2019 Duitsland Visa Expecters

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Blue34
    deelnemer

    Ik start dit onderwerp voor onze vrienden die vanaf 2019 hun ideeën over visumkwesties zullen delen. Ik hoop dat alles voor iedereen gunstig zal zijn...

    Dilek Han
    deelnemer

    :)


    duiken  :)
    Ik weet zeker dat het met Turkije heel anders is, maar we hebben geen andere keuze dan eraan te wennen.
    Ik ben in Aksaray, welke stad ben jij

    Groetjes Dilek Han,
    We praten officieel op het forum😂 maar wie was hier maanden geleden. Tegenwoordig is deze plek bijna veranderd in een bes 🤣 er is niemand meer 😲 Ik heb je een privébericht gestuurd. Ik denk dat het niet is gekomen🙄. Ik heb gesolliciteerd vanuit Izmir. 🙋🏻‍♀️

    Dilek Han
    deelnemer

    :)

    Northyyy
    deelnemer

    Hallo, eigenlijk heeft niet iedereen een visum gekregen, ik denk dat hij gewoon geduldig wacht, net als ik 😉

    Northyyy
    deelnemer

    Ik solliciteerde vanuit Istanbul, 4 november, 5 december, er werd een brief gestuurd naar mijn vrouw, de gevraagde documenten waren iets te veel, omdat we 3,5 jaar in Istanbul hebben gewoond, dat wil zeggen dat onze voorkeur vanwege gezondheidsproblemen ging.

    Northyyy
    deelnemer

    Er werd trouwens om communicatie per brief gevraagd, de datum die we stuurden was 13 januari. Benodigde documenten
    Salarisstrookje 6 maanden
    inkomensbewijs
    Documentatie waaruit de pensioenstatus blijkt
    Werkpapieren van de laatste 5 jaar
    Accommodatie status huurovereenkomst
    sessie document
    Zakelijke regeling

    Northyyy
    deelnemer

    Niet meer dan 😉
    Leg uit waarom u tot nu toe heeft gewacht met uw aanvraag
    Hoe dan ook, we hebben het voorbereid en verzonden op de datum die ik hierboven schreef.
    Op 24 januari werden opnieuw documenten aangevraagd
    Beschrijf hoe het met je ging
    En Duitsland in- en uitstapdata
    We sturen het volgende week, laten we kijken wat er gebeurt

    CNS24
    deelnemer

    Hallo
    Ik heb op 5 december een visum aangevraagd, ik ben op dag 55, blijf wachten bek

    Northyyy
    deelnemer

    Hallo, ik wens geduld
    Het is echt moeilijk om te wachten

    Ik solliciteerde vanuit Istanbul, 4 november, 5 december, er werd een brief gestuurd naar mijn vrouw, de gevraagde documenten waren iets te veel, omdat we 3,5 jaar in Istanbul hebben gewoond, dat wil zeggen dat onze voorkeur vanwege gezondheidsproblemen ging.

    Ten eerste, word snel beter,
    Onze aanmeldingsdata zijn hetzelfde. Alleen consulaten zijn anders. Totdat ik je bericht zag, dacht ik dat iedereen die zich in mijn date had aangemeld weg was. Je situatie lijkt behoorlijk ingewikkeld. Ik hoop dat je goedkeuring krijgt zonder de brief te zien.

    Northyyy
    deelnemer

    Bedankt ja, ik ben een beetje in de war
    Ik denk dat er veel mensen zijn die zich in november niet aanmelden, maar niet van streek raken.
    Ik denk niet dat dit de laatste brief was, ze sturen hem geen bevestiging of afwijzing

    Northyyy
    deelnemer

    Ten eerste, word snel beter,
    Onze aanmeldingsdata zijn hetzelfde. Alleen consulaten zijn anders. Totdat ik je bericht zag, dacht ik dat iedereen die zich in mijn date had aangemeld weg was. Je situatie lijkt behoorlijk ingewikkeld. Ik hoop dat je goedkeuring krijgt zonder de brief te zien.

    Zoals je zei, als je geen ingewikkelde situatie hebt, krijg je meestal binnen twee weken antwoord van de buitenlandse vestiging en krijg je goedkeuring.
    Ik hoop dat je goed nieuws krijgt en je partner ontmoet

    CNS24
    deelnemer

    Hallo, ik wens geduld
    Het is echt moeilijk om te wachten

    Hallo, ik wens geduld
    Het is echt moeilijk om te wachten

    Bedankt, ik hoop dat de jouwe zo snel mogelijk een positief resultaat zal hebben.

    CNS24
    deelnemer

    Mijn vrouw heeft tweemaal de buitenlandersafdeling gebeld en kreeg te horen dat mijn papieren niet waren aangekomen en dat de transacties in Turkije traag verlopen. We nemen contact met u op zodra uw documenten arriveren. Na anderhalve maand stuurde ik een e-mail naar het consulaat, maar kreeg geen antwoord. Ik hoop dat we zo snel mogelijk goedkeuring krijgen, wachten is heel lastig😒

    Northyyy
    deelnemer

    Dankjewel, inshaAllah, die van jou zal zo snel mogelijk positief blijken te zijn.

    teşekkürler
    Wat ook beter is, ik denk dat het belangrijkste is om gezond en vredig te zijn, om samen te zijn met onze partner, het leven is zo vol strijd, de tijd gaat voorbij

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 511 tot 525 (537 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.