Manieren om Akkusativ en Dativ te begrijpen…

> Forums > Duitse cursus- en kennisbank > Manieren om Akkusativ en Dativ te begrijpen…

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    verheven
    deelnemer
    Wat ik heb voorbereid is geen citaat...
    Ik heb het allemaal zelf voorbereid...
    Als ik het mis heb, wil ik graag dat mijn vrienden of onze leraar mij corrigeren...
    Mijn doel is om vrienden te helpen die het niet weten...

    ::) Binnen in jou God zegene je Gewoon zeggen::)


    33.jpg

    34.jpg

    35.jpg

    36.jpg

    37.jpg

    jentzsch2
    deelnemer

    God zegene u, verheven ;)

    Ik ben er zeker van dat deze informatie zeer nuttig zal zijn voor mensen die in de war zijn over dit probleem. 1 Ik heb de link naar de pagina zelfs naar mijn vriend gestuurd. ;)

    verheven
    deelnemer

    Amen Timur, ik ben blij dat ik kon helpen.. ::)

    fbsahin
    deelnemer

    Hartelijk dank…

    memolie63
    deelnemer

    :) Hallo mijn vriend Yücel, je hebt het heel goed uitgelegd, heel erg bedankt 😮 :o. Ik heb maar één vraag en ik zou heel blij zijn als je me kunt helpen. Waar worden deze zelfstandige naamwoorden altijd in de zin geplaatst? na of voor het werkwoord? Dat wil zeggen, über, nach, auf, an, von these (Hoe kan ik het gebruiken in een zin met het woord dersen) of (schreiben) Ik begreep niet hoe ik het moest gebruiken, bedankt in voorschot. :)

    verheven
    deelnemer

    :) Hallo mijn vriend Yücel, je hebt het heel goed uitgelegd, heel erg bedankt 😮 :o. Ik heb maar één vraag en ik zou heel blij zijn als je me kunt helpen. Waar worden deze zelfstandige naamwoorden altijd in de zin geplaatst? na of voor het werkwoord? Dat wil zeggen, über, nach, auf, an, von these (Hoe kan ik het gebruiken in een zin met het woord dersen) of (schreiben) Ik begreep niet hoe ik het moest gebruiken, bedankt in voorschot. :)

    als memoli mate,

    Ik heb ze eerder in de vorm van een tafel gegeven, ik weet niet of je keek,
    Het onderwerp dat u zoekt, staat erin... (zie onderstaande tabel).
    2. $ IK)
    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=4101.msg23704#msg23704

    van selimdestan
    deelnemer

    God zegene dat iedereen een moeilijk onderwerp is om te begrijpen

    verheven
    deelnemer

    God zegene dat iedereen een moeilijk onderwerp is om te begrijpen

    Amen, van ons allemaal...

    nee
    deelnemer

    Nou, laat me je dit vertellen, ik ga al zoveel jaren naar school in Zwitserland, ik heb nog nooit zoiets gezien als wat je beschrijft. Moge God je zegenen en heel erg bedanken voor je hand en brein.

    Achten Zie
    deelnemer

    Mijn beste Yukuk-broeder, dit is misschien een beetje moeilijk voor beginners, maar het is een onderwerp waar iedereen moeite mee heeft, zelfs Duitsers hebben moeite met het begrijpen van hun eigen grammatica. Hoe dan ook, toch bedankt, moge God je zegenen……

    verheven
    deelnemer

    Mijn beste Yukuk-broeder, dit is misschien een beetje moeilijk voor beginners, maar het is een onderwerp waar iedereen moeite mee heeft, zelfs Duitsers hebben moeite met het begrijpen van hun eigen grammatica. Hoe dan ook, toch bedankt. Moge God je zegenen......

    Ja, ik denk dat het een beetje zo was… Dus laten we het A2 noemen

    vooruit
    deelnemer

    dank

    Kaşüstü
    deelnemer

    Het kostte uren om het voor te bereiden, ik weet dat ik een soortgelijke heb voorbereid.
    Alleen een goed en behulpzaam persoon kan dit nonchalant doen.
    God zegene je.

    verheven
    deelnemer

    Het kostte uren om het voor te bereiden, ik weet dat ik een soortgelijke heb voorbereid.
    Alleen een goed en behulpzaam persoon kan dit nonchalant doen.
    God zegene je.

    Ja, het heeft even geduurd, maar mijn doel is om iets te delen... :D :)

    love_and_god
    deelnemer

    hoi yucel vriend, echt bedankt, je hebt iets leuks voorbereid, maar er is hier iets mis, kamer DER TOURIST DANKT DEM BEAMTE FÜR DIE HILFE

    love_and_god
    deelnemer

    NIET DER TOERIST DANKT DEM BEAMTE FÜR DIE HILFE (DER TOERIST DANKT DEM BEAMTEN FÜR DIE HILFE)

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (48 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.