Keer terug naar een vergeten taal (Wat te doen)

> Forums > Algemene Duitse en Duitse A1 Familie Combinatie Cursussen > Keer terug naar een vergeten taal (Wat te doen)

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Mentat
    deelnemer

    Hallo!

    Ik heb Duits gezien op de middelbare school, hoe je het ook bekijkt, 6 jaar zijn verstreken dan had ik ook een B1-diploma Ik herinner me de grammatica heel goed, ik kan bepaalde teksten moeilijk vertalen. (Waarschuwingen, juridische adviezen zijn als contracten, maar zoals ik al zei, ik heb veel moeite, het woord is te kort). Mijn plek zal anders zijn als ik vloeiend Duits spreek op de plek waar ik tegenwoordig werk.

    Waar moet ik beginnen om zowel de taal te onthouden als mijn spreekvaardigheid te verbeteren? Welke cursus moet ik volgen? Ik woon in Istanbul, keek naar het Goethe Instituut, maar ik denk dat de inschrijftijden achterhaald zijn, ik ken geen andere cursussen. Ik kan niet begrijpen of het kwaliteit is of niet, waarschijnlijk de cursus die ik ben begonnen. Wat te doen?

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Als je dat Duits goed hebt geleerd, kun je het beste boeken lezen, tv kijken en praten. hierdoor kunt u de taal weer onthouden. De taal die je leert is niet onvergetelijk, hij wordt alleen bot en komt terug als je ernaar luistert.

    U kunt naar het talencentrum van Istanbul gaan. Het certificaat dat ze geven is geldig en ze zijn erg goed. Ik ging daarheen. Ik slaagde met 91. Ik begon mijn examen zonder enig Duits te kennen.

Er wordt 1 antwoord weergegeven (1 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.