Wil iemand in Istanbul Duits leren en in één keer slagen voor het A1-examen?

< Forums < Algemene Duitse en Duitse A1 Familie Combinatie Cursussen < Wil iemand in Istanbul Duits leren en in één keer slagen voor het A1-examen?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Memduh
    deelnemer

    Hallo jongens, dit is Memduh GÜNGÖR.

    Ik woon in de wijk Beylikdüzü in Istanbul. Ik ontmoette Elif Hoca 2 maanden geleden via Almancax. Ik heb met veel cursussen gesproken, maar geen enkele leek oprecht. De successen verklaren al hoe eenvoudig het onderwijs is dat het biedt. Na lange discussies begon ik les te nemen van mevrouw Elif en legde op 23 december 2011 het A1-examen af. De uitslag kwam gisteren en 2 maanden geleden, hoewel ik niet eens een paar woorden Duits kende, slaagde ik erin om 74 punten te behalen in één examen. Leraar Elif geeft zo’n goede les dat deze gedenkwaardig is, en ze beschikt ook over zeer goede hulpmiddelen en gegevens. In dezelfde geest biedt het een volledig didactische opleiding, en geen uit het hoofd leren. De afstand tussen mijn huis en de plaats waar ik les heb gevolgd is 2,5 - 3 uur, en ik reisde telkens 6 uur heen en terug met het openbaar vervoer. Ik zei: "DE TIJD ZAL LANG WORDEN, LAAT HET LANG ZIJN" en ik had absoluut gelijk. DANK JE LERAAR, DANK JE DUITS... Degenen die op zoek zijn naar een cursus in Istanbul, dwaal niet tevergeefs rond, leraar Elif, er is maar één docent over dit onderwerp en ik ken geen andere docent.

    VISUEEL DOCUMENTBEWIJS IS HIERONDER. (Het was mijn eerste examen en geloof me, ik was erg angstig, ik had niet eerder een training gehad. Dankzij mijn leraar Elif was mijn angst weg en slaagde ik erin. Het was niet alleen een leraar, maar ook onze zus.
    EEN SCHOT VOLLEDIGE SLAG,,,,,

    a1.jpg

    mutim2
    deelnemer

    Goede advertenties voor elif hoca :)

    Memduh
    deelnemer

    Het is geen advertentie, broeder, geloof me, er zijn feiten geschreven. Ik heb persoonlijk training van hem gekregen. Moge God tevreden zijn met mijn leraar en mijn zus, ik spaar mijn gebeden niet, vooral op de dag van het examen waren er veel mensen die cursussen van grote instellingen hadden gevolgd en deze voor de derde keer volgden. We blijven bijna met professoren zitten vergeleken met degenen die beweren de beste opleiding te hebben genoten....

    mutim2
    deelnemer

    Het is waar, mijn vriend, hoe gelukkig ben je... Ik hoop dat je altijd mooie mensen ontmoet naar gelang je hart..

    netalman door
    deelnemer

    Hallo,

    Ik kon het niet laten omdat mijn naam was gepasseerd, ik wilde schrijven. :) In plaats van mijn advertentie, proberen deze komende vrienden almancax op deze manier te bedanken omdat ze uit Almancax komen en - iedereen die het weet - deze periode is echt een heel moeilijke en lastige periode en mensen kunnen de kleur van het werk pas begrijpen nadat ze een cursus en een examen afleggen, ze proberen elkaar gewoon te helpen, zodat ze niet fout gaan.

    Ik denk dat als er iemand is die hier bedankt moet worden, het de ambtenaren van Germanax zijn, die volledig ter wille van God bij ons waren, zonder enig voordeel van wie dan ook te zoeken, ook van mij. Ik deed eigenlijk niet veel, ik deed gewoon mijn plicht. Dit is de juiste. Dit is een platform waar iedereen, docenten en studenten, elkaar kunnen helpen en helpen. Moge God iedereen zegenen die heeft bijgedragen. Groeten en groeten…

    mutim2
    deelnemer

    Hallo,

    Ik kon het niet laten omdat mijn naam was gepasseerd, ik wilde schrijven. :) In plaats van mijn advertentie, proberen deze komende vrienden almancax op deze manier te bedanken omdat ze uit Almancax komen en - iedereen die het weet - deze periode is echt een heel moeilijke en lastige periode en mensen kunnen de kleur van het werk pas begrijpen nadat ze een cursus en een examen afleggen, ze proberen elkaar gewoon te helpen, zodat ze niet fout gaan.

    Ik denk dat als er iemand is die hier bedankt moet worden, het de ambtenaren van Germanax zijn, die volledig ter wille van God bij ons waren, zonder enig voordeel van wie dan ook te zoeken, ook van mij. Ik deed eigenlijk niet veel, ik deed gewoon mijn plicht. Dit is de juiste. Dit is een platform waar iedereen, docenten en studenten, elkaar kunnen helpen en helpen. Moge God iedereen zegenen die heeft bijgedragen. Groeten en groeten…

    Dankzij dit hebben we geleerd wie je bent in onze leraar Elif, ik wens je veel succes ..

    netalman door
    deelnemer

    Danke schön.  :)  God zegene je.

    fotoademxnumx
    deelnemer

    Leraar Elif, ik ben blij dat ik dankzij deze site bij u terecht ben gekomen en ik heb het genoegen gehad om het in één keer door te geven, ook al ken ik geen Duits. Moge God u zegenen en Duits. Ik ben blij dat ik het aanbeveel mijn leraar Elif, die ik aan andere vrienden hier heb aanbevolen en die de cursus zelf in één keer heeft afgerond, zowel financieel als spiritueel.

      examendatum 01.20.2012
        resultaat: 83
    Met vriendelijke groeten aan Adam Demir

    goeroe
    deelnemer

    Hoe komt het dat we de cursus met succes in 4 weken afronden? Sorry, maar zelfs op uw website staat niet waar de cursus is. je bent niet betrouwbaar. volledig reclame.

    netalman door
    deelnemer

    WE HEBBEN BEWEZEN MET DE CERTIFICATEN DAT WE DE JAREN BETROUWBAAR ZIJN, DE HOGE RANGEN DIE IN HET EXAMEN ZIJN ONTVANGEN, EN ER ZIJN GEEN STUDENTEN IN HET EXAMEN.

    ADRES ons om niet te schrijven. Onze REDENEN VONDEN NIET ALLEEN wij REGIO, GEHEEL TURKIJE 'GIJ NIET ADRES is van ons.

    ALS DAT NIET NAAR U KOMT, KUNT U ONS VRAGEN AAN DE AUTORITEITEN VAN DE SITE DAT U HIER BENT IN -GERMANCAX!

    MuhaяяeM
    deelnemer

    Hoe komt het dat we de cursus met succes in 4 weken afronden? Sorry, maar zelfs op uw website staat niet waar de cursus is. je bent niet betrouwbaar. volledig reclame.

    Uit statistieken blijkt dat er tot op de dag van vandaag geen enkele student is geslaagd voor het A1-examen.

    goeroe
    deelnemer

    Als we logisch redeneren, kan nergens ter wereld 100% succesgarantie worden gegeven. Hoe komt het dat iedere stagiair slaagt voor het examen? Er staat nog niet eens een adres op de website. Er staat vervoer per voertuig, maar de opgegeven plaats is Göztepe. vraag me af hoe te bereiken =)

    dielosch
    deelnemer

    Waar is Muharrem Admin Kan je informatie geven over deze cursus?

    MuhaяяeM
    deelnemer

    Als we logisch redeneren, kan nergens ter wereld 100% succesgarantie worden gegeven. Hoe komt het dat iedere stagiair slaagt voor het examen? Er staat nog niet eens een adres op de website. Er staat vervoer per voertuig, maar de opgegeven plaats is Göztepe. vraag me af hoe te bereiken =)

    Er is honderd procent succesgarantie gegeven, het slagingspercentage is duidelijk. De opmerkingen zijn er.
    Het is aan jou of je een goede naam hebt of niet.

    MuhaяяeM
    deelnemer

    Waar is Muharrem Admin Kan je informatie geven over deze cursus?

    Hallo dielosch, je bent al een hele tijd afwezig, welkom op het forum. :)
    De cursus Duits in Istanbul is van onze leraar Elif, een van de Germanx-instructeurs, en het slagingspercentage is erg hoog. :)

    goeroe
    deelnemer

    Ik denk dat deze site een overeenkomst heeft met Elif lady, ik begrijp het niet meer. Ik heb zelf Elif ontmoet, alleen op vrijdag. Vrijdag was uw website in een compleet andere staat. waarom zou ik om een ​​gedetailleerd pad bellen. De dame van Ustellik Elif zei zelf aan de telefoon dat ik een kantoor heb. Ik heb het goethe-instituut gebeld, zoiets kennen ze ook niet. Dus ik heb het niet over onderzoek dat ik

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (20 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.