Immigratie naar Duitsland

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Filmproducent
    deelnemer

    Hallo jongens. Allereerst, vergeef me als ik het onderwerp op de verkeerde plaats heb geopend of als ik een verkeerd onderwerp heb geopend. Omdat ik niet het type ben dat op internetfora schrijft en ik niet veel weet van regels, enz.

    Ik ben een senior student aan de Faculteit Communicatie, Afdeling Radio TV Cinema en mijn verloofde woont in Duitsland. Ik denk erover om me daar te vestigen als ik klaar ben met school, maar aangezien er maar weinig mensen om me heen zijn die me kunnen helpen met deze kwesties , Voelde ik de behoefte om hier te schrijven.
    Als ik daar naartoe ga, wil ik een baan hebben met mijn potentieel. Ik ben bereid om allerlei soorten training te volgen die dat nodig hebben. Het denken is erg vermoeiend en de overlappende gebeurtenissen hebben mijn psychologie op zijn kop gezet.

    Turkije heeft het doorgemaakt vanwege de bezetting van mijn vader in verschillende steden en de talloze en gevarieerde banen waar ik mee te maken heb en te maken heb met drukke oldum. Tiyatro oorsprong ben een mens, ik maak ook een documentaire filmbeelden over de correspondentenervaring die ik heb gemaakt .. laatste Kilis in het laatste geval en ik werd de regisseur van beide producers Ik kan het niet delen omdat de film zich in de montagefase bevindt, ik hoop dat ik de kans krijg om het je in de toekomst te laten zien.

    Wat het belangrijkste probleem betreft, ik wil mijn potentieel in Duitsland gebruiken om een ​​goede familieman te zijn voor mijn vrouw en mijn toekomstige kinderen, ik hoop dat ik een goede baan zal moeten hebben. Het is oké, ik zal alles doen als dat nodig is, maar Ik denk dat mijn kinderen zullen komen. Ik ben niet vernederend, ik herhaal mijn intentie, wees alsjeblieft niet boos.
    Ik ben in 2013 3 keer naar Duitsland geweest en ik heb een groen paspoort tot 2016. We besloten te trouwen met mijn verloofde en ons nest in Duitsland te vestigen. Maar zoals ik al zei, de rest is in spanning. Ik weet het niet, maar ik leef met de toekomstige angst op het hoogste niveau Ik zou heel blij zijn als mijn broers, zussen, vrienden, broers en zussen die mij kunnen informeren.

    Bedankt voor het lezen, ik wacht op uw antwoorden.

    Alireza
    deelnemer

    Om naar Duitsland te emigreren, kunt u de onderstaande stappen volgen:

    1. Doe onderzoek naar de Duitse immigratiewetten en bepaal welk immigratieprogramma voor u geschikt is.
    2. Bereid vereiste documenten voor, dit kunnen paspoorten, identiteitspapieren, opleiding en werkgeschiedenis zijn.
    3. Ontwikkel de taalvaardigheden die nodig zijn om in Duitsland te wonen en te werken. Je kunt taalcursussen Duits volgen of taaltrainingen volgen.
    4. Als u een baan in Duitsland wilt vinden, zoek dan naar vacatures in Duitsland en solliciteer naar banen. Bedenk ook of je een erkend diploma hebt in je beroep.
    5. Vraag een visum aan om in Duitsland te wonen. Mogelijk moet u tijdens dit proces contact opnemen met het consulaat of immigratiekantoor.
    6. Voltooi uw visumaanvraag door de benodigde documenten in te vullen en volg het proces.
    7. Nadat uw visum is goedgekeurd, regelt u uw reis en bereidt u zich voor om naar Duitsland te gaan.
    8. Na aankomst in Duitsland registreert u uw woonplaats en volgt u de nodige procedures.
    9. Sluit je aan bij lokale gemeenschappen, verbeter je taal en kom in contact met nieuwe mensen om te integreren in Duitsland.
    10. Doe de nodige aanvragen voor een verblijfsvergunning voor langdurig verblijf of een verblijfsvergunning en volg de bijbehorende procedure.

    Houd er rekening mee dat het migratieproces van elke persoon anders kan zijn en dat u mogelijk gedetailleerde informatie nodig heeft. Daarom kan het nuttig zijn om hulp te zoeken bij officiële immigratiediensten of adviescentra in Duitsland.

Er wordt 1 antwoord weergegeven (1 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.