2019 Duitsland Visa Expecters

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Blue34
    deelnemer

    Ik start dit onderwerp voor onze vrienden die vanaf 2019 hun ideeën over visumkwesties zullen delen. Ik hoop dat alles voor iedereen gunstig zal zijn...

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Mevrouw Merve, ik heb het verkeerde adres opgegeven aan ups cargo in het a1-examen, ik heb gebeld voordat de uitslag bekend was en ik heb het adres laten wijzigen met een ander adres dat ik wilde ontvangen.. Ik denk dat u hetzelfde kunt doen als u wil.

    Ik zie het nog niet in de lading. Ik vraag me af of ik het paspoort bel zodra het bij de lading is afgeleverd, ik denk dat ze nu geen adres hebben. 

    MustafaD
    deelnemer

    Hallo jongens, ik heb een vraag.

    Ik heb 3 weken geleden gezinshereniging aangevraagd, mijn vrouw heeft vorige week een brief ontvangen, maar de gevraagde documenten van mijn vrouw worden ook gevraagd voor een loonstrookje van 3 maanden Mijn vrouw is 4 jaar geleden overgegaan van de Turkse naar de Duitse nationaliteit. geef de documenten nu zo, zullen ze ze accepteren of moeten we nog 3 maanden wachten en ze 2 maanden geven? heeft iemand zo'n incident meegemaakt?

    Het is niet nodig om 5 jaar te leven of de taal van het land volledig te leren. Het is al duidelijk wat er aan de hand is. Ik heb lang in andere landen gewoond. Lees dus goed wat ik schreef. Ik heb geen commentaar gegeven op iemands huwelijk. Ik zei net dat als je gaat trouwen en slecht afloopt, geen aandacht moet besteden aan de opmerkingen van vrienden die opmerkingen maken zoals crimineel Duitsland. Over het algemeen is er een verschil tussen Turken die hier geboren zijn en Turken die uit Turkije komen. In feite is het veel moeilijker om in het reine te komen met Turken die hier geboren zijn dan met een Duitser. We kennen deze allemaal van onze eerdere reizen van onze familieleden die naar Turkije kwamen. Dit is een feit'. Ik heb geen haat. Er zijn gewoon te veel negatieve reacties op het forum. Daarom word ik boos. Bevalt het je niet, dan kom je terug. Of je komt nooit. Kijk, zelfs jij komt hier. Ik ben het zat om opmerkingen te zien die Duitsland in diskrediet brengen. Ik kan het begrijpen als je hier uit Noorwegen of Amerika komt en kritiek levert. Ik erger me aan degenen die uit Turkije komen en deze plek bekritiseren. Net zoals je me kwaad maakte. ;)

    Je zult merken dat ik in mijn stijl en in de zinnen die ik gebruikte, nooit negatieve uitspraken heb gedaan over jou of wie dan ook. Dat ben ik in ieder geval niet. Ik ben iemand die zichzelf heel goed heeft opgevoed in termen van het gezin waarin ik ben opgegroeid. , de opleiding die ik heb genoten, mijn beroep en de talen die ik ken, en probeert hem op te voeden. Afgezien van het wachten op een visum, stoorde het me dat je generalisaties maakte en mensen categoriseerde op basis van enkele van de mensen waarvan je getuige was in je leven daar, ik heb het net uitgedrukt. In plaats van uit te drukken dat je jezelf verkeerd hebt begrepen en je excuses aan te bieden, probeer je het onderwerp in een andere richting te sturen met beledigende uitingen.
    In welke landen je woont en om welke reden gaat niemand hier iets aan.

    Maar geloof me, we hebben ook multiculturele mensen in Duitsland die zich heel goed hebben opgevoed en die het thuisland hebben geadopteerd dat ze heel goed hebben gegeten. Het draait allemaal om familie, de omgeving waarin je bent opgegroeid, hoe je jezelf hebt opgevoed.

    Het fundament en de stevigheid van het huwelijk dat in dit verband wordt gesloten, is ook een belangrijke factor.Een solide huwelijk, gesticht door autodidactische mensen, wiens fundament met liefde en respect is gelegd, is het begin van alle geluk en een kwaliteitsvol leven.

    atknemn
    deelnemer

    Nee, het is nog niet weg, we hebben er zin in.! Ik denk dat dergelijke situaties aan een kruisverhoor worden onderworpen.

    Er is vandaag een brief naar mijn vrouw gestuurd, maar het is een zeer tegenstrijdige situatie. Ze willen een huurovereenkomst en salarisadministratie. Mijn afspraak met het consulaat van Turkije was om 09 uur. De krant ging om 30 uur naar mijn vrouw in Duitsland, maar in de uitgaande brief noemen ze me zeggend herr, het is vreemd dat ze de naam van mijn vrouw niet hebben geschreven.

    8)

    atknemn
    deelnemer

    Ze willen van bijna iedereen het huurcontract en de salarisadministratie. Ik schreef hierboven, maar het kwam neer op andere onderwerpen. Over het algemeen willen ze de informatie wanneer deze niet up-to-date is. Dit is geen probleem. De brief gaat naar uw echtgenoot met uw achternaam, omdat de achternaam van uw echtgenoot na uw aanvraag verandert in de buitenlanderstak, dus vrouwen sturen brieven met uw achternaam. Boeddha is geen probleem.
    Buitenlandse filialen gaan om 8.30 uur open, dat is denk ik overal zo. Dat weet ik niet zeker.
    Er is een verschil van 2 uur tussen Duitsland en Turkije. In Turkije is het 8.30 uur als je vrouw er om 10.30 uur heen gaat.

    Laat uw echtgenoot de gewenste documenten volledig meenemen. Als u trouw- of trouwfoto's bij u heeft, neem deze dan mee. Als je geen Duits kent, neem dan iemand mee die heel goed is in Duits.

    Een vriend die dit interview erg belangrijk vond, werd zijn visum geweigerd vanwege de vertaling omdat er een conflict was in de vergadering.
    Rustig aan, ik hoop dat het makkelijk gaat.

    Bedankt voor de informatie .. het adres waar de brief naartoe is gestuurd is het huisadres van mijn vrouw en zijn eigen naam staat bij beide achternamen en aan het begin van de brief staat alleen mijn achternaam hier als herr (meneer) ik ben ik vraag me af of ik een kruisverhoor heb of willen ze up-to-date documenten de Duitse moedertaal van mijn vrouw geboortemaat duits staatsburger, en natuurlijk weten we alle details over elkaar, ik twijfel er niet aan, als God het wil, Ik bleef er niet bij hangen, alleen de brief ging naar het adres van mijn vrouw alsof ze mij belden, ik verstond het niet. Natuurlijk weten we pas wat er gaat gebeuren als we gaan kijken. Ik denk dat er een leeftijdsverschil van 10 jaar is tussen mij en mijn vrouw, misschien zitten ze tussen ons in! Maar ik denk niet dat mijn vrouw een Duits staatsburger is en hoeveel haar salaris wettelijk is. Zelfs mensen die staatssteun ontvingen, trouwden vanuit Turkije en namen hun echtgenoten mee zonder enig inkomen te tonen, dat weet ik.

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Visa worden meestal 1 of 2 weken na goedkeuring van de buitenlandse vestiging afgegeven. U kunt het consulaat bellen en vragen. Maar ik weet niet of ze informatie zullen geven voordat het wordt verzonden.

    Het is geen probleem als u niet meer op hetzelfde adres woont. Volg de lading zodra u een bericht ontvangt op uw telefoonnummer. U kunt 's ochtends naar het filiaal gaan en het ophalen voordat het wordt bezorgd. Als het voor distributie is, vraag dan naar het chauffeursnummer van het filiaal, dan maak je kans om het op een bepaalde plaats op te halen.

    Sinds donderdag is er geen geluid meer, helaas heb ik alle visumprocessen van vorig jaar gelezen. Daarom ondervraag ik UPS sinds donderdag voortdurend. Maar er is nog steeds geen nieuws, over het algemeen ontvingen degenen van wie het visum was goedgekeurd, hun visum op weekdagen in zeer korte tijd. Ik maakte me nu ineens zorgen. Ik stuurde een e-mail, hopelijk, zelfs als ik de telefoon liet vallen, nam niemand hem op. Ik hoop dat ik op 2018 januari met mijn vrouw terug kan naar Duitsland 😔

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Jongens eindelijk!!!!
    Mijn pakket is om 3 uur ontvangen van het consulaat !!!!
    Suan lijkt in het topkapi te zitten!!

    Als ik het filiaal kan pakken zodra ik morgen wakker word, zal ik de lading van het filiaal ontvangen.

    20 november visumaanvraag
    25 november aanvullende documentaanvraag
    27 november opnieuw verzoek om aanvullende documenten
    5 december visum goedgekeurd
    Ik zal mijn visum morgen op 9 december per vracht ontvangen.

    Moge God iedereen die wacht op het verkrijgen van een visum zo snel mogelijk schenken.

    Jongens eindelijk!!!!
    Mijn pakket is om 3 uur ontvangen van het consulaat !!!!
    Suan lijkt in het topkapi te zitten!!

    Als ik het filiaal kan pakken zodra ik morgen wakker word, zal ik de lading van het filiaal ontvangen.

    20 november visumaanvraag
    25 november aanvullende documentaanvraag
    27 november opnieuw verzoek om aanvullende documenten
    5 december visum goedgekeurd
    Ik zal mijn visum morgen op 9 december per vracht ontvangen.

    Moge Allah iedereen die wacht op een visum zo snel mogelijk schenken, insha'Allah.

    Je moet nu in een goed gevoel zijn 🙂👍 veel succes. Ik feliciteer je van harte.
    Ik wens je veel geluk en geluk in je nieuwe leven 🍀

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Veel succes, 19 dagen is een heel goede tijd. Je werk was erg snel. Geluk.

    Ja, je zei dat je bestemming snel klein kan zijn. Het was echt snel, heel erg bedankt voor je goede wensen 🥰

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Je moet nu in een goed gevoel zijn 🙂👍 veel succes. Ik feliciteer je van harte.
    Ik wens je veel geluk en geluk in je nieuwe leven 🍀

    Ik heb echt het gevoel dat die last van mijn schouders is gevallen. Hartelijk dank. Ik volg je hier, ik hoop dat je je visum zo snel mogelijk krijgt. Ik vraag niet om geduld, zodat geen geduld zal leiden tot geduld moeten hebben. Ik hoop dat je veilig bent en dat je snel je visum krijgt. Binnenkort vieren wij hier samen uw goede nieuws 🥰

    selimqk57
    deelnemer

    Jongens eindelijk!!!!
    Mijn pakket is om 3 uur ontvangen van het consulaat !!!!
    Suan lijkt in het topkapi te zitten!!

    Als ik het filiaal kan pakken zodra ik morgen wakker word, zal ik de lading van het filiaal ontvangen.

    20 november visumaanvraag
    25 november aanvullende documentaanvraag
    27 november opnieuw verzoek om aanvullende documenten
    5 december visum goedgekeurd
    Ik zal mijn visum morgen op 9 december per vracht ontvangen.

    Moge Allah iedereen die wacht op een visum zo snel mogelijk schenken, insha'Allah.

    Op welk deel van Duitsland heb je gesolliciteerd?

    Ik heb op 7 november 2019 gesolliciteerd. Ik solliciteerde via mijn vrouw, Duits staatsburger kind, Duits staatsburger kind. We hebben een e-mail gestuurd naar de vreemdelingeneenheid in de regio Kiel in Duitsland, de documenten zijn nog niet aangekomen. Ik heb hier een e-mail gestuurd naar het consulaat. Ik heb nog geen antwoord gekregen.

    Ik begrijp niet dat het visumproces van sommigen 3 weken duurt, sommigen van hen 3 maanden. In het geval van ontbrekende documenten of informatie, moeten ze deze problemen retourneren en bespoedigen. Apart leven van mijn vrouw en kinderen druist in tegen het concept van familie.

    selimqk57
    deelnemer

    Op de vorige pagina's hebben we het gehad over de redenen voor de onmiddellijke goedkeuring van het visum van de persoon genaamd Mervewerhlin. Als je die pagina's leest, begrijp je waarom het proces zo snel ging. Ik wacht al sinds 4 november Mijn vrouw ging naar de vreemdelingenafdeling. Ze gaven geen informatie. Ze zeiden: "Wacht, als je hier komt en druk op ons uitoefent, verlengt dat het proces."
    We hebben niet het recht om het consulaat hier te bellen voordat de 90 dagen voorbij zijn. We kunnen geen e-mail sturen of ons telefonisch bereiken. We wachten gewoon af. Succes..

    Ik heb de reacties eerlijk gelezen.

    Ik ben ook in Duitsland getrouwd. Omdat ik alle vergelijkbare onderwerpen heb, hoe het evaluatieonderwerp is gedaan en hoe het is opgemerkt. Ik probeer het te begrijpen.
    Ik ben in Duitsland getrouwd. Ik had eerder een visum en ging naar mijn vrouw en bleef daar. Ik heb deze velden in mijn paspoort. er zit een kind in het midden. Mijn vrouw is van geboorte Duits staatsburger. zo ook mijn kind. Ik heb alle documenten ingediend die ze wilden, ik denk dat ik wacht op de bron uit de regio. Het aantal aanvragen van of van de bevolking van Kiel kan hoog zijn. De dame die ons verzorgde in het vreemdelingenkantoor daar vertelde ons dat de documenten nog niet waren aangekomen en zei dat ze contact met ons zou opnemen zodra ze aankwamen en zou bellen als ze ontbrekende documenten of iets anders wilde hebben.

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Ik heb mijn visum 1 uur geleden ontvangen.

    Ik kreeg de goedkeuring van Regensburg.
    In mijn omgeving is het vreemdelingenbureau erg groot en heeft het veel medewerkers. Het is echter altijd een lege tak. Je gaat altijd zonder afspraak en handelt de transacties af zonder te wachten.
    Afgezien daarvan was de man die voor mijn visum zorgde even oud als mijn vrouw, ze communiceerden en praatten omdat er een goede elektriciteit tussen hen was.
    Terwijl de man op mijn documenten wachtte, stuurde hij een e-mail naar het consulaat om mijn documenten snel op te sturen. Na akkoord te hebben gegeven, heeft hij ons telefonisch op de hoogte gebracht. Na de goedkeuring vertelde hij mijn vrouw dat hij zonder wachten een e-mail naar het consulaat had gestuurd voor het afdrukken van visa. Toen kwam het visum. Ik denk dat ze effect hebben, vertelde mijn vrouw me nu in detail, we hebben dit 3 maanden over het hoofd gezien, maar we hebben erover gepraat en ze zei dat ze dacht dat deze effect op mij hadden. Wat ik begrijp is dat de vreemdelingendienst deze situaties persoonlijk onder druk kan zetten en kan beïnvloeden. Dus ik weet niet hoe waar het is als ze zeggen dat het uit onze handen is. Ik denk dat dit volledig te maken heeft met het feit dat de plaats niet druk is en met het initiatief van de officier. Op drukke plaatsen wachtend op visumgoedkeuring, wordt hun gevoel van zelfopoffering en gedrag gereset, en ik denk dat ze zelfs niet in staat zijn om informatie te geven. Omdat we hebben gezien dat ze voor zichzelf kunnen zorgen wanneer ze maar willen.

    We zijn hier even langs geweest om te informeren of het mogelijk is om vanuit Duitsland een aanvraag in te dienen alvorens een visum aan te vragen. Ze haalden ons eruit en we gingen met veel documenten (gezinsherenigingsdocumenten bijna) maar ze zeiden dat omdat het huwelijk in Denemarken was, ik de gezinshereniging vanuit Turkije moest doen. In dat proces hebben de documenten die ze over mij hebben ondervraagd misschien een record in het systeem of niet, ik weet het niet. Misschien had het een extra effect, misschien wel.

    Afgezien daarvan is de vader van mijn man gepensioneerd van een instelling van zeer hoog niveau van de staat. Ik weet niet of dergelijke zaken een direct effect hebben op de bureaucratische procedures in Duitsland. Ik doe alleen voorspellingen over de factoren die het proces beïnvloeden als ik erover nadenk, maar ik weet de nauwkeurigheid niet. Om te kunnen helpen met het proces en mijn eigen informatie te geven, zal een beetje vooruitziendheid misschien helpen.

    Persoonlijk denk ik dat het visumproces te maken heeft met het feit of de officier zijn initiatief gebruikt of niet.

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 346 tot 360 (537 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.