2020 visumwachters en gebieden

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Meid
    deelnemer

    Hallo vrienden,
    Ik wilde onder deze titel schrijven met mijn vrienden die wachten en een visum voor 2020 ontvangen.
    Ik heb met mijn kind op 17 september een aanvraag ingediend. Ze vonden het salaris van mijn vrouw onvoldoende en wezen mij en mijn kind af. Mijn vrouw heeft de Turkse nationaliteit en heeft een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd. Wij hebben via een advocaat beroep aangetekend door onze voorwaarden te verbeteren en wachten af. Hopelijk pakt het positief uit.
    Ik wens iedereen die wacht geduld.

    nsyyn
    deelnemer

    Hallo vrienden, ik heb op 15.01.2020 vanuit Istanbul gesolliciteerd en vandaag heeft mijn vrouw een brief ontvangen. Ze vroegen mijn vrouw om een ​​salaris van 3 maanden en een huurcontract, en mijn vrouw zal het vandaag persoonlijk teruggeven. Zo gaat het bij mij trouwens, mijn vrouw heeft de Duitse nationaliteit.

    stuttgartcocuk
    deelnemer

    Hallo vrienden, ik heb op 15.01.2020 vanuit Istanbul gesolliciteerd en vandaag heeft mijn vrouw een brief ontvangen. Ze vroegen mijn vrouw om een ​​salaris van 3 maanden en een huurcontract, en mijn vrouw zal het vandaag persoonlijk teruggeven. Zo gaat het bij mij trouwens, mijn vrouw heeft de Duitse nationaliteit.

    Waar woont uw vrouw? Zeer snelle reactie MashaAllah..

    nsyyn
    deelnemer

    Waar woont uw vrouw? Zeer snelle reactie MashaAllah..

    Hij woont in Augsburg. Ja, ze reageerden heel snel. Ik hoop dat ik mijn paspoort binnen 3 tot 5 dagen ontvang.

    .

    nsyyn
    deelnemer

      Hallo jongens, laat me alles herschrijven. Ik heb op 15.01.2020 vanuit Istanbul gesolliciteerd. Op 31.01.2020 is er een brief gestuurd naar mijn vrouw. 05.01.2020 mijn visum is aangekomen :) Het duurde in totaal 21 dagen. Mijn vrouw is Duits staatsburger. Hij woont in Augsburg. En ik zou erop willen wijzen dat zowel het consulaat als de vreemdelingenafdeling zeer behulpzaam zijn en geloof me, ze proberen zo snel mogelijk een visum af te geven. Tenzij er papierwerk ontbreekt en iets vol valse leugens.

    Ik hoop dat iedereen die wacht snel zijn visum krijgt. Moge God ons allemaal herenigen. 

    stuttgartcocuk
    deelnemer

    Hallo daar. Ik had ook een afspraak bij het consulaat van Istanbul op 2 januari 2020. De bijeenkomst verliep goed, mijn documenten waren compleet. Mijn vrouw is een Duits staatsburger. Ze zeiden dat wanneer u op 21 januari naar het Vreemdelingenbureau in Stuttgart ging om de situatie te onderzoeken, u de informatie zult geven dat het dossier op 6 januari is ontvangen en wacht. Nog niet verwerkt. Ik zou graag willen dat de ervaren vrienden me helpen. Hoe lang kan ik wachten?

    Elke vooruitgang? We hebben ons op 20 januari aangemeld bij Stuttgart, Ankara. We sturen een e-mail om de status te achterhalen.

    stuttgartcocuk
    deelnemer

    Hallo daar. Ik had ook een afspraak bij het consulaat van Istanbul op 2 januari 2020. De bijeenkomst verliep goed, mijn documenten waren compleet. Mijn vrouw is een Duits staatsburger. Ze zeiden dat wanneer u op 21 januari naar het Vreemdelingenbureau in Stuttgart ging om de situatie te onderzoeken, u de informatie zult geven dat het dossier op 6 januari is ontvangen en wacht. Nog niet verwerkt. Ik zou graag willen dat de ervaren vrienden me helpen. Hoe lang kan ik wachten?

    We hebben ons aangemeld voor stuttgarta 20 januari Ankara. We sturen een e-mail om de situatie te leren. heb jij ook een ontwikkeling?

    phoenix34
    deelnemer

    Er is nog geen ontwikkeling. Als mijn vrouw naar het vreemdelingenkantoor gaat, hoef je hier niet te komen met documenten etc. Ze zeiden dat we contact met u kunnen opnemen als we dat willen. Het Vreemdelingenbureau neemt de telefoon niet op, het kan zijn dat u via e-mail antwoord krijgt. Stuttgart is een regio waar immigranten dicht wonen. We wachten. Hopelijk worden onze visa snel afgegeven.

    hamburg26
    deelnemer

    goede avond
    Ik ben iemand die je vergezelt om een ​​gezinsherenigingsvisum voor 2020 te krijgen. vraag op de een of andere manier een afspraak in 5 maart. in consulaat-generaal. Kunnen we informeren of we vrienden hebben die eerder een visum uit Hamburg hadden ontvangen of sensaties hadden?

    Met vriendelijke groet,

    Ik heb op 29 januari vanuit Ankara gesolliciteerd. We wachten.

    stuttgartcocuk
    deelnemer

    De documenten die ik over 20 januari heb toegepast waren volledig. Ik ontving geen brief aan mijn echtgenoot of geen post aan mij. En mijn paspoort is onderweg vandaag. Denkt u dat er een mogelijkheid is van afwijzing? Mijn vrouw is ook een Duits staatsburger.

    Meid
    deelnemer

    De documenten die ik over 20 januari heb toegepast waren volledig. Ik ontving geen brief aan mijn echtgenoot of geen post aan mij. En mijn paspoort is onderweg vandaag. Denkt u dat er een mogelijkheid is van afwijzing? Mijn vrouw is ook een Duits staatsburger.

    Hallo allemaal,
    Als uw echtgenoot een Duits staatsburger is, wees niet bang, zij zullen niet weigeren. Laten we zeggen, heb al een goed oog.
    Ik wacht met mijn kind. Ik werd afgewezen voor een visum en het salaris werd onvoldoende geacht. In november hebben wij via een advocaat bezwaar gemaakt. Mijn vrouw veranderde van baan en vroeg bij de vreemdelingenafdeling een salarisstrook voor twee maanden aan. We hebben het verzonden en wachten af, laten we kijken of ze het deze keer goedkeuren. Het is heel moeilijk om te wachten, en nog moeilijker om te wachten met een kind. Moge God ons allemaal helpen.

    stuttgartcocuk
    deelnemer

    Mijn visum kwam, jongens. Het duurde 23 dagen. Door het kind. Mijn vrouw ging niet naar Maiş, de brief ging niet, ze wilden niets. Mijn directe visum kwam. We willen graag zo snel mogelijk naar iedereen die te goeder trouw is.

    Meid
    deelnemer

    Mijn visum kwam, jongens. Het duurde 23 dagen. Door het kind. Mijn vrouw ging niet naar Maiş, de brief ging niet, ze wilden niets. Mijn directe visum kwam. We willen graag zo snel mogelijk naar iedereen die te goeder trouw is.

    Gefeliciteerd, mijn broeder, ik hoop dat God ons de zegen zal schenken.

    phoenix34
    deelnemer

    Mijn visum kwam, jongens. Het duurde 23 dagen. Door het kind. Mijn vrouw ging niet naar Maiş, de brief ging niet, ze wilden niets. Mijn directe visum kwam. We willen graag zo snel mogelijk naar iedereen die te goeder trouw is.

    Veel geluk. Moge Allah je hongerig maken. Heb je het vreemdelingenkantoor in Stuttgart ooit ondervraagd over de status van je visum? Kent u een andere instelling waarover we informatie kunnen krijgen?

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 16 tot 30 (1,303 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.