Gemakkelijke woorden

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    ferrule
    deelnemer

    Hallo mensen,

    Ich heiße Ferhat. Jetzt lerne ich Deutsch an der Universität. Ich lerne gern Deutsch. Ich bin 21 Jahre onderzeeër. Ich bin aus Bursa. Momentan weiss ich ein bisschen Deutsch.

    Ich möchte euch helfen. Früher finde ich ein Programm. Het is '' EasyWords ''. Ich suche das Programm hier aber ich finde nicht.

    genoeg Duits voor nu.  :)

    Laten we in ieder geval terugkomen op het onderwerp. Het EasyWords-programma is gratis, u kunt het gemakkelijk openen met Google. Hoe werkt EasyWords? U kunt met EasyWords werken door het woordenboekbestand van het programma te gebruiken of door uw eigen woordenboekbestand te maken. Mijn advies is om je eigen woordenboek te maken.

    1-) We downloaden en draaien het programma.

    2-) In het instellingengedeelte selecteren we het woordenboekbestand waarmee we willen werken, de vraagperiode, het vraagtype en slaan de instellingen op.

    3-) Het EasyWords-programma zal u om woorden vragen volgens de tijdsperiode die u kiest uit het woordenboekbestand dat we hebben ingesteld. Afhankelijk van het vraagtype komt het klassieke of optionele vraagtype.

    Dank je. Ik heb mijn dvd besteld, ik wacht. Heel erg bedankt voor deze service. :)

  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.