2019 Duitsland Visa Expecters

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Blue34
    deelnemer

    Ik start dit onderwerp voor onze vrienden die vanaf 2019 hun ideeën over visumkwesties zullen delen. Ik hoop dat alles voor iedereen gunstig zal zijn...

    Ramadan_21
    deelnemer

    Goede dag allemaal, ik ben nieuw hier, ik wil jullie opmerkingen over een onderwerp.

    Ik woon al precies 6 jaar als asielzoeker in Duitsland en toen ik op het punt stond te trouwen, werd mijn asiel geweigerd en schreef ik terug dat ik ging trouwen. De buitenlanders gaven de politie een extra maand en zeiden om te trouwen en te komen, dus ik heb mijn huwelijk beëindigd en ben naar de politie gegaan. Dus kom, nu ben ik gekomen. Ik heb mijn volledige aanvraag ingediend op 10,01.2019 en ik heb mijn baan in 15 minuten bij het consulaat afgemaakt, het ging goed, ze deden het 'vraag niet veel en mijn vrouw is trouwens Duitse, het is al 2 maanden geleden, er is geen CV. Mijn vrouw heeft 5 weken geleden de vreemdelingenpolitie gebeld, ze zeiden, alle papieren zijn in orde, ze wachten op het strafblad papier Ik bedoel, het ging omhoog en het duurde 6 tot 8 weken, nu ben ik bang, wat denk je dat er zal gebeuren als de afwijzing komt? 

    Ramadan_21
    deelnemer

    Ik wacht op een cv van je, ik zal blij zijn als je me helpt

    talha55
    deelnemer

    Nogmaals hallo jongens. Ik heb op 14.02.2019 een visum voor gezinshereniging aangevraagd bij het Duitse consulaat in Ankara. Vandaag (11.03.2019) is de 24e dag. Volgens de informatie die we van Ausländerbehörde hebben verkregen, hebben ze de documenten nog niet ontvangen. Volgens wat ze zeiden, was er geen negativiteit na het bereiken ervan. Het ergste is dat de bruiloft van mijn schoonzus over 5 dagen is en ik denk dat ik er niet bij kan zijn. Mijn vrouw zal alleen naar de bruiloft moeten gaan en dat maakt me erg verdrietig. We zeggen succes en blijven wachten. Allah is goed.

    Volgens de informatie die ik vandaag kon krijgen, bereikte Formblatt Antrag hun handen op 04.03.2019. Ik weet niet of ze de originelen of digitale kopieën van de documenten hebben gekregen. Vandaag is dag 29. Morgen is de bruiloft van mijn schoonzus en maandag ben ik jarig. Er was weinig hoop op een inhaalslag tijdens de week, maar ze waren volledig uitgeput. Blijf wachten. Heb een gezegende vrijdag door dit bericht te schrijven. Inneddine indaAllahil Islam.

    MuratYc
    deelnemer

    Hallo vrienden, Ik heb gezinshereniging aangevraagd bij het consulaat op 07.02.2019. Mijn vrouw heeft de Duitse nationaliteit en ik ben Turks. Onze leeftijd is 24.
    Terwijl ze uitlegde hoe ik elkaar ontmoette tijdens de sollicitatie, zei de vrouw genoeg en stelde ze vragen om mijn Duitse kennis in twijfel te trekken. Toen begon hij met de computer om te gaan en zei dat dat de deal was zonder zelfs maar naar de trouwfoto's te kijken die ik had meegebracht. Het is kort geweest.
    Toen we een maand na de aanvraag het vreemdelingenbureau belden om informatie te verkrijgen, zeiden ze dat ze onze informatie hadden gezien en dat een dame mijn dossier behandelde. Zoals ze iedereen vertelden, zeiden ze dat het proces 3 4 maanden zal duren. Ik wens al mijn vrienden geduld voor dit uitputtende wachten. Ik zal de vorderingen met je delen.

    Engelse sultans
    deelnemer

    Groetjes aan iedereen..
    Ik heb op 20.02.19-23-XNUMX een visum voor gezinshereniging aangevraagd bij Ankara. Mijn sollicitatiegesprek is heel goed verlopen. Het is XNUMX dagen geleden en ik heb nog steeds geen brief van mijn vrouw ontvangen. Ik blijf geduldig en opgewonden wachten. Moge God geduld schenken voor ons allemaal. Ik begrijp dat wachten een moeilijk proces is. Mijn vrouw woont in Mannheim. Ik ben een Turks staatsburger. Hoe lang moet ik wachten op de brief en hoe lang zal mijn visum arriveren nadat de brief is aangekomen? Als iemand informatie heeft, zou ik het op prijs stellen als ze mij zouden kunnen informeren.. cofe :)

    talha55
    deelnemer

    Groetjes aan iedereen..
    Ik heb op 20.02.19-23-XNUMX een visum voor gezinshereniging aangevraagd bij Ankara. Mijn sollicitatiegesprek is heel goed verlopen. Het is XNUMX dagen geleden en ik heb nog steeds geen brief van mijn vrouw ontvangen. Ik blijf geduldig en opgewonden wachten. Moge God geduld schenken voor ons allemaal. Ik begrijp dat wachten een moeilijk proces is. Mijn vrouw woont in Mannheim. Hij is een Turks staatsburger. Ik vraag me af hoe lang ik op de brief moet wachten en hoe lang nadat de brief arriveert, zal mijn visum arriveren? Als iemand informatie heeft, zou ik het op prijs stellen als ze mij zouden kunnen informeren.. cofe :)

    Helaas is het moeilijk om hier iets over te zeggen. Maar aangezien uw echtgenoot Turks staatsburger is, denk ik dat ze om documenten zullen vragen. Voor zover ik weet, sturen sommige Duitse burgers het visum rechtstreeks zonder om documenten te vragen. Dit is mijn kennis. Verbeter mij alsjeblieft als ik het fout heb  :)

    Engelse sultans
    deelnemer

    Helaas is het moeilijk om hier iets over te zeggen. Maar aangezien uw echtgenoot Turks staatsburger is, denk ik dat ze om documenten zullen vragen. Voor zover ik weet, sturen sommige Duitse burgers het visum rechtstreeks zonder om documenten te vragen. Dit is mijn kennis. Verbeter mij alsjeblieft als ik het fout heb  :)

    ja, ze zullen mijn vrouw om een ​​loonlijst van 3 maanden vragen en de informatie van het huis waarin ze woont, ik weet dat we alles hebben voorbereid, maar we wachten tot ze een brief sturen, ik vraag me af hoe lang we kunnen wachten.

    talha55
    deelnemer

    ja, ze zullen mijn vrouw om een ​​loonlijst van 3 maanden vragen en de informatie van het huis waarin ze woont, ik weet dat we alles hebben voorbereid, maar we wachten tot ze een brief sturen, ik vraag me af hoe lang we kunnen wachten.

    Ik denk niet dat iemand hier iets over kan zeggen. Als de stad waar u naartoe gaat klein is of niet vol zit met buitenlanders en de officier die uw zaak behandelt in Ausländerbehörde met verlof is, enz. Als dat niet het geval is, duurt het niet lang. Ik benijd degenen wiens visum binnen 18-20 dagen komt :)

    Engelse sultans
    deelnemer

    Ik denk niet dat iemand hier iets over kan zeggen. Als de stad waar u naartoe gaat klein is of niet vol zit met buitenlanders en de officier die uw zaak behandelt in Ausländerbehörde met verlof is, enz. Als dat niet het geval is, duurt het niet lang. Ik benijd degenen wiens visum binnen 18-20 dagen komt :)

    Precies, daar ben ik jaloers op. :D Welnu, er is geen andere keuze dan nu te wachten. hallo :)

    Visum laden
    deelnemer

    ja, ze zullen mijn vrouw om een ​​loonlijst van 3 maanden vragen en de informatie van het huis waarin ze woont, ik weet dat we alles hebben voorbereid, maar we wachten tot ze een brief sturen, ik vraag me af hoe lang we kunnen wachten.

    Hallo, als u wilt, kan uw echtgenoot naar de vreemdelingendienst gaan en namens u een dossier laten openen, salarisadministratie, huiscontract, enz. kan documenten overleggen zoals Dit helpt uw ​​transacties sneller vooruit te gaan, u verkort in ieder geval de posttijd. :)

    Engelse sultans
    deelnemer

    Hallo, als u wilt, kan uw echtgenoot naar de vreemdelingendienst gaan en namens u een dossier laten openen, salarisadministratie, huiscontract, enz. kan documenten overleggen zoals Dit helpt uw ​​transacties sneller vooruit te gaan, u verkort in ieder geval de posttijd. :)

    Als het gebeurt, zullen we natuurlijk zoiets doen.. Ik hoop dat het geen probleem zal zijn.. heb je dat gedaan?

    Visum laden
    deelnemer

    Als het gebeurt, zullen we natuurlijk zoiets doen.. Ik hoop dat het geen probleem zal zijn.. heb je dat gedaan?

    Ja, ik las op het forum, ik was verrast als zoiets bestaat. Mijn vrouw heeft de Duitse nationaliteit, maar ik heb haar gevraagd om het te gaan doen voor het geval dat. Toen hij daarheen ging, vertelden ze hem fotokopieën van alle documenten mee te nemen, en toen openden ze namens mij een dossier. Als we documenten opvragen, zullen we uw bestanden uit het systeem zien, we zullen het u niet opnieuw vragen, zeiden ze, als u tijd bespaart, en zij de documenten hebben ontvangen, kunt u dit doen. :)

    Visum laden
    deelnemer

    Maar laat me er ook op wijzen dat er in Duitsland een staatssysteem is, dat misschien niet voor elke buitenlanderstak geldt. U kunt een duidelijker antwoord krijgen als uw partner ernaar vraagt

    Engelse sultans
    deelnemer

    Maar laat me er ook op wijzen dat er in Duitsland een staatssysteem is, dat misschien niet voor elke buitenlanderstak geldt. U kunt een duidelijker antwoord krijgen als uw partner ernaar vraagt

    ja je hebt gelijk.. heel erg bedankt, ik zal je een vraag stellen..

    cazonova1
    deelnemer

    Hallo allemaal, ik wens Gods geduld toe
    Ik heb op 07.12.2018 gezinshereniging aangevraagd vanuit Izmir. Rathause heeft vele malen tegen mijn vrouw gelogen en gezegd dat de documenten niet binnen twee maanden zijn aangekomen. Mijn vrouw zei dat de documenten binnen twaalf maanden zijn aangekomen en dat we op feedback wachten. Ik heb een e-mail naar het consulaat gestuurd en zij hebben gebeld mij 2 dagen later om te vragen of ze op feedback wachtten. 12 Ze zeiden dat ik 2 interviews moest bijwonen. Kruisverhoor: Het is het eerste huwelijk van mijn vrouw, ik zei geduld. Hoe dan ook, ik stapte in de bus en ging. Ik woon in Antalya. Trouwens, de vrouw liet zich ontvallen dat het allebei je eerste huwelijken waren. Waarom belden ze jij? We hebben erover gesproken. Hij zei dat hij belde vanaf het consulaat, hij zei dat hij het nummer eerst niet kon herkennen, je visum werd goedgekeurd, ik zei dat je een ziektekostenverzekering voor drie maanden nodig had, het consulaat belde en zei dat ze niet kunnen zeggen of uw visum is goedgekeurd of niet, ik zei: ik bel vanaf het consulaat-generaal van Izmir, vertel me uw naam, hang op, ik bel het consulaat en ik zal u doorverbinden, hij zei het was om veiligheidsredenen. Ik zei: wat is het laatste? Toen ik bij het consulaat was, had ik een deadline, hij zei dat ik het niet weet, hij zei dat ik niet weet welk visum ik heb aangevraagd, hij zei alleen dat de consuldame moest mij vertellen dat het visum was goedgekeurd en dat ik een verzekering voor 11.03.2019 maanden nodig had. Ik zei, dame, ik heb een gezinsherenigingsvisum aangevraagd, een ziektekostenverzekering is niet vereist voor gezinshereniging, 2 mensen uit mijn klas gingen voor de Goethe-cursus had ik geen van allen nodig, zei ik, van uw consulaat. Ik vroeg hem hoe ik zou weten of ik werd gebeld, hij zei dat ik hem niet hoefde te overtuigen, hij lachte en hing op. Ik belde mijn vrouw, zij belde Rathause, die ons daar bediende, en ze zei dat ze niet gewenst was, maar ze zei dat je vrouw contact moest opnemen met het Duitse consulaat, als zij degenen zijn die het willen, laat ze het dan doen ... Ik bel het consulaat, de telefooncentrale zegt dat ik niet kan opnemen, ik vraag u mij door te verbinden met iemand die wel kan opnemen, ik zeg dat het verboden is. Nou, ik zeg, ik weet niet hoe ik moet bevestigen, er staat verzenden een e-mail. . Ze maken letterlijk mensenlevens belachelijk en stichten een gezin. Ze zeggen dat de dingen volledig op toeval zijn gebaseerd, Duitse discipline, het heeft er niets mee te maken, het is gewoon Duits racisme, je bent volledig op initiatief van de officier voor de deur. jij... Ik wilde dit ook toevoegen: moge God degenen vervloeken die gearrangeerde huwelijken aangaan en fraude plegen en degenen die daadwerkelijk trouwen in dergelijke situaties brengen...

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 31 tot 45 (537 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.