Duitsland Turkije Evden Eve Shipping

> Forums > Algemene afdeling over Duitsland en andere Europese landen > Duitsland Turkije Evden Eve Shipping

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    melikexnumx
    deelnemer

    Hallo, wij, als MCS Logistics, bieden internationale Home-to-Home Transport-service.

    Door gebruik te maken van processen zoals zee-, lucht-, landspoorwegen, voeren we het transport van persoonlijke bezittingen uit (dit kunnen alle dingen zijn die in een huis zouden moeten zijn) en het voertuig waarmee ze naar alle uithoeken van de wereld rijden.

    Als u uw huisraad uit Europa wilt meenemen en daarheen wilt brengen, zal ik proberen u zoveel mogelijk vloeiende informatie over dit onderwerp te geven.

    Ons bedrijf biedt diensten aan om de goederen naar uw huisadres te brengen door ze op uw huisadres in te pakken, ongeacht waar u naar toe gaat, de goederen door de douane te brengen, ze naar uw huisadres te brengen, ze naar huis te brengen, eenvoudig meubilair. installatie.

    Ons bedrijf heeft een centraal kantoor in Istanbul en een Nederlands distributiekantoor.

    +90216 521 21 52
    mcslogistics

    melikexnumx
    deelnemer

    Neem contact op met onze documenten voor prijzen via mcslojistik.

    k.uguz
    deelnemer

    Ik had zin om een ​​paar woorden voor deze titel te schrijven en wilde ze met jullie delen, mijn lieve vrienden. Vrienden, ik ben 2 maanden geleden verhuisd met een bedrijf genaamd **********. Een vriend van mij heeft het mij aanbevolen, de jongens doen schoon werk en ik zou het iedereen aanbevelen die een zakelijk bedrijf overweegt. Ik denk dat het nu twee maanden geleden is en ik raad het aan aan mijn vrienden die speciale aanbiedingen voor Duitsland overwegen. oke oke:)

Er worden 2 antwoorden weergegeven - 1 tot 2 (2 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.