Ik ben afgewezen door Oostenrijk, zal Duitsland een visum geven?

> Forums > Algemene afdeling over Duitsland en andere Europese landen > Ik ben afgewezen door Oostenrijk, zal Duitsland een visum geven?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    gisteren
    deelnemer

    Hallo, ik ben vorig jaar toegelaten tot de Technische Universiteit voor Architectuur van Wenen, maar ik miste documenten met betrekking tot de slaapzaal en ze konden me niet bereiken. Toen ze dat wel deden, werd mijn visum afgewezen omdat de inschrijvingsdatum voor de school was verstreken. Op het afwijzingsformulier dat ze mij gaven, vermeldden ze in het kort het volgende: "Het werd afgewezen omdat de schooldatum verstreken was." Ik maakte geen bezwaar, want in de e-mail die ik naar de Technische Universiteit van Wenen stuurde, zeiden ze dat mijn resultaatdocument niet langer geldig was. Nu ga ik solliciteren naar Duitsland. Wij zijn het eens geworden met een adviesbureau. Ze zeiden dat je misschien de eerste keer wordt afgewezen omdat je al eerder bent afgewezen, maar je hebt nog steeds een kans, maar een dergelijk incident zijn we nog nooit tegengekomen. Is er iemand die u kent of van wie u heeft gehoord die een dergelijke situatie heeft meegemaakt?

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Kom je naar Duitsland om te studeren, ik begrijp niet wat je zei.

    Fullmoon
    deelnemer

    Als je in handen viel van een adviesbureau, wee je, Yas.

    Ik wil er ook op wijzen dat technische universiteiten de moeilijkste universiteiten zijn. En de regels voor hoger onderwijs in Duitsland zijn heel anders dan in Turkije. Ik zeg solliciteer met deze in gedachten.
    Ik denk niet dat je wordt afgewezen als je het acceptatiecertificaat van de universiteiten krijgt en de andere noodzakelijke procedures uitvoert.
    Adviesbureaus verlengen het werk om geld te krijgen, pas op dat u uw geld niet verliest.

    Lesteractie
    deelnemer

    Daarnaast wil ik benadrukken dat technische universiteiten het meest uitdagend zijn. De Duitse regelgeving voor hoger onderwijs verschilt ook aanzienlijk van die in Turkije. Solliciteer met deze in gedachten, naar mijn mening.

    bivens
    deelnemer

    Als je een toelatingsdocument van de instellingen krijgt en alle andere noodzakelijke stappen volgt, geloof ik niet dat je geweigerd zult worden.
    Pas op dat u uw geld niet verliest, aangezien consulting vaak de taak uitbreidt in een poging van een bedrijf om meer geld te verzamelen.

Er worden 4 antwoorden weergegeven - 1 tot 4 (4 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.