2019 Duitsland Visa Expecters

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Blue34
    deelnemer

    Ik start dit onderwerp voor onze vrienden die vanaf 2019 hun ideeën over visumkwesties zullen delen. Ik hoop dat alles voor iedereen gunstig zal zijn...

    atknemn
    deelnemer

    Dan heeft het waarschijnlijk te maken met waar te gaan. De dichtheid van de regio die uw visum behandelt, kan rechtstreeks van invloed zijn op het uitreisproces. Ik ga naar Regensburg, een vriend vertelde me dat het gebrek aan een hoge bevolking de snelheid van mijn visum mogelijk heeft beïnvloed.

    Ik ben blij voor je, moge God de broers helpen die een gezin vormen en moeilijkheden ondervinden bij het wachten op een visum..
    Ik heb op 30 oktober een aanvraag ingediend bij het consulaat-generaal van Istanbul.
    Ik heb op 29 november een e-mail ontvangen. Om enkele kwesties met betrekking tot uw visum op te helderen, moet u op 17 december naar het consulaat komen met dit artikel. :( De brief kwam tijdens het wachten op het visum. laten we kijken wat er zal gebeuren

    atknemn
    deelnemer

    Ze bellen je hoogstwaarschijnlijk voor een kruisverhoor. Hebt u post of post van uw echtgenoot ontvangen over de noodzaak om op 17 december naar de vreemdelingendienst te gaan?

    @Merve

    Als u tijdens de aanvraag uw telefoonnummer heeft opgegeven, krijgt u een bericht op uw telefoon zodra het consulaat het aflevert. U kunt het vanaf daar volgen met het trackingnummer. Ik kwam in Izmir aan met binnenlandse vracht. Het bericht kwam zodra het pakket uitkwam. Ik volgde het vanaf daar met het trackingnummer en het kwam binnen 1 dag aan. Ik ging het zelfs in het centrum kopen, ik was bang dat ze het zouden verliezen :D

    Nee, het is nog niet weg, we hebben er zin in.! Ik denk dat dergelijke situaties aan een kruisverhoor worden onderworpen.

    aras.xnumx
    deelnemer

    Als je het niet erg vindt, kun je dan de vragen delen? Ik denk dat het mogelijk is dat er een kruisverhoor komt, maar mijn vrouw heeft geen brief of e-mail ontvangen, ze hebben haar niet gebeld, ik wacht nog steeds, laten we de datum van de afspraak zien..

      Ze zullen ook naar hun vrouw gaan, ze zullen het tot de laatste dag laten, wees voorbereid, ze kwam eerst naar mijn vrouw.

    zuzuduru
    deelnemer

    Hallo vrienden, 25. Ik ging naar de krant waarmee ik sprak. De documenten waren nog niet weg, ik dacht de oven te vinden.

    8)

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Ik ben blij voor je, moge God de broers helpen die een gezin vormen en moeilijkheden ondervinden bij het wachten op een visum..
    Ik heb op 30 oktober een aanvraag ingediend bij het consulaat-generaal van Istanbul.
    Ik heb op 29 november een e-mail ontvangen. Om enkele kwesties met betrekking tot uw visum op te helderen, moet u op 17 december naar het consulaat komen met dit artikel. :( De brief kwam tijdens het wachten op het visum. laten we kijken wat er zal gebeuren

    Amen als GOD het toelaat. Ik hoop dat al uw visa zo snel mogelijk zullen worden goedgekeurd en dat u veilig naar uw bestemming zult gaan. Ik zeg niet: moge God je geduld geven, ik zeg: moge God je niet laten wachten. Dit is mijn beste wens. Ik hoop dat het snel zal komen en dat je geen geduld meer nodig hebt.

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Ze bellen je hoogstwaarschijnlijk voor een kruisverhoor. Hebt u post of post van uw echtgenoot ontvangen over de noodzaak om op 17 december naar de vreemdelingendienst te gaan?

    @Merve

    Als u tijdens de aanvraag uw telefoonnummer heeft opgegeven, krijgt u een bericht op uw telefoon zodra het consulaat het aflevert. U kunt het vanaf daar volgen met het trackingnummer. Ik kwam in Izmir aan met binnenlandse vracht. Het bericht kwam zodra het pakket uitkwam. Ik volgde het vanaf daar met het trackingnummer en het kwam binnen 1 dag aan. Ik ging het zelfs in het centrum kopen, ik was bang dat ze het zouden verliezen :D

    Ik keek naar het verzendpapier dat ze me gaven in die stickerstijl en ik gaf twee cijfers. Ik ben zo ongeduldig dat als ze bellen, ik zo dicht bij het consulaat ben. Maar ja, het wordt nog verzonden en gedrukt, wie weet wanneer mensen enthousiast worden, er is geen rust totdat dat paspoort is ontvangen, ik begrijp je 😄

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Het verloop van de juridische procedure kan van persoon tot persoon verschillen.
    Ik denk dat het staatsburgerschap van de echtgenoot, het beroep, de stad waarin u gaat wonen, uw huwelijken als u eerder getrouwd bent geweest en de status van uw kinderen zeer effectief zijn bij het verlengen en verkorten van dit proces met betrekking tot de goedkeuring van uw visum.
    Als je het opmerkt, verklaarde de forumvolger genaamd Mervewerhlin dat ze voor de eerste keer getrouwd waren, dat ze in een kleine plaats zouden wonen, dat zijn vrouw een EU-burger was en dat ze in Denemarken trouwden. Ik denk dat al deze factoren voor hen een voordeel bleken te zijn en daarom werd hun visum in korte tijd goedgekeurd.

    Ja, het is allemaal een factor. Als ik het me goed herinner, vertelde @almanyafatihi me dat de stad waarin ik woon 4 duizend inwoners heeft. Evenzo is het een heel kleine stad en is het mogelijk om de transacties af te handelen zonder een afspraak te maken met het vreemdelingenkantoor. Hoewel de Dienst Vreemdelingenzaken erg groot is en medewerkers heeft, is het heel goed mogelijk om transacties zonder afspraak af te handelen. Daarom denk ik dat ze snel zijn.

    Bovendien mag er rekening worden gehouden met de situatie van de instelling en de mensen met wie je gaat trouwen, ik wil je natuurlijk niet misleiden, maar als dat zo is, zijn de situatie en het salaris van mijn vrouw ver boven de minimumgrens die ze verwachten. Hij is ook een geboren Duits staatsburger en zijn vader werkte lange tijd voor een hoge staatsinstelling.
    We betalen geen huur aan het huis waarin we wonen, omdat het het huis van zijn grootvader is, dus er zijn geen kosten voor mij in termen van inkomen.
    We hebben geen leeftijdsverschil en het is allebei ons eerste huwelijk.
    En tijdens dit proces hebben we elkaar meer dan 10 keer bezocht, en om deze reden had ik Schengen-visa voorbij.
    En zoals ik al zei, het feit dat het gebied waar ik naartoe ging niet druk was, kan van invloed zijn geweest op de versnelling van het dossier.

    Hier is mijn informatie. Ik weet niet of het enig effect heeft, maar ik wilde het speciaal schrijven voor degenen die dit proces hebben meegemaakt, zullen ervaren of ernaar zullen kijken. De inhoud van de documenten die ik heb verstrekt en de informatie van de formulieren die ik heb ingevuld gaan in die richting. De goedkeuring van het visum werd in totaal binnen 15 dagen afgegeven. Ik weet niet hoeveel van de informatie die ik heb geschreven rechtstreeks van invloed was op de visumsnelheid. Maar er is nog steeds geen vracht verzonden vanaf het consulaat en ik heb geen bericht ontvangen. Als er een nieuwe ontwikkeling is, zal ik dat zeker delen.

    Ja, het is allemaal een factor. Als ik het me goed herinner, vertelde @almanyafatihi me dat de stad waarin ik woon 4 duizend inwoners heeft. Evenzo is het een heel kleine stad en is het mogelijk om de transacties af te handelen zonder een afspraak te maken met het vreemdelingenkantoor. Hoewel de Dienst Vreemdelingenzaken erg groot is en medewerkers heeft, is het heel goed mogelijk om transacties zonder afspraak af te handelen. Daarom denk ik dat ze snel zijn.

    Bovendien mag er rekening worden gehouden met de situatie van de instelling en de mensen met wie je gaat trouwen, ik wil je natuurlijk niet misleiden, maar als dat zo is, zijn de situatie en het salaris van mijn vrouw ver boven de minimumgrens die ze verwachten. Hij is ook een geboren Duits staatsburger en zijn vader werkte lange tijd voor een hoge staatsinstelling.
    We betalen geen huur aan het huis waarin we wonen, omdat het het huis van zijn grootvader is, dus er zijn geen kosten voor mij in termen van inkomen.
    We hebben geen leeftijdsverschil en het is allebei ons eerste huwelijk.
    En tijdens dit proces hebben we elkaar meer dan 10 keer bezocht, en om deze reden had ik Schengen-visa voorbij.
    En zoals ik al zei, het feit dat het gebied waar ik naartoe ging niet druk was, kan van invloed zijn geweest op de versnelling van het dossier.

    Hier is mijn informatie. Ik weet niet of het enig effect heeft, maar ik wilde het speciaal schrijven voor degenen die dit proces hebben meegemaakt, zullen ervaren of ernaar zullen kijken. De inhoud van de documenten die ik heb verstrekt en de informatie van de formulieren die ik heb ingevuld gaan in die richting. De goedkeuring van het visum werd in totaal binnen 15 dagen afgegeven. Ik weet niet hoeveel van de informatie die ik heb geschreven rechtstreeks van invloed was op de visumsnelheid. Maar er is nog steeds geen vracht verzonden vanaf het consulaat en ik heb geen bericht ontvangen. Als er een nieuwe ontwikkeling is, zal ik dat zeker delen.

    Trouwens, veel succes, ik feliciteer je met het verkrijgen van de goedkeuring. Ik hoop dat je je familie zo snel mogelijk terug in Duitsland krijgt. :)
    Voor degenen onder ons die wachten, de helft van haar hart is hier, de helft van haar is daar  :)

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Trouwens, veel succes, ik feliciteer je met het verkrijgen van de goedkeuring. Ik hoop dat je je familie zo snel mogelijk terug in Duitsland krijgt. :)
    Voor degenen onder ons die wachten, de helft van haar hart is hier, de helft van haar is daar  :)

    Hartelijk dank, Amen. Ik hoop zo snel mogelijk goed nieuws van je te horen. Ik kijk ernaar uit om van je te horen. Ik hoop dat je het zonder verdere vertraging zult ontvangen.

    Zoals ik aan de vrienden bovenaan schreef, als de buitenlanderstak van de stad waar je naartoe gaat druk is, kunnen dingen de ruimte in. Ze zeiden dat er 15 dagen Kerstmis komen, dus het wordt januari. Duitsers zijn niet erg hardwerkend of erg lusteloos. Hoe harder ze moeten werken, hoe harder ze werken. Niet meer en niet minder. In Turkije werk je veel of nauwelijks. Sinds ik hier ben, heb ik niet langer dan 10 minuten gewacht, of het nu een overheidskantoor of een cursus is. Waar ik ook ga in Turkije, je kunt 1 uur en 30 minuten comfortabel luisteren naar het gezeur van de officier. Hoe dan ook, het systeem crasht altijd. De receptionist komt binnen en ze roddelen een half uur lang. Jij gaat hierheen, zij doen het kraakproces en sturen het op. Juist omdat zij garant staan, willen ze dat al het papierwerk correct wordt afgeleverd. Je vraagt ​​bijvoorbeeld bij sommige banken een online toegangscode aan en die sturen ze na 2 weken per post. Bankieren is ver vooruit in Turkije. Ook e-overheid is een prachtig iets. U kunt veel documenten bereiken zonder in de rij te hoeven wachten. Zoiets bestaat hier niet. Voor elk document moet u het bij die instelling gaan halen. Kan het grote Duitsland niet overstappen op een systeem als e-government? Natuurlijk, als ze het 2 dagen proberen, zullen ze een systeem 1000 keer beter maken dan wij. Maar Duitsers houden zo veel van de bescherming van persoonlijke informatie dat ze nog steeds PayPal gebruiken in plaats van creditcard bij het winkelen, laat staan ​​dat ze hun informatie op internet zetten. Ze gebruiken creditcardgegevens en verwijderen deze weer. Bijna de hele wereld is straat voor straat te bezoeken op google earth, maar Duitsland heeft dat niet. De reden is dat er zoveel klachten zijn op google dat 'mijn huis niet zichtbaar is'. Google kan het laatste niet uitstaan ​​en verwijdert de Google Earth-regio's van Duitsland.

    Rammstein heeft een nummer dat volgens mij heel geschikt is voor Duitsland.
    "Will dich lieben und verdammen" vertaalt naar "Ik wil van je houden en je haten". Ik vind het een geschikt nummer voor Duitsland. Daarom houden de Turken die hier komen er altijd erg van of haten het erg.

    Het beste van alles is natuurlijk dat je zelf moet beslissen wanneer je hier komt. Mijn advies aan andere vrienden is om de opmerkingen hier te lezen en niet bevooroordeeld te zijn.

    Je bent een buitenlander als je hier komt, maar je wordt veel meer gerespecteerd dan in Turkije. Van de overheidsinstelling ga je naar restaurants en cafés. Ze bieden veel betere service. Alles is van veel betere kwaliteit. Ik hoop dat jullie allemaal zo snel mogelijk je visum krijgen en herenigd worden met je dierbaren.

    Er is altijd sprake van echtgenoten die 360 ​​graden veranderen nadat ze hier zijn gekomen. Immers, als je zo'n stap zet zonder de persoon tegenover je te kennen voordat je gaat trouwen en alleen naar Duitsland probeert te komen, loopt het meestal altijd uit op een teleurstelling. Dit wordt vaak ervaren door in Duitsland geboren echtgenoten van Turkse afkomst. Dit probleem is minder voor Turken die geen groot leeftijdsverschil hebben en met een Duitser komen trouwen.

    Wat ik schreef gaat niet over jou, maar alleen over wat er kan gebeuren als je hier komt. De moeilijkste periode is de wachttijd voor het visum. Komt de stress er wel of niet uit? Terwijl ik 5 maanden geleden wachtte, was ik gestrest vanwege de types die tegen me zeiden: "De gemakkelijkste manier om op een visum te wachten, begint wanneer de grootste problemen daar zijn". Ik realiseerde me hoeveel lege stress het eigenlijk was. Het moeilijkste is het visum. De gemakkelijkste begint nadat je hier bent gekomen bij je partner die van je houdt. Laat uw plan zijn om Duits te leren en te leven volgens hun cultuur. We kunnen heel comfortabel leven als Duitsers zonder onze eigen cultuur te verliezen. :)

    @Merve

    Het is 100% visumgoedkeuring voor uw echtgenoot om een ​​goed salaris te hebben, een verblijfplaats te hebben en het eerste huwelijk te zijn zonder leeftijdsverschil. Er zijn hier veel mensen die altijd scheiden en trouwen en proberen te trouwen. Daarom onderzoeken mannen het. Ze zoeken tot het einde. Maar als alles goed en eerlijk gebeurt, wordt het vlot gevalideerd.

    Allereerst is dit een forum waar meningen over het visumproces voor gezinshereniging worden gedeeld. Ik was erg verontrust door het feit dat een persoon wiens visum is afgegeven en momenteel in Duitsland woont, buiten het onderwerp zeer verontrustende en verdeeldheid zaaiende en provocerende verklaringen heeft afgelegd.
    Het luidt als volgt: ''En er wordt altijd gesproken over echtgenoten die 360 ​​graden veranderden nadat ze hier kwamen. Hoe dan ook, als je zo'n stap zet zonder te trouwen en de persoon voor je te kennen en te proberen hier naar Duitsland te komen, eindigt het meestal in een teleurstelling. Dit is over het algemeen het geval bij in Duitsland geboren echtgenoten van Turkse afkomst. Dit probleem komt minder vaak voor bij Turken die met een Duitser trouwen en het leeftijdsverschil is niet zo groot. ''

    Naar aanleiding van deze zinnen zou ik het volgende willen zeggen:

    U bent niet de persoon of instelling die het huwelijk van iedereen zal beoordelen.Het gaat niemand iets aan of ze teleurgesteld zijn of niet. Het zou echter niet moeten. Het is niet aan iemand om het leeftijdsverschil en de huwelijken van mensen van verschillende of dezelfde nationaliteiten te evalueren of te vergelijken. Wees alsjeblieft voorzichtig met je woorden

      :D

    We proberen hier mensen te helpen.

    Wat ik bedoel is dat als het huwelijk nep en onwillig is, Duitsland het begrijpt en verwerpt. Dat is waarom de meeste mensen dit doen en opmerkingen maken dat hun echtgenoten veel zijn veranderd. Degenen die trouwen met Turkse burgers van Turkse afkomst, die ik bijna heb gesproken, hebben altijd problemen. (met uitzonderingen). En ze denigreren Duitsland. Ik stelde alleen een feit vast. Ik kan mijn hoofd niet schudden. Ik heb geen zeggenschap over iemands huwelijk. Lees wat ik bedoel.

    Ik zeg dat het wachtproces voor visa het moeilijkst is en dat alles gemakkelijker zal zijn als het uitkomt. Als je het moeilijk hebt, lees dan niet en reageer niet. U geeft de natie advies nog voordat er een visum is afgegeven. Je schrijft nadat je weg bent. Dus wees niet lui.

    Ik heb de zinnen gedeeld die je zelf hebt uitgesproken. Natuurlijk zal ik een antwoord hebben op de uitspraken die ik verkeerd vind.
    Vergeet je woorden niet en probeer jezelf dan te rechtvaardigen.
    Ik probeerde mensen te helpen over de onderwerpen waar ik kennis van had (niet van horen zeggen). Tot nu toe heb ik nog nooit gehandeld om iemand advies te geven. Omdat ik de eigen vrije wil van elk individu respecteer. Mijn advies aan jou: Nadat je je aanpassingsproces hebt doorlopen, de Duitse taal als je moedertaal hebt opgenomen en de politieke en sociaal-culturele kwesties van het land onder de knie hebt, is dit proces geen 5 maanden, misschien 5 jaar later, je kunt hier komen en geef commentaar op het land.
    Ik raad je aan dat te doen.
    Kots de haat die je in jezelf hebt opgebouwd niet uit over mensen hier.
    Open en lees de opmerking die je brief aan letter hebt geschreven. Je zult me ​​begrijpen😉

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Ik wil nog een vraag delen die bij me opkomt. Op dit moment verblijf ik niet op het adres dat ik aan het consulaat heb gegeven, ik ben op een locatie dicht bij mijn taxi, kan ik het adres wijzigen of naar het consulaat gaan om het te ontvangen? Heeft iemand informatie over dit onderwerp? Duitsland keurde het goed, maar ik heb geen informatie van het consulaat, mijn paspoort is in twijfel getrokken en ik kon geen informatie vinden die nog niet is verzonden. Ik denk dat het consulaat pas maandag werkt. Ik vraag me af of ik de kans krijg om het te veranderen of het op te halen. Als iemand het weet, zou ik erg dankbaar zijn als je het zou willen delen.

    atknemn
    deelnemer

    Ik wil nog een vraag delen die bij me opkomt. Op dit moment verblijf ik niet op het adres dat ik aan het consulaat heb gegeven, ik ben op een locatie dicht bij mijn taxi, kan ik het adres wijzigen of naar het consulaat gaan om het te ontvangen? Heeft iemand informatie over dit onderwerp? Duitsland keurde het goed, maar ik heb geen informatie van het consulaat, mijn paspoort is in twijfel getrokken en ik kon geen informatie vinden die nog niet is verzonden. Ik denk dat het consulaat pas maandag werkt. Ik vraag me af of ik de kans krijg om het te veranderen of het op te halen. Als iemand het weet, zou ik erg dankbaar zijn als je het zou willen delen.

    Mevrouw Merve, ik heb het verkeerde adres opgegeven aan ups cargo in het a1-examen, ik heb gebeld voordat de uitslag bekend was en ik heb het adres laten wijzigen met een ander adres dat ik wilde ontvangen.. Ik denk dat u hetzelfde kunt doen als u wil.

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 331 tot 345 (537 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.