Gemakkelijke manier om woorden te onthouden

> Forums > Actief leren en Duitse methoden voor het onthouden van woorden > Gemakkelijke manier om woorden te onthouden

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    mbilalxnumxt is
    deelnemer

    Hallo, ik ben Bilal
    Ik woon al een tijdje in Duitsland. Ik leer Duits op school. en ik zal je vertellen hoe ik het heb verbeterd.
    Probeer terwijl u televisie kijkt of een boek leest, enkele zinnen die u hoort of leest in het Duits te vertalen. Ik heb het niet specifiek gedaan, maar ik zeg het onwillekeurig in het Duits. Ik denk dat dit een goede zaak is :).

    Probeer niet veel woorden in één keer te onthouden om woorden te onthouden. Zoek een woord als je je verveelt. En pas het toe op de woorden die je tegenkomt. Herhaal dat woord 5 keer samen met het artikel. Gebruik met alle grammatica die u kent in de zin. herhaal 5 keer voor de laatste keer.

    Praat over het algemeen met ten minste één Duitser of iemand die Duits spreekt op een dag dat u het niet kunt verstaan. Als er een woord is dat u niet begrijpt, vraag het dan of bekijk het woordenboek en pas de tactiek uit het hoofd leren toe.

    En leer zo veel mogelijk grammaticaal.

    Ik hoop dat ik geholpen heb. byby :) byby :) byby :)

  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.