 maart met Deutsche Post, na ontvangst van de verblijfskaart. De lading is echter nog niet aangekomen. Ik kijk naar het trackingnummer en het lijkt onderweg te zijn in het PTT-systeem. Toen we Deutsche Post belden, stond er dat de lading op 21.03.2019 was verzonden. Denkt u dat er een mogelijkheid is dat er lading verloren gaat? Als ik morgen naar het consulaat ga, kan ik dan een tijdelijk reisdocument krijgen door een verloren verblijfskaart aan te vragen? Geven ze dit reisdocument op dezelfde dag af? Moet ik nog andere documenten meenemen? Bij voorbaat dank voor uw hulp.

    harteloos
    deelnemer

    Ik stuurde een pakket en het duurde 35-40 dagen. Als je geld voor zo'n belangrijk onderwerp niet had vermeden en naar UPS Express had gestuurd, zou het je binnen 24 uur bereiken en ik heb daar gewerkt en ik weet hetzelfde. Pistool per vliegtuig. Ze zenden

    Kılıçarslan
    deelnemer

    Ik stuurde een pakket en het duurde 35-40 dagen. Als je geld voor zo'n belangrijk onderwerp niet had vermeden en naar UPS Express had gestuurd, zou het je binnen 24 uur bereiken en ik heb daar gewerkt en ik weet hetzelfde. Pistool per vliegtuig. Ze zenden

    Helaas heb ik hem gezegd het via UPS te verzenden, maar toen de ambtenaar van Deutsche Post zei dat het binnen 8 dagen zou gaan, stuurde hij het vanaf daar. Ik hoop dat de lading geen kans maakt om te verdwalen. 

    Nesibe van
    deelnemer

    Helaas heb ik hem gezegd het via UPS te verzenden, maar toen de ambtenaar van Deutsche Post zei dat het binnen 8 dagen zou gaan, stuurde hij het vanaf daar. Ik hoop dat de lading geen kans maakt om te verdwalen.

    Ik wou dat je wat langer kon wachten als je de terugbetaling deed, ik denk dat het in sommige gevallen 8 dagen zei, maar het kan maximaal 2 weken duren. Mijn vrouw stuurde me documenten en ik ontving het binnen 13 dagen.

    Kılıçarslan
    deelnemer

    Ik wou dat je wat langer kon wachten als je de terugbetaling deed, ik denk dat het in sommige gevallen 8 dagen zei, maar het kan maximaal 2 weken duren. Mijn vrouw stuurde me documenten en ik ontving het binnen 13 dagen.

    De vracht arriveerde 28 dagen later :)

    de almanyafatih
    deelnemer

    Ik heb drie of vier keer vracht verzonden en ontvangen. Over het algemeen hebben degenen die uit Duitsland komen 3 tot 4 weken nodig. 1.5 week komt uit Turkije. Het kan worden verlengd volgens de stad en feestdagen van de andere partij.

    bivens
    deelnemer

    Vrachtvervoer van Duitsland naar Turkije omvat de verzending van goederen tussen de twee landen. Verschillende logistieke bedrijven bieden diensten aan zoals luchtvracht, zeevracht en vervoer over land om het vervoer van vracht te vergemakkelijken, een efficiënte levering en naleving van douanevoorschriften voor internationale handel te garanderen.

Er worden 6 antwoorden weergegeven - 1 tot 6 (6 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.