Immigratie naar Duitsland

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Filmproducent
    deelnemer

    Hallo jongens. Allereerst, vergeef me als ik het onderwerp op de verkeerde plaats heb geopend of als ik een verkeerd onderwerp heb geopend. Omdat ik niet het type ben dat op internetfora schrijft en ik niet veel weet van regels, enz.

    Ik ben een senior student aan de Faculteit Communicatie, Afdeling Radio TV Cinema en mijn verloofde woont in Duitsland. Ik denk erover om me daar te vestigen als ik klaar ben met school, maar aangezien er maar weinig mensen om me heen zijn die me kunnen helpen met deze kwesties , Voelde ik de behoefte om hier te schrijven.
    Als ik daar naartoe ga, wil ik een baan hebben met mijn potentieel. Ik ben bereid om allerlei soorten training te volgen die dat nodig hebben. Het denken is erg vermoeiend en de overlappende gebeurtenissen hebben mijn psychologie op zijn kop gezet.

    Turkije heeft het doorgemaakt vanwege de bezetting van mijn vader in verschillende steden en de talloze en gevarieerde banen waar ik mee te maken heb en te maken heb met drukke oldum. Tiyatro oorsprong ben een mens, ik maak ook een documentaire filmbeelden over de correspondentenervaring die ik heb gemaakt .. laatste Kilis in het laatste geval en ik werd de regisseur van beide producers Ik kan het niet delen omdat de film zich in de montagefase bevindt, ik hoop dat ik de kans krijg om het je in de toekomst te laten zien.

    Wat het belangrijkste probleem betreft, ik wil mijn potentieel in Duitsland gebruiken om een ​​goede familieman te zijn voor mijn vrouw en mijn toekomstige kinderen, ik hoop dat ik een goede baan zal moeten hebben. Het is oké, ik zal alles doen als dat nodig is, maar Ik denk dat mijn kinderen zullen komen. Ik ben niet vernederend, ik herhaal mijn intentie, wees alsjeblieft niet boos.