2019 Duitsland Visa Expecters

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Blue34
    deelnemer

    Ik start dit onderwerp voor onze vrienden die vanaf 2019 hun ideeën over visumkwesties zullen delen. Ik hoop dat alles voor iedereen gunstig zal zijn...

    Northyyy
    deelnemer

    Mijn vrouw twee keer buitenlanders in Turkije doorzochten de bijkantooractiviteiten niet mijn papieren zodra u te traag bent geweest sürüyo documenten ulaşıcaz. Na anderhalve maand stuurde ik een e-mail naar het consulaat en er was geen terugkeer. Ik hoop dat we zo snel mogelijk goedkeuring krijgen, het is erg moeilijk om te wachten.

    Ik raad je aan om geduldig te zijn, als je belt en aandringt, kunnen de procedures vertraging oplopen omdat je niet weet wat voor soort officier je tegenkomt, de geïnteresseerde officier is belangrijk.

    Dilek Han
    deelnemer

    Zoals je zei, als je geen ingewikkelde situatie hebt, krijg je meestal binnen twee weken antwoord van de buitenlandse vestiging en krijg je goedkeuring.
    Ik hoop dat je goed nieuws krijgt en je partner ontmoet

    groeten
    Ik heb me in december aangemeld, de brief kwam vorige week over de ontbrekende documenten, mijn vrouw krijgt morgen
    Ik heb gehoord dat degenen die zich in december hebben aangemeld, in januari zijn goedgekeurd, we wachten af, hopelijk komen onze antwoorden snel.

    Northyyy
    deelnemer

    groeten
    Ik heb me in december aangemeld, de brief kwam vorige week over de ontbrekende documenten, mijn vrouw krijgt morgen
    Ik heb vernomen dat de aanvragers in december in januari goedkeuring hebben gekregen.

    Hallo
    Ik hoop dat u over twee weken antwoord krijgt en goed nieuws krijgt van de buitenlandse vestiging.

    ozzzyj
    deelnemer

    groeten
    Ik heb me in december aangemeld, de brief kwam vorige week over de ontbrekende documenten, mijn vrouw krijgt morgen
    Ik heb vernomen dat de aanvragers in december in januari goedkeuring hebben gekregen.

    Nou, dat proces verandert veel. Degenen die naar plaatsen zoals kleine steden gaan, hebben een visum in 2 dagen, 1 week, en er zijn er die al 6 maanden wachten 🤷🏻‍♀️ Ik heb bijvoorbeeld op 8 november een aanvraag ingediend , mijn visum is vorige week binnengekomen, dus geduld voor iedereen die wacht, ik wens dat je snel thuis bent.

    stuttgartcocuk
    deelnemer

    Hallo vrienden,

    Op 20 januari solliciteerde ik vanuit Ankara via het kind, mijn documenten waren compleet. Er was niets negatiefs, dus het was hoe dan ook van korte duur. Mijn vrouw woont in het centrum van Stuttgart. Heeft iemand eerder vanuit Stuttgart gesolliciteerd, hoe lang duurt het om te schatten? Er zijn er die vanuit steden als München en Berlijn een aanvraag indienen en een visum krijgen voor een periode van 1 maand, 1 en een halve maand, en ze vragen via de echtgenoot, niet via het kind.

    MustafaD
    deelnemer

    Vrienden, het concept van een visum is een zeer relatief concept. Volgens u, als uw situatie in orde is nadat u uw documenten heeft ingediend, zal het visum u binnen een paar weken bereiken, dus elke tip die u van hier krijgt, zal uw werk niet versnellen Uw taak is volledig in handen van de officieren, dus er zit niets anders op dan het beste te wensen en af ​​te wachten. Een paar vrienden gingen en zeiden dat je je bedrijf nooit voor de 1e maand moet volgen, maar ik vind het verkeerd, meer precies, als je documenten Duitsland hebben bereikt, is er een politieagent die voor je echtgenoot zorgt, daar kun je informatie van krijgen officier, ik hoop dat iedereen snel een visum krijgt.

    MustafaD
    deelnemer

    Vandaag kwam mijn visum aan degenen die op gierst wachtten.

    :het beleid:

    CNS24
    deelnemer

    Vandaag kwam mijn visum aan degenen die op gierst wachtten.

    Wees goed  :)

Er worden 12 antwoorden weergegeven - 526 tot 537 (537 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.