Ik bel vanuit Duitsland naar Turkije of de huishoudelijke goederen bedrijf dat sterk aanbevelen aan We gaan heb je?

> Forums > Algemene afdeling over Duitsland en andere Europese landen > Ik bel vanuit Duitsland naar Turkije of de huishoudelijke goederen bedrijf dat sterk aanbevelen aan We gaan heb je?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    kadir76
    deelnemer

    Hallo vrienden Ik kan vertrouwen op de juiste prijs kan worden bereikt bij dat cijfer saglamsina willen hun huisraad uit duitsland of bedrijven die je kent turkiyede bi transport te brengen?

    nesnil
    deelnemer

    Ik bel, als iemand het weet, zullen we blij zijn als ze ons informeren.

    kadir76
    deelnemer

    Ik heb onderzoek gedaan en zij berekenen de kosten per kubieke meter, en veel bedrijven geven geen garantie voor de goederen die ze meebrengen, en de items die je koopt en de verzendkosten + belasting worden op dezelfde rekening in rekening gebracht, dus ik gaf het op en kocht het hier Persoonlijk raad ik het niet aan. Er is geen groot verschil. Als je het hier kunt kopen, is het gegarandeerd.

    shema
    deelnemer

    Heeft u een bedrijf gevonden of bent u nog aan het zoeken? Ik heb mijn spullen meegenomen via een bedrijf in Istanbul. Als je het nodig hebt, kan ik de bestanden in willekeurige volgorde afspelen en het adres en de telefoonnummers van het bedrijf opzoeken.
    Als uw items niet erg belangrijk zijn, probeer ze dan niet mee te nemen, geloof me, ze zijn te duur. Als je het kunt verkopen, koop het dan daar en je krijgt hier meer geschikte dingen. Desalniettemin zeg ik hoeveel geld het kost om uw onderzoek hier op en neer te brengen en uw rekening dienovereenkomstig te maken.

    k.uguz
    deelnemer

    Hallo. Ik zei dat ik zou schrijven, dus je zoekt nog steeds. Ik ben twee maanden geleden ingetrokken bij een bedrijf genaamd utr international house-to-house verhuizen en ik was erg tevreden. Ik raad jou ook aan. Ik heb de onderstaande link gerepareerd.

Er worden 4 antwoorden weergegeven - 1 tot 4 (4 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.