2019 Duitsland Visa Expecters

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Blue34
    deelnemer

    Ik start dit onderwerp voor onze vrienden die vanaf 2019 hun ideeën over visumkwesties zullen delen. Ik hoop dat alles voor iedereen gunstig zal zijn...

    Ik heb al je geschriften gelezen.. Ik begrijp heel goed dat het ons allemaal moe maakt om je steeds dezelfde dingen te vertellen in dit moeilijke proces, ja..
    We vonden het trouwens leuk, bedankt ☺️ Mijn wachttijd was lang, maar ik ben net ook lid geworden van het forum.. Ik hoop dat je je goede nieuws hier zo snel mogelijk schrijft 🙏🏻 Moge God ons allemaal helpen

    Beter laat dan nooit. Wachten is zo moeilijk nu. Bedankt voor de goede wensen. Ik kom hier van tijd tot tijd langs omdat ik de berichten vind die hier zijn geplaatst door mensen die aan hetzelfde probleem lijden.
    De meeste mensen die in mijn geschiedenis hebben gesolliciteerd, zijn verdwenen. Ik ben er nog steeds. Ik hoop dat we allemaal zo snel mogelijk terug kunnen naar onze families. Liefs 🙋🏻‍♀️

    ozzzyj
    deelnemer

    #475 mijn vrouw heeft de Turkse nationaliteit en mijn bestemming is augsburg. In december stuurde mijn vrouw een e-mail naar de relevante autoriteit en er werd gezegd dat mijn documenten in Ankara zijn, maar we zijn op de hoogte van de aanvraag van uw vrouw. Ik stuur van hieruit een e-mail naar het consulaat, maar er wordt niet opgenomen, niemand neemt de telefoon op. Hoe lang duurt het voordat een document onderweg is? Het is 2 maanden geleden en de documenten wachten nog steeds in Ankara en het is vandaag 80 dagen geleden, het is nog steeds niet duidelijk of de documenten weg zijn of niet 😥

    Normaal gesproken gaan onze documenten volgens het consulaat binnen 1-4 weken naar de buitenlandersafdeling van de stad die u heeft aangevraagd, maar voordat uw documenten gaan, verschijnt u daar een tijdje in het systeem na de visumaanvraag, ik denk zoiets als dit is mij ook overkomen.. Ze zagen mijn naam daar 1 week na het visum, maar 3 weken in mijn documenten.Toen vertrok hij, de volgende week, zelfs toen mijn vrouw het ging vragen, zeiden ze dat ze op nog 1 document wachtten ..
    Bij jou zou het ook niet zo lang moeten duren, maar het is zo'n vreemd proces dat de ervaring van iedereen compleet anders kan zijn dan die van de ander. Als ik commentaar zou geven op basis van wat ik heb gelezen, schrijven en lezen we om te proberen een duidelijk patroon, maar er is geen consistentie, het is erg frustrerend. :/ Ik hoop dat u snel uw goede nieuws zult schrijven. U kunt ook een e-mail sturen of het consulaat bellen. Uw 90 dagen om informatie te krijgen zijn bijna voorbij. Uw vrouw moet ook contact opnemen met de instelling waar zij is gevestigd. Ik hoop dat u dat doet goed nieuws krijgen 🙏🏻

    ozzzyj
    deelnemer

    Beter laat dan nooit. Wachten is zo moeilijk nu. Bedankt voor de goede wensen. Ik kom hier van tijd tot tijd langs omdat ik de berichten vind die hier zijn geplaatst door mensen die aan hetzelfde probleem lijden.
    De meeste mensen die in mijn geschiedenis hebben gesolliciteerd, zijn verdwenen. Ik ben er nog steeds. Ik hoop dat we allemaal zo snel mogelijk terug kunnen naar onze families. Trouwens, je vroeg het, mijn vrouw woont in magdeburg. Liefs 🙋🏻‍♀️

    Ja, ik heb gemerkt dat er tussen ons en jou 4 dagen zitten, de meeste mensen die zich na ons hebben aangemeld hebben zowel de cursus als het forum verlaten... Moge God ons ook helpen 🙏🏻 Moge Hij ons zenuwstelsel beschermen 😁. Ik ga jullie goede nieuws en ontwikkelingen volgen 🙏🏻

    Metin82
    deelnemer

    Ja, er zijn verschillende processen, exacte informatie etc. is niet beschikbaar, ik heb het consulaat in Ankara twee keer gemaild, niemand antwoordde, ik probeerde ze te bereiken via het telefoonnummer. Zoals ze zeggen, 2 maanden zijn over 10 dagen voorbij, dan heb ik het recht om vragen te stellen, laten we eens kijken wat mijn visumproces is. Bedankt voor jullie antwoorden, ik hoop dat iedereen goed nieuws krijgt

    ozzzyj
    deelnemer

    Ja, er zijn verschillende processen, exacte informatie etc. is niet beschikbaar, ik heb het consulaat in Ankara twee keer gemaild, niemand antwoordde, ik probeerde ze te bereiken via het telefoonnummer. Zoals ze zeggen, 2 maanden zijn over 10 dagen voorbij, dan heb ik het recht om vragen te stellen, laten we eens kijken wat mijn visumproces is. Bedankt voor jullie antwoorden, ik hoop dat iedereen goed nieuws krijgt

    Ja, helaas is de onzekerheid het meest vervelende deel van de baan, het consulaat hier kunnen bereiken is een apart probleem per telefoon of mail.. De buitenlanderstak is helaas als de muur, ze geven geen informatie 😬
    Er is een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben, als iemand het weet, zou ik heel blij zijn als hij een antwoord zou kunnen schrijven.. Als uw echtgenoot een Duitse varanda is, is er dan iemand die een visumweigering krijgt? Ik zou heel blij zijn als iemand die het weet een antwoord schrijft 🙏🏻 alvast heel erg bedankt

    Ja, helaas is de onzekerheid het meest vervelende deel van de baan, het consulaat hier kunnen bereiken is een apart probleem per telefoon of mail.. De buitenlanderstak is helaas als de muur, ze geven geen informatie 😬
    Er is een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben, als iemand het weet, zou ik heel blij zijn als hij een antwoord zou kunnen schrijven.. Als uw echtgenoot een Duitse varanda is, is er dan iemand die een visumweigering krijgt? Ik zou heel blij zijn als iemand die het weet een antwoord schrijft 🙏🏻 alvast heel erg bedankt

    Als er geen probleem is met de verblijfsvergunning van je partner, als je al een baan hebt en een huis om als gezin in te wonen, dan denk ik niet dat je een afwijzing krijgt. Het is niet nodig om Duits staatsburger te zijn.

    ozzzyj
    deelnemer

    Als er geen probleem is met de verblijfsvergunning van je partner, als je al een baan hebt en een huis om als gezin in te wonen, dan denk ik niet dat je een afwijzing krijgt. Het is niet nodig om Duits staatsburger te zijn.

    Mijn vrouw heeft de Duitse nationaliteit, maar ik denk nog steeds dat het om materiële redenen komt. Ik heb het niet gehoord, maar in dit proces blijven domme dingen in je hoofd hangen 🤷🏻‍♀️


    :D

    Metin82
    deelnemer

    Na 85 dagen na mijn aanvraag is eindelijk de post weg, Duitsland wordt om de benodigde documenten gevraagd. Documenten worden rechtstreeks met een advocaat verzonden, hij regelt alles, anders is het veel wachten, zelfs de post ging in 85 dagen uit Ankara 😤

    Gokturk45
    deelnemer

    Allereerst wens ik iedereen die wacht op een visum geduld. Mijn visum is vandaag aangekomen, maar er zit geen zegel op het visum. Zal dit een probleem zijn? Heeft iemand hier kennis over?

    Dilek Han
    deelnemer

    :)

    Hallo
    Ik heb gesolliciteerd vanuit Ankara op 17.12.2019. Mijn eerste huwelijk is het 2e huwelijk van mijn vrouw. Ik heb 1 kind van de eerste vrouw van mijn vrouw. Mijn vrouw is Turks staatsburger. Er is tot vandaag geen geluid geweest, er is geen brief ontvangen, geen beller. Mijn vrouw woont in Berlijn, ontvangt een salaris van 2800 euro en is alleenstaand met haar moeder. Hij liet het huis van zijn moeder zien als zijn huis.

    Hallo eerst
    Het is onmogelijk dat iemand hier kan voorspellen wanneer uw visum wordt afgegeven.
    De goedkeuringsdatum van uw visum hangt af van de dichtheid en het functioneren van de vestiging voor buitenlanders in de stad waar u naartoe gaat, en uw voorwaarden (in sommige gevallen duurt het proces iets langer wanneer kruisverhoor vereist is). Het visumgoedkeuringsproces varieert van stad tot stad. Sommige mensen krijgen visumgoedkeuring in korte tijd, zoals 3 weken, terwijl anderen na een lange tijd, zoals 5-6 maanden, kunnen komen.
    U deelde dat uw huwelijksdatum in mei is. Waarom heb je de afspraak zo laat gemaakt? Ik heb ook 2 maanden gewacht op een afspraak. Je hebt veel tijd verloren, zo'n 7 maanden, dus ik vroeg het me af.

    Dilek Han
    deelnemer

    :)

    Dilek Han
    deelnemer

    :)

    Hallo
    Mijn vrouw werkte samen met haar broer als arbeider en haar broer zegde haar verzekering op, dus ging ze na de trouwdag in een andere baan in Berlijn werken.Ze zei dat ze geen afspraak voor ons kon krijgen voordat de werkbladen voor de taalcursus 6 maanden waren , en we moesten wachten.

    Ik begrijp je heel goed. Soms gebeuren er ongelukken in het leven. We hielden de bruiloft in augustus, ik wachtte op de afspraak van september tot november. Ik wacht al sinds november op visumgoedkeuring. Het buitenlands filiaal waar wij bij aangesloten zijn heeft het erg druk Ongeveer 4 weken geleden stuurde mijn vrouw een e-mail naar het buitenlands filiaal. In het antwoord op de e-mail van vorige week kregen we het nieuws dat "de te verzenden documenten van het consulaat hun handen nog niet hebben bereikt, we moeten geduldig afwachten vanwege de te hoge intensiteit".
    Ik kan niet doorgronden hoe het consulaat de documenten in zo'n lange tijd (2.5 maand) niet kon afleveren bij de vreemdelingenafdeling. Ik vraag me af of er een probleem is met het consulaat of bestaat de mogelijkheid dat we worden opgeroepen voor kruisverhoor nadat de wachttijd langer is dan 2.5 maand? (Ik heb het gevoel dat we voor een paar dagen worden opgeroepen voor een kruisverhoor) Het is vandaag 78 dagen geleden dat ik me heb aangemeld. Ik hoop dat we snel goed nieuws krijgen. 🙋🏻‍♀️

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 481 tot 495 (537 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.