2019 Duitsland Visa Expecters

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Blue34
    deelnemer

    Ik start dit onderwerp voor onze vrienden die vanaf 2019 hun ideeën over visumkwesties zullen delen. Ik hoop dat alles voor iedereen gunstig zal zijn...

    de cenksürg
    deelnemer

    Ik denk dat vragen na de eerste 3-4 weken ervoor kan zorgen dat je het probleem versnelt. Er is niets om bang voor te zijn om te vragen. Er is geen manier om uw proces te vertragen alleen maar omdat iemand vragen stelt.

    Volgens een gerucht, laten we hier het laatste visum aan geven door het dossier met zijn hand te duwen. het leert ons ons werk en ons proberen, misschien is dat de reden waarom we bang zijn


    ja, de 39e dag is vandaag. Ik heb een e-mail gestuurd naar de vrouw van de vreemdelingeneenheid in Duitsland. Ze verklaarden dat ze het vanuit Duitsland hadden goedgekeurd. weet iemand hoe lang het duurt voordat ik nieuws krijg van het consulaat in turkije?

    Ik weet dat na het verkrijgen van de goedkeuring, uw visum u binnen 1 of 2 weken zal bereiken.

      :D

    de cenksürg
    deelnemer

    De agenten die je tegenkomen lijken erg begripvol. Als we willen vragen naar de papieren status van de buitenlanders, kunnen de officieren in het filiaal de fout ingaan, net als bij ons. En ze kunnen zelfs zeggen dat uw visumgoedkeuring te laat komt als u erop staat. Het is trouwens 43 dagen geleden dat ik me heb aangemeld. Ik kan niet eens een e-mail sturen omdat de officier van de vreemdelingenafdeling zo tegen mijn vrouw sprak.
    Als we e-mails na elkaar versturen zoals jij deed, zullen ze ons waarschijnlijk 1 jaar laten wachten.
    Neem geen contact op voor het einde van de periode van 90 dagen, vrienden, uw proces kan worden verlengd.

    Als we erbij waren geweest, hadden we het 50 keer opgelost. Helaas moet ik helaas zeggen dat ze daar erg bang zijn om iets te vragen.

    :D

      :D

    de cenksürg
    deelnemer

    We begrijpen ze echt. Maar op het punt van empathie weerspiegelt het niet het feit dat niemand 90 dagen lang een dossier heeft dat moet worden verwerkt. Terwijl aanvragen voor (vluchteling-asiel- en vergelijkbaar) in 15 dagen worden afgerond, waarom wordt gezinshereniging dan zo uitgesteld? Er is ook het feit dat ze meestal visa aan Turkse burgers geven. Ze bieden de beste pasvorm

    ucrexnumx
    deelnemer

    Welterusten, vrienden, ik ben net bij je gekomen. Forum is helemaal volgen ediyorum.eş ik açtırıcak Duitse burger zes jaar om redenen van yaşıyoruz.ailev in Turkije volledig duitsland schikking overweegt mijn vrouw 6 weken zwanger dat de ögrendik.eş ik dragen vanaf het begin Germany Ga dossier van de manier waarop we zijn erg blij als u ons kunt helpen moeten volgen. Wat voor soort hulp kunnen we in Duitsland krijgen? Duitse burger Doğucqk via kindcombinaties Ik denk dat het mogelijk is vanaf de 5e maand van de zwangerschap, moet ik van tevoren een afspraak maken?
    Waar moet mijn vrouw een aanvraag indienen in Duitsland?
    Huurtoeslag?
    Artikelhulp? Enzovoort…. wat moeten we doen? Ik bedank iedereen alvast voor hun antwoorden.

    selimqk57
    deelnemer

    Vrienden, mijn paspoort is vandaag verzonden. Ik zal de informatie delen wanneer ik deze ontvang.
    7 november is mijn sollicitatiedeadline.

    de cenksürg
    deelnemer

    Vrienden, mijn paspoort is vandaag verzonden. Ik zal de informatie delen wanneer ik deze ontvang.
    7 november is mijn sollicitatiedeadline.

    heel goed delen met ons

    atknemn
    deelnemer

    Hallo allemaal, ik heb net het consulaat verlaten. kruisverhoor op hetzelfde moment als mijn vrouw. Ze verontschuldigden zich voor de tijdsinconsistentie tussen mij en mijn vrouw en lieten me 1 uur wachten om dezelfde tijd te evenaren. En ze onderwierpen het aan een volledig verhoor van 2 uur, zoals bekend, ze stelden open vragen over hoeveel we elkaar kenden, of het een nephuwelijk was, het ging goed omdat we geen kant hadden of staan ​​dat we niet wisten dat we moesten aarzelen, het ging goed, we zullen zien hoe het resultaat zal zijn..

    90% van deze vragen werd gesteld

    Waar woont uw man momenteel?
    Woont hij daar alleen?
    Zo niet, wie leeft ermee?
    Kent u dit appartement? Zo ja, waarom niet?
    Appartement of huur?
    Huurbedrag indien nodig?
    Hoeveel kamers
    Wat zie je vanuit het keukenraam?
    Welke verdieping is in de slaapkamer? Kleur?
    Is er een bad of douche?
    Heb je een vaste aansluiting?
    Is er een internetverbinding?
    Wanneer was de laatste keer dat je daar verbleef?
    Hoeveel jaar is uw man naar school geweest? Heeft u een diploma?
    Wat doet je man nu? Welk bedrijf waar?
    Indien momenteel werkloos: sinds wanneer werkloos? Wat deed hij vroeger? Van wie krijgt het momenteel financiële steun?
    Hoe zou u de financiële situatie van uw man omschrijven? Hoeveel kan elke maand worden gebruikt?
    Wat zijn de voornamen van zijn ouders?
    Waar woont zijn familie? Is er mogelijk een ouder overleden?
    Hoeveel broers en zussen heeft uw man?
    Hoe heten hun broers en zussen en waar wonen ze?
    Kende u de familie van uw man? Zo ja, wanneer en waar? Zo nee, waarom niet?
    Heeft uw man familie in Duitsland? Zo ja, wie en waar?
    Is uw man eerder getrouwd geweest? Hoe vaak? van Wanneer? Wat was de reden van de scheiding?
    Hoe heet zijn ex-vrouw en waar woont hij? Communiceert ze nog met hem? Zo ja, hoe vaak?
    Heeft uw man kinderen? Waar wonen de kinderen? Wie heeft het gezag? Hoe vaak ziet hij zijn kinderen?
    Moeten kinderen ook naar Duitsland verhuizen?
    Heb je de kinderen van je man ontmoet? Wat is uw relatie met zulke kinderen?
    Wat is de volledige naam van je man?
    Wanneer en waar is uw man geboren? Indien de geboortedatum onbekend is, hoe oud is uw man nu?
    Wat vinden de ouders van uw partner van het huwelijk?
    Waar woon je nu Hoe lang woon je daar al?
    Woont u alleen en zo nee, wie woont er dan nog?
    Gaat je man daar ook naartoe verhuizen, of gaan jullie samen op zoek naar iets groters?
    Heb je je man ooit foto's van het appartement laten zien?
    Geef een korte omschrijving van het appartement. Vastgoed of huur? Huurprijs, aantal kamers?
    Is er een vaste telefoonaansluiting?
    Is er een internetverbinding?
    Heb jij huisdieren? Hoe heet je
    Hoeveel jaar ben je naar school geweest, heb je een diploma?
    Heb je een vak geleerd? Wat indien nodig?
    Wat is je huidige beroep? Welk bedrijf? Waar? Indien u momenteel werkloos bent: hoe lang bent u al werkloos en wat deed u daarvoor?
    Vond je je werk leuk? Kan je goed met je collega's overweg? Wil je je carrière veranderen?
    We zullen uw financiële situatie beschrijven, hoeveel elke maand voor u?
    Gelieve uw werktijden te specificeren:
    Wat zijn jullie familienamen?
    Waar woont je familie? Is er al een ouder overleden?
    Hoeveel broers en zussen heb je?
    Hoe heten hun broers en zussen en waar wonen ze?
    Kent uw man uw ouders en broers en zussen persoonlijk?
    Ben je ooit getrouwd? van Wanneer? Wat was de reden van de scheiding?
    Heeft u zelf kinderen? Dus, hoe oud, namen, wie zit er in hechtenis?
    Herkende uw man de kinderen? In welke situatie en hoe is jullie relatie met elkaar? Zo nee, waarom niet?
    Beschrijf in detail de externe omstandigheden waarin u uw echtgenoot hebt ontmoet. Beantwoord ook de volgende vragen:
    Wanneer heb je je man ontmoet? Waar en op welke dag vond de eerste ontmoeting plaats? Kende je elkaar toevallig of heb je elkaar ontmoet? Wie heb je eventueel ontmoet?
    Wie sprak wie aan? Welke taal sprak je? waar sprak je over
    Hoe verliep het contact nadat we elkaar leerden kennen? Heb je nog andere afspraken gehad? Zo ja, wanneer, waar en met wie? Gelieve in detail uit te leggen:
    Hoe lang noem je jezelf al een stel?
    Zou je man het begin van je relatie anders kunnen vormgeven? Dus waarom?
    Wanneer en op wiens initiatief kwam het onderwerp 'huwelijk' ter sprake?
    Was er een huwelijksaanzoek? Zo ja, wie heeft het gedaan en bij welke gelegenheid?
    Wanneer werd het huwelijk voor jullie beiden als privé beschouwd?
    Welke documenten zijn vereist voor het huwelijk? Wie heeft ze meegenomen? Wanneer gebeurde dit?
    Hoe vaak hebt u uw man in Turkije bezocht? Wanneer, wanneer en waar?
    Waar woonde u tijdens uw bezoeken? Vul het adres of de naam van het hotel in: Woonde uw man daar?
    Is uw man al eerder in Duitsland of andere Europese landen geweest? Wanneer precies en wanneer? Waar was hij? (geef gedetailleerde informatie)
    Ging hij vrijwillig weg of werd hij ontslagen? Indien nodig, om welke redenen?
    Hoe lang ken je buitenlanders?

    de cenksürg
    deelnemer

    Hallo allemaal, ik heb net het consulaat verlaten. kruisverhoor op hetzelfde moment als mijn vrouw. Ze verontschuldigden zich voor de tijdsinconsistentie tussen mij en mijn vrouw en lieten me 1 uur wachten om dezelfde tijd te evenaren. En ze onderwierpen het aan een volledig verhoor van 2 uur, zoals bekend, ze stelden open vragen over hoeveel we elkaar kenden, of het een nephuwelijk was, het ging goed omdat we geen kant hadden of staan ​​dat we niet wisten dat we moesten aarzelen, het ging goed, we zullen zien hoe het resultaat zal zijn..

    90% van deze vragen werd gesteld

    Waar woont uw man momenteel?
    Woont hij daar alleen?
    Zo niet, wie leeft ermee?
    Kent u dit appartement? Zo ja, waarom niet?
    Appartement of huur?
    Huurbedrag indien nodig?
    Hoeveel kamers
    Wat zie je vanuit het keukenraam?
    Welke verdieping is in de slaapkamer? Kleur?
    Is er een bad of douche?
    Heb je een vaste aansluiting?
    Is er een internetverbinding?
    Wanneer was de laatste keer dat je daar verbleef?
    Hoeveel jaar is uw man naar school geweest? Heeft u een diploma?
    Wat doet je man nu? Welk bedrijf waar?
    Indien momenteel werkloos: sinds wanneer werkloos? Wat deed hij vroeger? Van wie krijgt het momenteel financiële steun?
    Hoe zou u de financiële situatie van uw man omschrijven? Hoeveel kan elke maand worden gebruikt?
    Wat zijn de voornamen van zijn ouders?
    Waar woont zijn familie? Is er mogelijk een ouder overleden?
    Hoeveel broers en zussen heeft uw man?
    Hoe heten hun broers en zussen en waar wonen ze?
    Kende u de familie van uw man? Zo ja, wanneer en waar? Zo nee, waarom niet?
    Heeft uw man familie in Duitsland? Zo ja, wie en waar?
    Is uw man eerder getrouwd geweest? Hoe vaak? van Wanneer? Wat was de reden van de scheiding?
    Hoe heet zijn ex-vrouw en waar woont hij? Communiceert ze nog met hem? Zo ja, hoe vaak?
    Heeft uw man kinderen? Waar wonen de kinderen? Wie heeft het gezag? Hoe vaak ziet hij zijn kinderen?
    Moeten kinderen ook naar Duitsland verhuizen?
    Heb je de kinderen van je man ontmoet? Wat is uw relatie met zulke kinderen?
    Wat is de volledige naam van je man?
    Wanneer en waar is uw man geboren? Indien de geboortedatum onbekend is, hoe oud is uw man nu?
    Wat vinden de ouders van uw partner van het huwelijk?
    Waar woon je nu Hoe lang woon je daar al?
    Woont u alleen en zo nee, wie woont er dan nog?
    Gaat je man daar ook naartoe verhuizen, of gaan jullie samen op zoek naar iets groters?
    Heb je je man ooit foto's van het appartement laten zien?
    Geef een korte omschrijving van het appartement. Vastgoed of huur? Huurprijs, aantal kamers?
    Is er een vaste telefoonaansluiting?
    Is er een internetverbinding?
    Heb jij huisdieren? Hoe heet je
    Hoeveel jaar ben je naar school geweest, heb je een diploma?
    Heb je een vak geleerd? Wat indien nodig?
    Wat is je huidige beroep? Welk bedrijf? Waar? Indien u momenteel werkloos bent: hoe lang bent u al werkloos en wat deed u daarvoor?
    Vond je je werk leuk? Kan je goed met je collega's overweg? Wil je je carrière veranderen?
    We zullen uw financiële situatie beschrijven, hoeveel elke maand voor u?
    Gelieve uw werktijden te specificeren:
    Wat zijn jullie familienamen?
    Waar woont je familie? Is er al een ouder overleden?
    Hoeveel broers en zussen heb je?
    Hoe heten hun broers en zussen en waar wonen ze?
    Kent uw man uw ouders en broers en zussen persoonlijk?
    Ben je ooit getrouwd? van Wanneer? Wat was de reden van de scheiding?
    Heeft u zelf kinderen? Dus, hoe oud, namen, wie zit er in hechtenis?
    Herkende uw man de kinderen? In welke situatie en hoe is jullie relatie met elkaar? Zo nee, waarom niet?
    Beschrijf in detail de externe omstandigheden waarin u uw echtgenoot hebt ontmoet. Beantwoord ook de volgende vragen:
    Wanneer heb je je man ontmoet? Waar en op welke dag vond de eerste ontmoeting plaats? Kende je elkaar toevallig of heb je elkaar ontmoet? Wie heb je eventueel ontmoet?
    Wie sprak wie aan? Welke taal sprak je? waar sprak je over
    Hoe verliep het contact nadat we elkaar leerden kennen? Heb je nog andere afspraken gehad? Zo ja, wanneer, waar en met wie? Gelieve in detail uit te leggen:
    Hoe lang noem je jezelf al een stel?
    Zou je man het begin van je relatie anders kunnen vormgeven? Dus waarom?
    Wanneer en op wiens initiatief kwam het onderwerp 'huwelijk' ter sprake?
    Was er een huwelijksaanzoek? Zo ja, wie heeft het gedaan en bij welke gelegenheid?
    Wanneer werd het huwelijk voor jullie beiden als privé beschouwd?
    Welke documenten zijn vereist voor het huwelijk? Wie heeft ze meegenomen? Wanneer gebeurde dit?
    Hoe vaak hebt u uw man in Turkije bezocht? Wanneer, wanneer en waar?
    Waar woonde u tijdens uw bezoeken? Vul het adres of de naam van het hotel in: Woonde uw man daar?
    Is uw man al eerder in Duitsland of andere Europese landen geweest? Wanneer precies en wanneer? Waar was hij? (geef gedetailleerde informatie)
    Ging hij vrijwillig weg of werd hij ontslagen? Indien nodig, om welke redenen?
    Hoe lang ken je buitenlanders?

    je hebt het heel goed uitgelegd, veel succes met je werk, ik hoop dat je visum morgen komt

    atknemn
    deelnemer

    je hebt het heel goed uitgelegd, veel succes met je werk, ik hoop dat je visum morgen komt

    Ik hoop dat ik op het beste wacht, moge God iedereen helpen die wacht.

    de cenksürg
    deelnemer

    Insha'Allah wacht ik met de besten, moge Allah al diegenen helpen die wachten

    Laten we eens kijken wat er nu gebeurt pppppp cofe:) cofe:) cofe:) cofe:)

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 421 tot 435 (537 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.