Duits A1 examen gezinsherenigingscursus in Antalya (drie plus taalcursus)

> Forums > Algemene Duitse en Duitse A1 Familie Combinatie Cursussen > Duits A1 examen gezinsherenigingscursus in Antalya (drie plus taalcursus)

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    MuhaяяeM
    deelnemer
    Succespercentage van 99,9% van de cursus voor vreemde talen in Antalya Üçartı

    De Üçartı Vreemde Taalcursus, die zich bevindt in het Dokuma-district van Antalya en wordt aanbevolen door Almancax, trekt de aandacht met een zeer hoog slagingspercentage. De cursus, die is opgezet en beheerd door de Duitse leraar Ünal ÖZDAL, biedt ook Engelse en Russische lessen jarenlang Turkse lessen voor Duitsers Het slaagpercentage van de examens van de cursisten die studeren aan de Üçartı Foreign Language Course, die regelmatig cursussen Duitse gezinshereniging geeft, ligt zeer dicht bij 100%.

    De oprichter en manager van drie taalcursussen, Unal OZDAL, onze leraar Duits, bezoekt regelmatig Goethe-seminars en heeft veel kennis van het A1-examen. Hij heeft veel meer ervaring dan hij vele jaren in het beroep heeft gedaan. stagiaires is erg hoog en het is een van de weinige cursussen die een echte EXAMENPASGARANTIE geeft. De tweede cursus wordt volledig GRATIS gegeven aan de cursisten die niet slagen voor het examen, ook al zijn ze niet geslaagd. Onze Ünal-instructeur maakt speciale programma's voor degenen die zich voorbereiden op het A1-examen en verschillende educatieve materialen gebruiken. Daarnaast biedt hij gratis Duitse lesvideo's die door hem zijn gemaakt. Voor gedetailleerde informatie kunt u contact opnemen met de cursus via de onderstaande contactgegevens.

    Veel Duitse lesvideo's die op internet zijn gepubliceerd, zijn voorbereid en ingesproken door Ünal ÖZDAL, leraar Duits bij de vreemdetalencursus Üçartı. De unieke Duitse lesvideo's van onze leraar Ünal zijn gepubliceerd in de sectie 'video's' van onze site. Daarnaast zijn deze video's ook beschikbaar gepubliceerd op deelsites als Facebook en YouTube en krijgt hoge hits.Zijn video'sAls je kijkt, zul je zien dat onze leraar Ünal op een prachtige manier lesgeeft en dat je met plezier leert.

    Het is mogelijk om onze docent Ünal ÖZDAL en Antalya Üçartı Foreign Language Course te bereiken op unalozdal.net.

    Als je op zoek bent naar een cursus Duits in Antalya, beslis dan niet zonder de videolessen van Üçartı vreemde taalcursus Duitse leraar Ünal ÖZDAL te bekijken. De door Ünal gemaakte Duitse cursusvideo's geven je een idee van de hoge kwaliteit van het onderwijs.

    Neem contact op met almancax-leden voor meer informatie over speciale kortingen en mogelijkheden.

    Antalya Üçartı Contactgegevens cursus voor vreemde talen:

    Adres: Saturday Market Entrance Weaving / ANTALYA

    Telefoon: 0 242 346 36 66 – 346 37 77

    Bis Zum Ende
    deelnemer

    Succespercentage van 99,9% van de cursus voor vreemde talen in Antalya Üçartı

    De Üçartı Vreemde Taalcursus, die zich bevindt in het Dokuma-district van Antalya en wordt aanbevolen door Almancax, trekt de aandacht met een zeer hoog slagingspercentage. De cursus, die is opgezet en beheerd door de Duitse leraar Ünal ÖZDAL, biedt ook Engelse en Russische lessen jarenlang Turkse lessen voor Duitsers Het slaagpercentage van de examens van de cursisten die studeren aan de Üçartı Foreign Language Course, die regelmatig cursussen Duitse gezinshereniging geeft, ligt zeer dicht bij 100%.

    De oprichter en manager van drie taalcursussen, Unal OZDAL, onze leraar Duits, bezoekt regelmatig Goethe-seminars en heeft veel kennis van het A1-examen. Hij heeft veel meer ervaring dan hij vele jaren in het beroep heeft gedaan. stagiaires is erg hoog en het is een van de weinige cursussen die een echte EXAMENPASGARANTIE geeft. De tweede cursus wordt volledig GRATIS gegeven aan de cursisten die niet slagen voor het examen, ook al zijn ze niet geslaagd. Onze Ünal-instructeur maakt speciale programma's voor degenen die zich voorbereiden op het A1-examen en verschillende educatieve materialen gebruiken. Daarnaast biedt hij gratis Duitse lesvideo's die door hem zijn gemaakt. Voor gedetailleerde informatie kunt u contact opnemen met de cursus via de onderstaande contactgegevens.

    Veel Duitse lesvideo's die op internet zijn gepubliceerd, zijn voorbereid en ingesproken door Ünal ÖZDAL, leraar Duits bij de vreemdetalencursus Üçartı. De unieke Duitse lesvideo's van onze leraar Ünal zijn gepubliceerd in de sectie 'video's' van onze site. Daarnaast zijn deze video's ook beschikbaar gepubliceerd op deelsites als Facebook en YouTube en krijgt hoge hits.Zijn video'sAls je kijkt, zul je zien dat onze leraar Ünal op een prachtige manier lesgeeft en dat je met plezier leert.

    Het is mogelijk om onze docent Ünal ÖZDAL en Antalya Üçartı Foreign Language Course te bereiken op unalozdal.net.

    Als je op zoek bent naar een cursus Duits in Antalya, beslis dan niet zonder de videolessen van Üçartı cursus vreemde talen leraar Duits Ünal ÖZDAL te bekijken Klik hier om de video's van de cursus Duits te bekijken die door Ünal zijn voorbereid. (opent in nieuw venster)

    Antalya Üçartı Contactgegevens cursus voor vreemde talen:

    Adres: Saturday Market Entrance Weaving / ANTALYA

    Telefoon: 0 242 346 36 66 – 346 37 77

    antalya-germanca-cursus.jpg

    Met vriendelijke groeten aan de Unal-leraar.

    hect0r
    deelnemer

    Bedankt, dit onderwerp was erg goed, ik had dergelijke informatie nodig. Is het momenteel niet actief in Antalya? Kan ik ook alle vragen stellen die ik heb?

    Sdinç
    deelnemer

    Ik ken Ünal Hodja niet persoonlijk, maar ik heb geprofiteerd van alle familiereünievideo's. Toen ik hem bereikte via een telefoon op internet en ik me afvroeg of hij nog steeds in gebruik was, kwam hij bij me terug en beantwoordde geduldig al mijn vragen. Ik heb zeer nuttige informatie verkregen als lid van de Duitse Tekno-website. Bedankt.

    Aykutsan
    deelnemer

    hallo, daarnaast kan ik taalschool sdm in istanbul aanbevelen

Er worden 4 antwoorden weergegeven - 1 tot 4 (4 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.