2019 Duitsland Visa Expecters

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Blue34
    deelnemer

    Ik start dit onderwerp voor onze vrienden die vanaf 2019 hun ideeën over visumkwesties zullen delen. Ik hoop dat alles voor iedereen gunstig zal zijn...

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Allereerst vraag ik om geduld. Normaal gesproken vragen ze de loonlijst, het huis of het huurcontract van je echtgenoot die in Duitsland woont. Die documenten heb ik ook meegenomen bij de aanvraag. Die hebben ze ook niet van mij gekregen.
    Het is erg dat ze twee keer om aanvullende documenten hebben gevraagd, maar omdat ze om aanvullende documenten hebben gevraagd, werkt uw proces snel. Het proces is moeilijk en vermoeiend voor ons allemaal. Zo heb ik sinds 4 november geen nieuws meer gehad. Onze enige remedie is wachten en kalm zijn..rustig aan

    Ik zweer dat het zo zinloos is. Tijdens dit proces ging mijn vrouw naar het buitenlanderskantoor daar en zij vertelden het ons. Maar ze wachtten fysiek op mijn documenten en zaten waarschijnlijk in de lading. Ze hebben wat elektronische dingen. Wat begrijp ik, dit is een puinhoop. Als ze het origineel gaan versturen, waarom worden de verzoeken om aanvullende documenten dan afzonderlijk gedaan en niet ontvangen terwijl ze wel op tijd kunnen worden ontvangen? De man daar zei dat het druk was, hij had mijn documenten nog niet gecontroleerd, maar zei toch dat het proces snel kon gaan en sprak vaag. Godzijdank is dit documentaanvraagproces echter snel. Mijn vrouw zal deze documenten woensdag achterlaten. Ik zweer het, dit proces is mentaal erg vermoeiend. Moge God het voor ons allemaal gemakkelijk maken, laten we onze visa zo snel mogelijk regelen.

    atknemn
    deelnemer

    Sommige zaken moeten worden opgehelderd met betrekking tot uw visumaanvraag.
    Om deze reden alstublieft
    Op 17.12.2019,
    Kom met dit artikel naar de 1e kassa van de visumafdeling.
    Saygilarimizla,
    Consulaat-generaal van de Bondsrepubliek Duitsland, Istanbul
    Visa sectie

    Ik heb op 30 oktober een visum voor gezinshereniging aangevraagd en vandaag kreeg ik zo'n e-mail. mijn ex is duits staatsburger
    en het arbeidsinkomen is ook goed. We hielden ze thuis en ik gaf ze de documenten over hen.
    Eindigt dit proces op de datum dat ze bellen of duurt het langer, mijn vrouw heeft nog geen brief ontvangen, of er een kruisverhoor komt of wat is er gebeurd met degenen die dit proces hebben doorlopen en hoe is het afgelopen?

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Heb je het paspoort niet gegeven? Het komt meestal met vracht als je het geeft? Als je dat niet hebt gedaan, is je visum verlopen, ze willen dat je paspoort het afdrukt.

    Er is een coole situatie. Soms kunnen noch het consulaat, noch het buitenlands filiaal hun transacties afhandelen zonder ook maar één document van u te vragen. Over het algemeen geldt dat als uw echtgenoot een vaste baan heeft en de gegevens van het huis waarin hij woont in het systeem in Duitsland staan, u soms zonder twijfel een visum krijgt. Kruisverhoor of ondervraging van uw partner gebeurt meestal als er iets ontbreekt of verkeerd is. Mijn vrouw werd niet gevraagd. Hij was net verhuisd naar zijn huis en omdat hij op een andere plek woonde, wilden ze het contract voor het nieuwe huis. :) Toen werd het visum afgegeven.

    U bent zeer behulpzaam geweest, nogmaals hartelijk dank. Mijn vrouw is voor de 8e maand op haar werk, wat betekent dat ze een nieuwe baan en een adreswijziging heeft. Dus ik denk dat ik het heb op basis van wat je zei, daarom werd erom gevraagd. Mijn vrouw ging naar het vreemdelingenbureau en daar stond een man naar ons dossier te kijken. Ze zeiden dat ze het dossier hadden, maar op vracht wachtten. Ze wachtten op de originelen van mijn bestanden. De man zei: 'Het consulaat zal je bellen en je de ontbrekende documenten vertellen, maar als je wilt, kun je ze hier achterlaten', zei hij tegen mijn vrouw. Ik bedoel, er zijn geen originele documenten, maar de man zag mijn naam in het systeem. Zo heeft hij mij geïnformeerd. Denkt u daarom dat mijn vrouw moet wachten tot de originele documenten arriveren? Om zijn andere documenten af ​​te leveren, of kan hij ze gewoon achterlaten omdat het systeem al open is en de man zegt dat hij ze nodig zal hebben? Omdat hij verklaarde dat hij deze nodig had en zei: "Ik denk dat je ze vanaf hier kunt bezorgen." Maar ze wachtten op de lading. Ik heb tegen mijn vrouw gezegd dat ze het woensdag moest verlaten, maar hopelijk wordt het visum, zoals je zei, binnen 1-2 weken afgegeven. Ze zeiden dat de transacties over het algemeen snel verliepen, maar dat er ook andere mensen aan het wachten waren.

    Vrienden, er is vandaag goedkeuring gegeven door het vreemdelingenbureau. halayy:) proost:) Mijn verloofde heeft het met eigen ogen gezien. De man daar zei dat het vanaf nu afhangt van wanneer het consulaat van Istanbul het visum zal afgeven.
    Hoeveel dagen denk je dat het gaat duren?
    Ik hoop dat ze het deze week fixen.  :)

    atknemn
    deelnemer

    Heb je het paspoort niet gegeven? Het komt meestal met vracht als je het geeft? Als je dat niet hebt gedaan, is je visum verlopen, ze willen dat je paspoort het afdrukt.

    Er is een coole situatie. Soms kunnen noch het consulaat, noch het buitenlands filiaal hun transacties afhandelen zonder ook maar één document van u te vragen. Over het algemeen geldt dat als uw echtgenoot een vaste baan heeft en de gegevens van het huis waarin hij woont in het systeem in Duitsland staan, u soms zonder twijfel een visum krijgt. Kruisverhoor of ondervraging van uw partner gebeurt meestal als er iets ontbreekt of verkeerd is. Mijn vrouw werd niet gevraagd. Hij was net verhuisd naar zijn huis en omdat hij op een andere plek woonde, wilden ze het contract voor het nieuwe huis. :) Toen werd het visum afgegeven.

    mijn paspoort ligt op het consulaat de woning van mijn vrouw staat al lang op ons nieuwe adres niets over hen

    dilek_xnumx
    deelnemer

    Hallo, ik heb me op 21 november aangemeld in Istanbul, mijn verloofde.

    selimqk57
    deelnemer

    Sommige zaken moeten worden opgehelderd met betrekking tot uw visumaanvraag.
    Om deze reden alstublieft
    Op 17.12.2019,
    Kom met dit artikel naar de 1e kassa van de visumafdeling.
    Saygilarimizla,
    Consulaat-generaal van de Bondsrepubliek Duitsland, Istanbul
    Visa sectie

    Ik heb op 30 oktober een visum voor gezinshereniging aangevraagd en vandaag kreeg ik zo'n e-mail. mijn ex is duits staatsburger
    en het arbeidsinkomen is ook goed. We hielden ze thuis en ik gaf ze de documenten over hen.
    Eindigt dit proces op de datum dat ze bellen of duurt het langer, mijn vrouw heeft nog geen brief ontvangen, of er een kruisverhoor komt of wat is er gebeurd met degenen die dit proces hebben doorlopen en hoe is het afgelopen?

    Van welk e-mailadres is het afkomstig? Ik controleer altijd mijn e-mailadres. Ik zoek spam.
    Eerder haalde ik een Duits paspoort voor mijn kind bij het consulaat, op dat moment stuurden ze me de dag dat ik het per post had moeten ontvangen, maar het bereikte me niet.
    Ik begrijp niet of mail Gmail niet laat vallen. Kun je het inkomende e-mailadres posten?

    hds1986
    deelnemer

    ze kunnen vragen stellen over hoe goed u uw partner kent.Maak trouwfoto's of zoiets om het huwelijk geloofwaardig te maken.

    hds1986
    deelnemer

    vrienden die via een ongeboren kind gezinshereniging krijgen

    2019

    Volledig ingevuld en ondertekend aanvraagformulier in het Duits

    Aanvullend document volgens artikel 55 van de verblijfswet (maak een fotokopie van de laatste pagina van dit aanvraagformulier, 2 exemplaren)

    3 biometrische foto's, maar vertel de fotograaf, ze zijn anders voor visa, deze maat is klein

    paspoort minimaal 2 jaar geldig

    fotokopie paspoort

    voorbeeld volledige landelijke bevolkingsregistratie (gedachtengedeelte is belangrijk)

    moeders paspoort
    verblijfsbewijs moeder (deze wordt vanuit Duitsland gedocumenteerd)

    kindhuwelijksakte als het wettig wordt geboren
    als het niet legitiem is, vaderschapserkenningscertificaat (voor het aanvragen van een visum, maak een afspraak met het consulaat en maak een afspraak met de moeder, u hoeft geen afspraak te maken met de idata, bel rechtstreeks met het consulaat)

    Maak 2 sets fotokopieën van documenten

    dilek_xnumx
    deelnemer

    1 jaar?

    Ik wacht ook geduldig af Mijn verloofde is maandag naar het filiaal geweest en het werd goedgekeurd na het overleggen van de door hem gevraagde documenten.
    Ik hoop dat mijn paspoort deze week verzonden wordt, want de verjaardag van mijn verloofde nadert...

    koffie :)

    Er is iets waar ik veel aan denk. Terwijl de agent mij vragen stelde over mijn vrouw, concentreerde hij zich op het leeftijdsverschil. En hij vroeg verschillende keren naar het leeftijdsverschil en of mijn vrouw kinderen had... Deze kwestie en het feit dat de officier me vroeg wat ik moest doen, zei dat alles wat ik op de computer schreef plotseling was verdwenen terwijl ik vragen stelde, en een kleine paniek op dat moment leek mij een soort fictie. Vanwege de opleiding die mijn vrouw en ik hebben gevolgd en ons beroep, denken we niet dat het leeftijdsverschil en de eerdere huwelijksstatus ons visum zullen belemmeren.
    Maar ik vond het vreemd dat de officier herhaaldelijk die kwesties noemde en me herinnerde aan het leeftijdsverschil (ik weet natuurlijk hoeveel jaar er zit tussen mij en de man met wie ik getrouwd ben).
    Is er een mogelijkheid dat het visum wordt verlengd als er een leeftijdsverschil is of een tweede huwelijk met een partij? Heeft iemand van jullie deze situatie eerder meegemaakt?

    Hallo, wat vroegen ze? Kun je me ook vertellen wat het leeftijdsverschil is?

    de Mervewehrl
    deelnemer

    Bijwerken :
    Mijn vrouw heeft de aanvullende documenten ingediend waar ze om vroegen. De man van de afdeling buitenlanders zei dat de lading nog niet is aangekomen. Ze verklaarden zelfs dat ze snel waren, maar het consulaat werkte traag. De man stuurde een e-mail naar het consulaat voor de lading. We hadden het geluk een heel goede ambtenaar tegen te komen. Hij zei dat hij het zou accepteren zodra hij aankwam en meldde het aan het consulaat. Normaal arriveert de lading binnen 2 weken. Maar het ziet er naar uit dat er een vakantie tussen komt. Er is een mogelijkheid om januari weer te vinden. Maar de man kan binnen 2-3 dagen komen, zei hij, we weten niet wat er onderweg is.
    We hebben nu alle documenten ingediend. Ik wacht volledig af van de aankomst van de lading. En we hebben geleerd dat de bevestiging onmiddellijk zal gebeuren en ik ben nu erg blij. Geen probleem voor mij in januari. Het ziet er naar uit dat het behoorlijk snel gaat. God zegene iedereen die wacht

    20 november visumaanvraag
    25 november aanvullende documentaanvraag
    27 november opnieuw verzoek om aanvullende documenten
    We hebben vernomen dat we op 4 december goedkeuring krijgen.

    Wachten op de aankomst van de lading

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 286 tot 300 (537 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.