2020 visumwachters en gebieden

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Meid
    deelnemer

    Hallo vrienden,
    Ik wilde onder deze titel schrijven met mijn vrienden die wachten en een visum voor 2020 ontvangen.
    Ik heb met mijn kind op 17 september een aanvraag ingediend. Ze vonden het salaris van mijn vrouw onvoldoende en wezen mij en mijn kind af. Mijn vrouw heeft de Turkse nationaliteit en heeft een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd. Wij hebben via een advocaat beroep aangetekend door onze voorwaarden te verbeteren en wachten af. Hopelijk pakt het positief uit.
    Ik wens iedereen die wacht geduld.

    Ay90
    deelnemer

    Ik denk dat het Vreemdelingenbureau geen nieuws heeft gestuurd. Als het dat naar Turkije had gestuurd, zou het niet zo lang hebben geduurd. Er is altijd gezegd dat het proces nog steeds aan de gang is. Voor zover ik weet gaat het proces door. alleen in Duitsland. Duitsland geeft het visum dienovereenkomstig af, om de een of andere reden... Ik las in de commentaren dat soms, nadat Duitsland goedkeuring of afwijzing heeft gegeven, het paspoort van iedereen binnen tien dagen wordt ontvangen. Dus, ...ik denk dat je Duitsland moet bellen of een bericht moet schrijven e-mail met de vraag wat de situatie is.

    We hebben me gestuurd, als ik denk dat er geen antwoord was, het is gesloten tot 1 januari of langer Het is niet eens meer duidelijk waar het dossier is, maar caritas had de vreemdelingenafdeling gebeld.

    p.yilmaz
    deelnemer

    vrienden,
    Ik belde en schreef zo ​​vaak e-mail dat ik een zoek- en schrijfverbod kreeg.

    Ay90
    deelnemer

    vrienden,
    Ik belde en schreef zo ​​vaak e-mail dat ik een zoek- en schrijfverbod kreeg.

    Heb je te veel gezocht?

    p.yilmaz
    deelnemer

    Heb je te veel gezocht?

    Ja, ik heb veel gebeld, omdat ze me op 26.11.2020 om de documenten vroegen, ze zeiden dat je het per post zou sturen die niet zal worden afgeleverd, ik wilde alleen weten of het is aangekomen. Ik bedoel, uw documenten zouden uiterlijk op 10.12.2020 in hun handen moeten zijn, maar nog steeds geen nieuws. bovendien verbood ze me om te zoeken en te schrijven.

    Stuttgart 12345
    deelnemer

    Ja, ik heb veel gebeld, omdat ze me op 26.11.2020 om de documenten vroegen, ze zeiden dat je het per post zou sturen die niet zal worden afgeleverd, ik wilde alleen weten of het is aangekomen. Ik bedoel, uw documenten zouden uiterlijk op 10.12.2020 in hun handen moeten zijn, maar nog steeds geen nieuws. bovendien verbood ze me om te zoeken en te schrijven.

    Als je het per e-mail hebt verzonden, is er geen probleem, het moet hen hebben bereikt, ze kunnen niet zeggen dat het niet is aangekomen... Ik zweer het, ik heb alles per e-mail gestuurd, ze hebben er per e-mail om gevraagd -mail.

    Ay90
    deelnemer

    Ja, ik heb veel gebeld, omdat ze me op 26.11.2020 om de documenten vroegen, ze zeiden dat je het per post zou sturen die niet zal worden afgeleverd, ik wilde alleen weten of het is aangekomen. Ik bedoel, uw documenten zouden uiterlijk op 10.12.2020 in hun handen moeten zijn, maar nog steeds geen nieuws. bovendien verbood ze me om te zoeken en te schrijven.

    Er ontbraken documenten in mijn eerste aanvraag, ik heb ze verzonden en ze hebben de volgende dag beantwoord omdat je document is ontvangen

    p.yilmaz
    deelnemer

    Nee, niet einschreiben, ik gooide de aktetkasten voor de deur, omdat ze het wilden. we wachten nog steeds op nieuws

    p.yilmaz
    deelnemer

    Hallo vrienden

    Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en een nieuw jaar vol gezondheid en vrede. Hopelijk worden we in 2021 allemaal zo snel mogelijk herenigd met onze echtgenoten.

    Ay90
    deelnemer

    Hallo vrienden

    Gefeliciteerd met het nieuwe jaar van iedereen en wens u een nieuw jaar vol gezondheid en vrede. InsaAllah, in 2021 ontmoeten we allemaal onze vrouwen zo snel mogelijk.

    Fijne jaarwisseling, ik hoop dat het nieuwe jaar goed voor ons zal zijn en dat we goed nieuws krijgen 🌺

    Ay90
    deelnemer

    Het consulaat van Istanbul is waarschijnlijk geblokkeerd. Er is geen stem of stem van wie dan ook. Ik vraag me af hoe lang we zullen moeten wachten? Wie zal de bestede tijd terugbrengen, afgezien van onze echtgenoten?

    p.yilmaz
    deelnemer

    Hallo vrienden, ons visum is vandaag aangekomen, mijn vrouw wordt momenteel getest in het ziekenhuis, hopelijk zijn de resultaten duidelijk en zal ze zo snel mogelijk hier bij mij in Berlijn zijn, als God het wil. Moge mijn Heer jullie allemaal zo snel mogelijk herenigen, zoals onze vriend AYA90 zei: niemand kan ons de tijd besteden die we besteden behalve onze echtgenoten. Ik hoop dat iedereen zo snel mogelijk herenigd wordt met zijn dierbaren en familie.

    Ay90
    deelnemer

    Beste vrienden, ons visum is vandaag aangekomen, mijn vrouw doet een test in het ziekenhuis en ze zal zo snel mogelijk hier in Berlijn zijn, in de hoop dat de resultaten duidelijk zullen zijn. Moge God jullie allemaal zo snel mogelijk herenigen, zoals onze vriend AYA90 zei, niemand zal in staat zijn om de tijd te besteden die voorbijgaat zonder onze vrouwen. Ik hoop dat iedereen zo snel mogelijk zijn dierbaren en families zal hebben.

    Veel geluk voor jou, mijn mooie broer, veel geluk voor iedereen die wacht :)

    p.yilmaz
    deelnemer

    Veel geluk voor jou, mijn mooie broer, veel geluk voor iedereen die wacht :)

    Heel erg bedankt, God zegene u, hoofd van degenen die millennia wachten. Mijn vrouw zit nu in het vliegtuig en over een paar uur is ze hier. Geloof me, ik zal met heel mijn hart bidden, want niemand behalve wij begrijpt ons. Moge God je helpen.

    Ay90
    deelnemer

    Heel erg bedankt, God zegene u, hoofd van degenen die millennia wachten. Mijn vrouw zit nu in het vliegtuig en over een paar uur is ze hier. Geloof me, ik zal met heel mijn hart bidden, want niemand behalve wij begrijpt ons. Moge God je helpen.

    Ik was heel blij en ontroerd, laat mijn Heer je niet in verlegenheid brengen 🙏🌺

    Beste vrienden, ons visum is vandaag aangekomen, mijn vrouw doet een test in het ziekenhuis en ze zal zo snel mogelijk hier in Berlijn zijn, in de hoop dat de resultaten duidelijk zullen zijn. Moge God jullie allemaal zo snel mogelijk herenigen, zoals onze vriend AYA90 zei, niemand zal in staat zijn om de tijd te besteden die voorbijgaat zonder onze vrouwen. Ik hoop dat iedereen zo snel mogelijk zijn dierbaren en families zal hebben.

    👏👏👏

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1,276 tot 1,290 (1,303 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.