2019 Duitsland Visa Expecters

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Blue34
    deelnemer

    Ik start dit onderwerp voor onze vrienden die vanaf 2019 hun ideeën over visumkwesties zullen delen. Ik hoop dat alles voor iedereen gunstig zal zijn...

    Dilek Han
    deelnemer

    :)

    ozzzyj
    deelnemer

    Ik begrijp je heel goed, soms komen er tegenslagen voor in het leven. We hadden de bruiloft in augustus en ik wachtte op de afspraak van september tot november. Ik wacht al sinds november op visumgoedkeuring. Het is erg druk bij de vreemdelingenafdeling waar wij bij zijn aangesloten, ongeveer 4 weken geleden heeft mijn vrouw een e-mail gestuurd naar de vreemdelingenafdeling. Vorige week ontvingen wij in het antwoord op de e-mail het nieuws dat "de documenten die moeten worden verzonden vanuit het consulaat nog niet zijn ontvangen, we moeten wachten vanwege te hoge werkdruk en we moeten een e-mail sturen opnieuw."
    Ik kan niet doorgronden hoe het consulaat de documenten in zo'n lange tijd (2.5 maand) niet kon afleveren bij de vreemdelingenafdeling. Ik vraag me af of er een probleem is met het consulaat of dat er een mogelijkheid bestaat dat we worden opgeroepen voor kruisverhoor nadat de wachttijd langer is dan 2.5 maand. (Afgezien van het leeftijdsverschil hebben we geen situatie die een kruisverhoor vereist, maar ik heb het gevoel dat we een paar dagen voor een kruisverhoor zullen worden opgeroepen) Het is vandaag 78 dagen geleden dat ik me heb aangemeld. Ik hoop dat we snel goed nieuws krijgen. 🙋🏻‍♀️

    Houd je hart fris, lieverd, daarom is het erg traag en lastig.. Hebben ze deze e-mail vorige week naar je partner gestuurd?
    Ik had ook de angst voor een kruisverhoor of angst voor afwijzing. Naarmate de tijd verstrijkt, komen zulke dingen onwillekeurig in me op. Als het op een kruisverhoor aankomt, is het helemaal niet duidelijk. Wat ik heb opgemaakt uit de ervaringen van mensen rond hier of uit gesprekken van mensen op YouTube is dat er mensen zijn die 1 maand en 1,5 maand na de aanvraag worden opgeroepen voor verhoor.. Er zijn er ook die een maand hebben gewacht en aan het einde van de periode zijn gebeld.. 🤷🏻 ‍♀️ Maar probeer niet aan deze dingen te denken, zoals u zei, er is geen leeftijdsverschil of iets verdachts in uw geval... Volgens wat ze zeggen, zijn uw documenten niet verzonden, maar zou het Duitse consulaat dat eigenlijk moeten doen stuur ze binnen 3 maanden, 2,5-1 weken om te verzenden, toch? Ik weet het niet lieverd, misschien zeiden ze dat omdat ze geen informatie wilden geven 🤷🏻‍♀️ Ik wacht op je goede nieuws 🙏🏻

    Hallo
    Het systeem ontwikkelt zich niet goed
    We hebben nergens een e-mail gestuurd en we hebben geen informatie over of de documenten zijn aangekomen of niet.
    Ze zeiden dat als we informatie proberen te krijgen, als we bellen of een e-mail sturen, het langer duurt en we wachten op een antwoord.
    Omdat we zo lang hebben gewacht, is er geen geduld meer
    Welke stad is van jou?

    Aangezien uw proces ongeveer 1 maand geleden is gestart, is het niet gepast om nu een e-mail te sturen. Maar als u na ongeveer een maand niets hoort over de status van uw visum, kan uw echtgenoot een e-mail sturen naar de afdeling voor buitenlanders in het Duits om meer te weten te komen over de status van uw visum en uw situatie uit te leggen. Ik heb op de vorige pagina's ook veel opmerkingen geschreven over het wel of niet verzenden van e-mail. Echter, op de geruchten van sommige mensen dat de e-mail die naar de vreemdelingenafdeling is gestuurd het proces heeft versneld, hebben we een e-mail gestuurd in een officiële taal waarin we onze situatie beschrijven, rekening houdend met de verlenging van het proces. zei ik hierboven.
    U denkt dat u lang moet wachten omdat u de pech had 7 maanden te moeten wachten vanwege de toestand van uw partner voordat u een visum aanvraagt. 1-2 maanden wachten is normaal voor visumgoedkeuring. Ik hoop dat uw volgende proces niet te lang zal duren. Het is echt een moeilijke situatie. We gaan in Magdeburg wonen.

    Houd je hart fris, lieverd, daarom is het erg traag en lastig.. Hebben ze deze e-mail vorige week naar je partner gestuurd?
    Ik had ook de angst voor een kruisverhoor of angst voor afwijzing. Naarmate de tijd verstrijkt, komen zulke dingen onwillekeurig in me op. Als het op een kruisverhoor aankomt, is het helemaal niet duidelijk. Wat ik heb opgemaakt uit de ervaringen van mensen rond hier of uit gesprekken van mensen op YouTube is dat er mensen zijn die 1 maand en 1,5 maand na de aanvraag worden opgeroepen voor verhoor.. Er zijn er ook die een maand hebben gewacht en aan het einde van de periode zijn gebeld.. 🤷🏻 ‍♀️ Maar probeer niet aan deze dingen te denken, zoals u zei, er is geen leeftijdsverschil of iets verdachts in uw geval... Volgens wat ze zeggen, zijn uw documenten niet verzonden, maar zou het Duitse consulaat dat eigenlijk moeten doen stuur ze binnen 3 maanden, 2,5-1 weken om te verzenden, toch? Ik weet het niet lieverd, misschien zeiden ze dat omdat ze geen informatie wilden geven 🤷🏻‍♀️ Ik wacht op je goede nieuws 🙏🏻

    Dag beste,
    Allereerst bedankt voor je goede wensen.
    Ja, ze hebben net de e-mail gestuurd die ik tegen mijn vrouw zei, ik kon er niet achter komen wat het precies was. Misschien wilde de officier geen informatie geven, misschien zijn onze documenten niet naar het consulaat gestuurd.
    Naarmate het proces langer wordt, komen er onwillekeurig negatieve gedachten in mijn hoofd. We kunnen niet anders dan wachten op onze huidige situatie.
    Ben je in Duitsland gaan wonen?

    ozzzyj
    deelnemer

    Dag beste,
    Allereerst bedankt voor je goede wensen.
    Ja, ze hebben net de e-mail gestuurd die ik tegen mijn vrouw zei, ik kon er niet achter komen wat het precies was. Misschien wilde de officier geen informatie geven, misschien zijn onze documenten niet naar het consulaat gestuurd.
    Naarmate het proces langer wordt, komen er onwillekeurig negatieve gedachten in mijn hoofd. We kunnen niet anders dan wachten op onze huidige situatie.
    Ben je in Duitsland gaan wonen?

    Als er geen negatieve situatie is, maak je dan geen zorgen, tenzij het te maken heeft met inkomen of juridische, slechte staat van dienst, etc.. je plaats is traag, ik heb al je berichten gelezen. Ze hebben misschien gezegd geen informatie te geven, waarom zou het 2,5 maand duren voordat het consulaat het opstuurt? Er waren er die eerder schreven, mijn liefste, ben je het tegengekomen? Toen ik de pagina's aan het lezen was, kwam ik erachter dat ze de bal naar elkaar gooiden, alsof ze zeiden dat de documenten weg waren, soms zei de vreemdelingenafdeling dat deze plek niet kwam, het consulaat zei dat het wel niet naar ons is gekomen, dat het niet naar ons is gekomen. Ik hoop dat je problemen snel voorbij zijn, mijn gebeden zijn met jou en jou. 🙏🏻
    Ik had dokterswerk om voor te zorgen, en ik heb net mijn spullen gepakt, ik ben nu op het vliegveld ☺️

    Als er geen negatieve situatie is, maak je dan geen zorgen, tenzij het te maken heeft met inkomen of juridische, slechte staat van dienst, etc.. je plaats is traag, ik heb al je berichten gelezen. Ze hebben misschien gezegd geen informatie te geven, waarom zou het 2,5 maand duren voordat het consulaat het opstuurt? Er waren er die eerder schreven, mijn liefste, ben je het tegengekomen? Toen ik de pagina's aan het lezen was, kwam ik erachter dat ze de bal naar elkaar gooiden, alsof ze zeiden dat de documenten weg waren, soms zei de vreemdelingenafdeling dat deze plek niet kwam, het consulaat zei dat het wel niet naar ons is gekomen, dat het niet naar ons is gekomen. Ik hoop dat je problemen snel voorbij zijn, mijn gebeden zijn met jou en jou. 🙏🏻
    Ik had dokterswerk om voor te zorgen, en ik heb net mijn spullen gepakt, ik ben nu op het vliegveld ☺️

    We hebben geen enkele negatieve situatie die een visumweigering zal ontvangen. Mijn vrouw heeft momenteel een vaste baan. We hebben een huis om in te wonen. Gelukkig hebben we geen problemen met het forensisch dossier. Naarmate het proces langer wordt, beginnen mensen onvermijdelijk negatieve gedachten te krijgen.Ik weet dat omdat we wettelijk getrouwd zijn en we aan alle voorwaarden voldoen, dat visum zeker zal worden goedgekeurd. Maar wanneer?
    Ik wens je veel geluk en geluk in je nieuwe leven. Ik hoop je ooit te zien 🙋🏻‍♀️

    Dilek Han
    deelnemer

    :)


    Hallo
    Mijn vrouw kreeg vandaag een brief
    Ze wilden dat we de waarheid over ons huwelijk zouden bewijzen.
    Whatsap gesprek, waar hebben we elkaar voor het eerst ontmoet, wie heeft ons voorgesteld, trouwfoto's etc.. Papieren over het salaris van mijn vrouw papieren over 5 jaar werk De krant waar ze momenteel aan werkt
    Wat betekent dat

    De reden waarom ze je Whatsapp-correspondentie en foto's willen: om te zien of je huwelijk echt is. Ze willen ook documenten over de vorige werkplek van uw echtgenoot, aangezien hij nieuw is in zijn huidige baan, hoe lang hij in zijn vorige baan heeft gewerkt, voor het geval er een probleem is met zijn baan. Omdat uw echtgenoot verantwoordelijk is om voor u te zorgen als u daarheen gaat. De vragen kunnen in hun hoofd blijven hangen hoe lang ze bij de vorige baan hebben gewerkt, zullen ze permanent zijn in hun nieuwe baan. Duitsland is een land gebouwd op een zeer garantiesysteem. Ze hechten veel belang aan de economische ontwikkeling van het gezin. Daarom willen ze de zakelijke documenten van uw echtgenoot zo gedetailleerd hebben.Ik denk dat er geen probleem zal zijn als u de documenten en foto's verstrekt die ze van u vragen.

    Ayyyy ik ben zo blij 😁😊
    Mijn vrouw ontving een brief van het Vreemdelingenbureau. Na deze brief wordt het visum doorgaans binnen 1-2 weken goedgekeurd… vandaag is het de 83e dag. Ik kijk uit naar het goede nieuws🙏

    Dilek Han
    deelnemer

    :)

    Hallo
    Ik werd enthousiast toen ik dit bericht van je zag, is dat echt zo?
    Ontbrekende documenten in de brief aan mijn vrouw
    Wat staat er in de brief die je hebt ontvangen?
    Inshallah ontvang je natuurlijk zo snel mogelijk goed nieuws, ik kijk er naar uit.

    Hallo allemaal,
    Ik ken de gedetailleerde inhoud van de brief niet. Toen ik me aanmeldde bij het consulaat, namen ze te veel documenten van me af. Evenzo had het vreemdelingenbureau mijn vrouw al eerder om enkele documenten gevraagd. Ongeveer een maand geleden stuurde mijn vrouw een e-mail naar het buitenlands kantoor in het Duits om het lot van het visum te vernemen. Op die mail kregen we vorige week het antwoord dat "mijn documenten niet door het consulaat naar hen zijn opgestuurd, we moeten nog even geduld hebben". In het weekend ontving ik een brief van het buitenlands kantoor waarin ik om de loonlijst van mijn vrouw voor 12 maanden en enkele verzekeringsdocumenten vroeg.
    Aangezien ik hier de afgelopen 2 jaar alle visumposten voor gezinshereniging heb gelezen, heb ik afgeleid dat de visumgoedkeuring meestal een paar weken na de brief werd ontvangen.
    Laat het een gedoe zijn. Uiteindelijk zijn we 84 dagen geworden.
    Het proces verschilt erg van persoon tot persoon, dus ik kan je geen duidelijke informatie geven. Sommige mensen krijgen niet eens een brief, maar een paspoort wordt rechtstreeks naar hun echtgenoten gestuurd.
    Ik hoop dat we snel goed nieuws krijgen.

    Dilek Han
    deelnemer

    :)

    Dilek Han
    deelnemer

    :)

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 496 tot 510 (537 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.