11 drug van de hersenen

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    …mysterie…
    deelnemer

    Deskundigen hebben een suggestielijst met elf items opgesteld die de hersencapaciteit zal vergroten door geheugen- en intelligentie-atrofie te voorkomen. Hier zijn methoden om de hersencapaciteit te vergroten:

    1- Smartdrugs: Drugs zoals "Modafinil" houden de hersenen 90 uur wakker. Het verhoogt de chemicaliën waardoor gegevens van het ene gebied van de hersenen naar het andere kunnen stromen.

    2- Voedingsmiddelen: voedingsmiddelen die rijk zijn aan eiwitten zijn gunstig. Regelmatig ontbijten verhoogt ook de mentale prestatie; Koolzuurhoudende dranken hebben het tegenovergestelde effect.

    3- Muziek: er is vastgesteld dat met name het luisteren naar Mozart de wiskundige intelligentie verhoogt en dat muzieklessen het IQ van kinderen verhogen. Een dergelijk effect van popmuziek werd echter niet gezien.

    4- Bionische hersenen: er wordt beweerd dat het geven van een kleine hoeveelheid elektrische stroom aan de hersenen met elektroden de kracht van de hersenen vergroot.

    5- Mentale oefeningen: moeilijke wiskundige vragen scherpen intelligentie aan. Het IQ van de kinderen die gedurende 5 weken mentale training hadden ondergaan, nam toe met 8 punten.

    6- Geheugenspellen: door elke kaart in de stapel kaarten met een personage te identificeren en een verhaal met alle personages te maken, kun je 52 kaarten op volgorde onthouden.

    7- Slaap: 21 uur niet slapen heeft een effect zoals dronkenschap op de hersenen. Na 2 uur studeren een goede nachtrust hebben, wordt het leren gemakkelijker.

    8- Lopen: 3 keer per week een half uur wandelen; Het verhoogt de kracht van leren, concentratie en logica met 15 procent.

    9- Hobby's: er is vastgesteld dat ouderen die breien en puzzels oplossen een lager risico hebben op het ontwikkelen van ziekten zoals de ziekte van Alzheimer.

    10- Concentratie: dit is een belangrijke oefening voor de hersenen! Als je aan het werk bent, duurt het ongeveer 15 minuten om na een korte afleiding weer geconcentreerd te zijn.

    11- Neurologische scanning: Scanners die mobiliteit in de hersenen aantonen, kunnen ook worden gebruikt om de activiteiten van de hersenen te controleren.

    (Citation)

    elifxnumx
    deelnemer

    Bedankt oké :)
    De informatie is allemaal heel logisch ..!

    …mysterie…
    deelnemer

    Bedankt oké :)
    De informatie is allemaal heel logisch ..!

    Niets elif77 :) :)

    vleier
    deelnemer

    Bedankt, oké :) Ik weet zeker dat deze informatie zal helpen... :) dans :)

    …mysterie…
    deelnemer

    Bedankt, oké :) Ik weet zeker dat deze informatie zal helpen... :) dans :)

    Ik ben tevreden…. schaam je ervoor:)

    michaelar
    deelnemer

    Dit zijn zeer waargebeurde dingen die, als ze worden gedaan, de prestaties feitelijk ongelooflijk procentueel verhogen...

    anoniem
    bezoeker

    Dank u

    …mysterie…
    deelnemer

    :engel: :engel: Het maakt niet uit... :) Ik ben blij dat het nuttig voor je was... schaam je :)

    MAHSUM_UCAR
    deelnemer

    slm

    speed061
    deelnemer

    Bedankt voor deze informatie, meneer. Maar het zou geweldig zijn als u gedetailleerde informatie zou kunnen geven. Ik wil Duits leren, maar ik heb een probleem met aandacht en extreme vergeetachtigheid. Ik zou blij zijn als u mij in dit opzicht zou kunnen helpen. Groeten...

    3,14
    deelnemer

    up

Er worden 10 antwoorden weergegeven - 1 tot 10 (10 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.