Hoe kan ik neem mijn Turkije tot betaalbare producten?

> Forums > Algemene afdeling over Duitsland en andere Europese landen > Hoe kan ik neem mijn Turkije tot betaalbare producten?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    reyyan naar
    deelnemer

    Hallo vrienden. Ik heb 4-5 koffers met spullen om mee te nemen naar Turkije. Het kost me veel om het met het vliegtuig te nemen. Kunt u mij de prijzen vertellen inclusief verzendkosten? (Eerlijk gezegd kon ik geen transportvoertuigen vinden omdat de plaats waar ik woon klein is. Ik kreeg alleen informatie van een Turkse markt, die me vertelde over de transportvoertuigen die groenten en fruit van Duitsland naar Turkije vervoeren, maar zei ook dat er misschien Ik loop het risico dat mijn spullen verloren gaan.) Of als je bij het kopen van een vliegticket extra spullen koopt, betaal je 2 euro per kilo. Ik heb gehoord dat je het recht hebt om 46 kilo mee te nemen, maar ik weet niet in hoeverre dat waar is Ik weet ook dat als ik met Lufthansa reis, ik het recht heb om 100 kilo mee te nemen. Maar mijn koffergewicht is rond de XNUMX kilo. Ik neem ook mijn laptop mee. Wat moet ik voor hem doen? Ik zal u mijn factuur laten zien. Ik heb geen informatie over dit probleem, aangezien ik nog nooit een computer heb meegenomen. :) Ik zou heel blij zijn als iemand op de hoogte is van deze problemen.

    https://www.almancax.com/almanca-alfabesi-das-deutsche-alphabet.html

    goeroe
    deelnemer

    hallo REYYA, veel succes, ga je terug naar TR?

    Ik heb mijn spullen van transport meegenomen toen ik vanuit Duitsland naar Turkije kwam. Ze krijgen 1 euro voor elke 7 kg per vliegtuig.

    Ik bracht ongeveer 15 pakketten van standaardformaat mee, inclusief mijn serviesgoed, strijkijzer en koffiezetapparaten, evenals elektrische apparaten, ik betaalde in totaal 300 euro.

    U kunt op internet een Turks bedrijf bellen
    google voer TUBAY TRANSPORT BRUCHSAL in

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Voor de laptop hoef je geen factuur te geven, iedereen heeft zijn laptop, handschoen of blocnote bij zich. TV moet onderweg zijn naar of meer bezittingen in Duitsland, elektronische facturen maken oluyor.turkiye moet hem leuk vinden. Ik draag elke keer als ik ga 2 laptops, er is tot vandaag niets uitgekomen.

    Rederijen vragen veel geld voor 100 kg omdat ze je 1 container geven Dezelfde prijs die 1 kg in die container draagt, is dezelfde prijs die 100 kg draagt. Draag desgewenst een sofaset met de container en 1 bord als je wilt.

    dejavuxnumx
    deelnemer

    Hallo vrienden. Ik heb 4-5 koffers met spullen om mee te nemen naar Turkije. Het kost me veel om het met het vliegtuig te nemen. Kunt u mij de prijzen vertellen inclusief verzendkosten? (Eerlijk gezegd kon ik geen transportvoertuigen vinden omdat de plaats waar ik woon klein is. Ik kreeg alleen informatie van een Turkse markt, die me vertelde over de transportvoertuigen die groenten en fruit van Duitsland naar Turkije vervoeren, maar zei ook dat er misschien Ik loop het risico dat mijn spullen verloren gaan.) Of als je bij het kopen van een vliegticket extra spullen koopt, betaal je 2 euro per kilo. Ik heb gehoord dat je het recht hebt om 46 kilo mee te nemen, maar ik weet niet in hoeverre dat waar is Ik weet ook dat als ik met Lufthansa reis, ik het recht heb om 100 kilo mee te nemen. Maar mijn koffergewicht is rond de XNUMX kilo. Ik neem ook mijn laptop mee. Wat moet ik voor hem doen? Ik zal u mijn factuur laten zien. Ik heb geen informatie over dit probleem, aangezien ik nog nooit een computer heb meegenomen. :) Ik zou heel blij zijn als iemand op de hoogte is van deze problemen.

    Hallo Reyya,

    Allereerst raad ik je aan om je laptop als handbagage mee te nemen tijdens je reizen. Er is geen verzekeringsuitkering voor eventuele schade wanneer elektronische items in de bagageruimte van het vliegtuig worden geladen. In wezen is het verboden om elektronische items in de bagageruimte te laden. Je kunt het natuurlijk uploaden, maar als je het op papier hebt geladen, hebben de luchtvaartmaatschappijen zo'n item geplaatst om te voorkomen dat je je moet betalen door te zeggen dat het probleem van jou is.

    Ten tweede is de toegestane internationale bagage van luchtvaartmaatschappijen 30 kg en is de toegestane handbagage 8 kg. Luchtvaartmaatschappijen die goedkope tickets verkopen, zoals Pegasus en Sun Express, willen natuurlijk winst maken door de toegestane hoeveelheid bagage te verlagen tot 20 kg en overbagage te betalen.
    Als je zegt 100 kilo bagage; Als je naar Turkije komt met een bedrijf dat het recht erkent op 30 kg bagage (Turkish Airlines etc) vliegt de verzender van mijn advies tot 33 kilo al niet als er meer Türkhavayol 2-3 kilo is. Bereid een handbagage 8 pond voor als hand bagage.
    Je kunt dus ongeveer 40 – 45 kilo meenemen.

    Ik raad u aan om de overige artikelen per post of vracht te verzenden. Als u van Turkije naar Duitsland PTT zou sturen, zou ik u aanraden. Maar ik weet niet welke instelling daar zo werkt, maar het is waarschijnlijk DHL. U moet een prijs van DHL krijgen.
    De inhoud van de bagage is natuurlijk ook belangrijk. Als u elektronische items heeft, stuur deze dan niet op deze manier. Maar als u alleen persoonlijke bezittingen heeft, kunt u deze zonder problemen per post opsturen. Om geen problemen te hebben zoals vast komen te zitten in de douane, mogen er geen elektronische items zijn.

    Als u definitief terugkeert, zorg er dan voor dat u bij het consulaat een 'definitief retourpapier' krijgt. Dit document geeft u zelfs het recht om te verhuizen zonder douanekosten te betalen. Ook als uw spullen vastzitten bij de Turkse douane, kunt u ze met dit papiertje zonder problemen ophalen.

    1963
    deelnemer

    Pegasus Company kost 5 TL per kilo, u kunt extra bagage kopen tijdens het kopen van tickets.

    dejavuxnumx
    deelnemer

    Pegasus Company kost 5 TL per kilo, u kunt extra bagage kopen tijdens het kopen van tickets.

    5 TL voor binnenlandse vluchten.
    Op internationale vluchten, als u extra bagage toevoegt op het moment dat u een ticket koopt, 5.50 TL, wat als u de kamer koopt tijdens het boeken. Als ze zeggen dat je overbagage op de luchthaven hebt en wilt betalen, betaal je 6 euro per kilo.

    1963
    deelnemer

    Ik zei niets anders, ik kocht mijn kaartje voor 5 TL, nu is het 5.5, dus er is niet veel verschil :) dhl-vracht kost ongeveer 1-5 euro voor 6 kg en bereikt de bestemming in zeer lange tijd, het duurt 1-1,5 maanden.

    dejavuxnumx
    deelnemer

    Ik zei niets anders, ik kocht mijn kaartje voor 5 TL, nu is het 5.5, dus er is niet veel verschil :)

    Oh oké dan dacht ik dat je zei sorry dat ik het in het veld heb toegevoegd.

    Hij kan alleen niet meer dan 20 kilo extra bagage toevoegen. Hij heeft 100 kilo bagage en kan nog steeds zijn werk niet doen om 40 kilo + handbagage mee te nemen. Het zou per post of een andere route moeten duren. Als hij zegt dat hij voor de resterende 60 kilo extra zal betalen, moet hij 10 keer meer uitgeven dan de waarde van de items erin. :)

    1963
    deelnemer

    ja het rust als 60, zelfs met kiloyu-vrachtbedrijven die te duur verzenden om te komen, de douane in elektronische artefacten die naar Turkije komen, ook erg zullen afhandelen Als verzending de goedkoopste in Duitsland als PTT DHL in Turkije is, ging ik 3 dagen een pakket dat ik eerder heb verzonden 32 kg in gewicht 18 euro betaald 1 kg papieren pakket 18 dagen Ik ging en betaalde 9 euro 
    ps3 verloren in een backend, niet gevonden

    dejavuxnumx
    deelnemer

    ja in Duitsland ging ik 60 dagen een pakket dat ik stuurde vóór 3 kg in gewicht, zoals PTT te duur om te komen, zal de douane afhandelen in een elektronische esyalar als de tijd dat de goedkoopste vracht naar Turkije komt DHL Turkije als het wordt verzonden zelfs met de resterende 32 kiloyu vracht betaalden bedrijven 18 euro voor 1 kg papieren pakket ging ik in 18 dagen, ik betaalde 9 euro 
    ps3 verloren in een backend, niet gevonden

    Reyya, je kunt je koffer beter stuk voor stuk meenemen, als je hier weer heen gaat. Anders zijn allerlei kosten duur. Turkije zal naar de bekende rit gaan om de rest op verzoek mee te nemen. Met andere woorden, of ze nu naar een andere stad gaan dan waar u in TR naartoe gaat, ze sturen ze met vracht in Turkije naar de stad waar u zich bevindt. De rest van de koffers is gemakkelijk genoeg om TR in te voeren

    reyyan naar
    deelnemer

    Iedereen persoonlijk bedankt voor hun opmerkingen. ja goeroe, denk ik. Ik ben van plan tegen het einde van dit jaar terug te keren naar Turkije. Zakelijk en privé lijkt het voordeliger om in mijn eigen land te zijn.

    Er zit niet zoiets als elektronisch in de koffers die ik naar mijn kleren zal brengen. Hmm het is waar, het zal meer kosten om de items die ik begrijp uit de opmerkingen weg te halen dan de inhoud van de koffers. Het lijkt het meest logisch om het in twee partijen te nemen. Vorig jaar ging ik met Luftansa en het recht om te dragen was 23 23 verschillende koffers en 46 kilo in totaal. Maar ongelukken voor dit jaar had Lufthansan geen directe vluchten naar Ankara. arriveerde rechtstreeks in Istanbul. goedkoop om pakketten te verzenden van van Duitsland naar Turkije van Duitsland naar Turkije, maar erg duur. Ik zocht.

    goeroe
    deelnemer

    Zoals ik al zei, je komt en gaat 1 * 2 keer, wat weer een vliegticket was of zoiets.
    Ik denk dat je kunt nemen wat je kunt met het vliegtuig en de rest met vervoer.
    Ik had 15 dozen, ik denk dat ik veel spullen binnen had, de helft van het huis had sowieso ongeveer 300 euro gekost. het kwam zonder enig probleem

    reyyan naar
    deelnemer

    Hallo Reyya,

    Allereerst raad ik je aan om je laptop als handbagage mee te nemen tijdens je reizen. Er is geen verzekeringsuitkering voor eventuele schade wanneer elektronische items in de bagageruimte van het vliegtuig worden geladen. In wezen is het verboden om elektronische items in de bagageruimte te laden. Je kunt het natuurlijk uploaden, maar als je het op papier hebt geladen, hebben de luchtvaartmaatschappijen zo'n item geplaatst om te voorkomen dat je je moet betalen door te zeggen dat het probleem van jou is.

    Ten tweede is de toegestane internationale bagage van luchtvaartmaatschappijen 30 kg en is de toegestane handbagage 8 kg. Luchtvaartmaatschappijen die goedkope tickets verkopen, zoals Pegasus en Sun Express, willen natuurlijk winst maken door de toegestane hoeveelheid bagage te verlagen tot 20 kg en overbagage te betalen.
    Als je zegt 100 kilo bagage; Als je naar Turkije komt met een bedrijf dat het recht erkent op 30 kg bagage (Turkish Airlines etc) vliegt de verzender van mijn advies tot 33 kilo al niet als er meer Türkhavayol 2-3 kilo is. Bereid een handbagage 8 pond voor als hand bagage.
    Je kunt dus ongeveer 40 – 45 kilo meenemen.

    Ik raad u aan om de overige artikelen per post of vracht te verzenden. Als u van Turkije naar Duitsland PTT zou sturen, zou ik u aanraden. Maar ik weet niet welke instelling daar zo werkt, maar het is waarschijnlijk DHL. U moet een prijs van DHL krijgen.
    De inhoud van de bagage is natuurlijk ook belangrijk. Als u elektronische items heeft, stuur deze dan niet op deze manier. Maar als u alleen persoonlijke bezittingen heeft, kunt u deze zonder problemen per post opsturen. Om geen problemen te hebben zoals vast komen te zitten in de douane, mogen er geen elektronische items zijn.

    Als u definitief terugkeert, zorg er dan voor dat u bij het consulaat een 'definitief retourpapier' krijgt. Dit document geeft u zelfs het recht om te verhuizen zonder douanekosten te betalen. Ook als uw spullen vastzitten bij de Turkse douane, kunt u ze met dit papiertje zonder problemen ophalen.

    Hallo, is het definitieve retourformulier dat ik van het consulaat ontvang alleen nodig voor elektronische artikelen? Ik begrijp dit niet!! Ik heb sowieso geen elektronische spullen om mee te nemen. Ik denk erover om ze hier allemaal te verkopen. TV, koelkast, wasmachine….etc.. Natuurlijk zou het leuk zijn als ik een alternatief had, zoals ermee naar Turkije gaan, maar het lijkt moeilijk. Welke andere documenten moet ik bij terugkomst van het consulaat krijgen? Ik vraag me af of je het weet?

    reyyan naar
    deelnemer

    Zoals ik al zei, je komt en gaat 1 * 2 keer, wat weer een vliegticket was of zoiets.
    Ik denk dat je kunt nemen wat je kunt met het vliegtuig en de rest met vervoer.
    Ik had 15 dozen, ik denk dat ik veel spullen binnen had, de helft van het huis had sowieso ongeveer 300 euro gekost. het kwam zonder enig probleem

    Je hebt gelijk, laat mij dit ook onderzoeken. Ik denk dat het allemaal in één keer opgelost zal zijn. Ik neem aan dat je geen grote huishoudelijke spullen had, toch? (koelkast, wasmachine, enz.) Ik zal de door u opgegeven zending onderzoeken. Bedankt goeroe. Ik vraag ook hoeveel uw artikelen wegen, omdat ik me afvraag of ze extra verzendkosten in rekening brengen nadat een bepaald gewicht een bepaald gewicht overschrijdt.  :) Ik vraag het omdat ik geen informatie heb over deze zaken.

    goeroe
    deelnemer

    Nee, ik heb gewoon kleren en klein keukengerei naar mijn serviesgoed gebracht. dekbedkussen of zoiets.
    Voor zover ik me herinner, kochten ze het op basis van de grootte van het karton, niet het gewicht.

    dejavuxnumx
    deelnemer

    Hallo, is het definitieve retourformulier dat ik van het consulaat ontvang alleen nodig voor elektronische artikelen? Ik begrijp dit niet!! Ik heb sowieso geen elektronische spullen om mee te nemen. Ik denk erover om ze hier allemaal te verkopen. TV, koelkast, wasmachine….etc.. Natuurlijk zou het leuk zijn als ik een alternatief had, zoals ermee naar Turkije gaan, maar het lijkt moeilijk. Welke andere documenten moet ik bij terugkomst van het consulaat krijgen? Ik vraag me af of je het weet?

    In wezen is "Definitieve Terugkeer naar Turkije" een wet over de mogelijkheid om uw hele huis te verhuizen. Maar ik kan niet beweren dat ik over zeer gedetailleerde kennis beschik. Ik denk dat je de beste informatie persoonlijk bij het consulaat kunt krijgen. Bovendien heeft u, als u daar langer dan 5 jaar heeft gewerkt, het recht om één auto mee te nemen naar Turkije zonder douanerechten te betalen als u zeker gaat terugkeren. Als je wilt, kun je dit ook onderzoeken. Ik denk dat als je op Google 'een auto vanuit Duitsland naar Turkije brengen' typt, je sites te zien krijgt waar je gedetailleerde informatie kunt krijgen. Met andere woorden, het heeft geen betrekking op één enkel elektronisch item.

    Bovendien heeft Duitsland een terugkeerwet. Zij bieden hulp bij het herplaatsen van de terugkerende Turken. Deze wet werd ook op tv uitgezonden. Gewoon omdat de Duitsers stappen ondernemen om de Turken terug te draaien. Ik denk dat je dit kunt krijgen van het arbeidsbureau of welke instelling dan ook waar je hulp bij krijgt, als gedetailleerde informatie. Natuurlijk zullen ze naar een aantal voorwaarden zoeken, maar het is nuttig om te leren, misschien is het iets waar u van kunt profiteren.

    Als je een definitieve terugkeer gaat maken, onderzoek ze dan goed, ik denk dat er andere opties voor je zijn, behalve het meenemen van bagage met je bagage. Ik weet dat zelfs als u daar heeft gewerkt, zelfs de verzekeringsuitkeringen op uw naam kunnen worden overgedragen aan de Turkse socialezekerheidsinstelling door een verzoekschrift in te dienen. Dus uw situatie is niet om goederen te vervoeren, ik denk dat u wat extra rechten heeft omdat u retourneert. Ik stel voor dat je onderzoek doet.
    Opnieuw probeer ik te helpen als we iets weten

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (22 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.