dvd muziek

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.

    Allereerst wil ik almancax bedanken voor de dvd en woordkaarten die hij heeft gestuurd. De woordkaarten zijn prima, de lettergroottes en kleuren van de woorden zijn goed voorbereid. De lessen op de dvd zijn ook erg goed en duidelijk uitgelegd, maar er is een probleem. Als ik de dvd in de computer steek, wordt het hoofdmenu automatisch geopend en begint hier muziek te spelen en als ik een les binnenga, blijft die muziek spelen omdat de les onafhankelijk van het menu wordt geopend. Dus ik moet het menu sluiten. Ik zou het fijn vinden als u een oplossing voor dit probleem vindt. Bedankt.

    MuhaяяeM
    deelnemer

    Ja, we hebben de duur van de muziek iets langer bewaard, maar dit probleem zal worden opgelost in onze nieuwe dvd's.
    Er staan ​​ongeveer 600 woorden in onze woordkaarten en we hebben het artikel verkeerd geschreven, behalve dat er geen probleem is, onze woordkaarten zijn momenteel uitgeput, onze nieuwe flashcards zullen in oktober worden uitgebracht en het aantal kaarten en woorden zal worden verhoogd in onze nieuwe producten.
    Kortom, we zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze producten en inhoud en werken eraan om de verzendkosten die u betaalt te verlagen.
    Dank u voor uw aandacht.

Er wordt 1 antwoord weergegeven (1 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.