Werkt gescheiden van de echtgenoot

> Forums > Zakelijk en beroepsleven in Duitsland > Werkt gescheiden van de echtgenoot

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    DERDEST35
    deelnemer

    Allereerst, hallo allemaal. Voordat u mijn artikel leest, vraag ik u om uzelf te ontdoen van uw vooroordelen en mij niet te beledigen of van streek te maken...

    Ten eerste is mijn leeftijd erg jong, en ik zocht mijn toevlucht in Duitsland zonder te weten wat het betekent om asiel te zijn. Ik zou er echter op willen wijzen dat ik op geen enkele manier ons land heb gekleineerd, het niet heb belasterd en zelfs geen zin heb uitgesproken in sociaal-economisch-politieke termen.

    Later ben ik een maand geleden getrouwd. Mijn verzoek van alle behulpzame en goed geïnformeerde vrienden die mijn artikel hebben gelezen, is mij alsjeblieft een uitweg te vertellen.
    Mijn vriendin is Duits en ze doet ausbildung. Ik wil hier niet wonen, er zijn twee straten tussen ons huis en het huis waar mijn vader woont. Hij werkt niet en gokt niet. Hij probeert mij uit te buiten en oefent psychologische druk uit. Omdat mijn man hem ook kende, dachten we aan verhuizen naar een andere stad als een gezamenlijk besluit. Zijn ausbildung voorkomt dit echter. Mijn vraag is: als ik een baan vind in een stad in een andere staat, heb ik dan toestemming nodig om daar waar dan ook te werken? Waar moet ik het zo nodig kopen en staan ​​ze het toe? Als toestemming niet vereist is, is dit dan een probleem voor de sessie in de toekomst? Mijn vrouw zal er komen als haar ausbildungu voorbij is. Bedankt dat u uw kostbare tijd van tevoren heeft gespaard.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Ik moet het aan het buitenlands bureau vragen, maar ik denk niet dat het een probleem zal zijn. maar ik heb gehoord dat sommige mensen met een adellijke status toestemming nodig hebben voordat ze van stad veranderen, ik heb het niet onderzocht.

    DERDEST35
    deelnemer

    Ik moet het aan het buitenlands bureau vragen, maar ik denk niet dat het een probleem zal zijn. maar ik heb gehoord dat sommige mensen met een adellijke status toestemming nodig hebben voordat ze van stad veranderen, ik heb het niet onderzocht.

    Hartelijk dank voor uw waardevolle commentaar. Ik hoop dat ze geen problemen veroorzaken...

    harteloos
    deelnemer

    Gegroet, ik zal direct antwoorden, want ik ga de weg die u hebt gekozen. Op zoek naar avontuur zonder gedoe, je kunt niet doen wat hij zegt. Ik kan de details niet uitleggen, maar het zal lang duren. Ik zei. Zoek avontuur zoals

    DERDEST35
    deelnemer

    Gegroet, ik zal direct antwoorden, want ik ga de weg die u hebt gekozen. Op zoek naar avontuur zonder gedoe, je kunt niet doen wat hij zegt. Ik kan de details niet uitleggen, maar het zal lang duren. Ik zei. Zoek avontuur zoals

    Hallo, hartelijk dank voor uw waardevolle opmerking. Mijn doel was niet om avontuur te zoeken. Ik wil alleen een vredig huis en een gelukkig huwelijk. Nogmaals bedankt voor je reactie.

Er worden 4 antwoorden weergegeven - 1 tot 4 (4 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.